Olin tunti sitten tekemässä tänne aloitusta, jossa haikailin töihin
Puhelin soi ja pyydettiin haastatteluun, kävin haastattelussa ja ens kuussa alkaa työt.
Kommentit (25)
ONNEA!
Minutkin palkattiin aikoinaan noin ja työt aloitin jo työhaastattelupäivänä. Täällä joskus kirjoitinkin ketjussa "Mikä on oudointa mitä sinulta on kysytty työhaastattelussa?"
Aukoton cv. Tehokas ja aina valmis.
Paikka ei ollut edes haussa vaan vein avoimen työhakemuksen
(silloin ei vielä ollut lapsia joiden hoito olisi pitänyt järjestää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh! En ihmettele että sait paikan kun olet noin tehokas! Tunnissa kerkesit pukea ja pakata kamat työhaastattelua varten, mennä paikanpäälle, suorittaa haastattelu ja tulla tänne kertomaan tämä! Mahtavaa! 👏
Olin juuri tullut koulusta ja saanut tietokoneen päälle, joten ei tarvinnut kuin pukea kengät ja takin päälle ja kävellä 15 min matka sinne. Palkkasi sitten heti haastattelun päätteeksi.
ApPaljastuit jo trolliksi, turhaa enää pyristellä.
En oo mikään trolli. Kesätöihinkin palkattiin viime keväänä heti haastattelun lopuksi ja sitä edelliseen kesätyöpaikkaan. Ei kaikissa paikoissa pidetä jännityksessä sen suhteen pääseekö töihin vai ei.
Ap
Mäkin oon aina päässyt haastattelusta suoraan töihin, mutta haastatteluun en oo aina päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkältä saikulta eka päivä töissä ja ihan perseestä koko touhu, vittukun ei tarvitsisi tulla ikinä enää.
Työnteko ei todellakaan kiinnosta.No höh. :( itse taas kovastikin tykkään tehdä duunia. Onneksi sain nyt opintojen sivuun työpaikan. Alkaa arkikin helpottamaan, kun alkaa olla varaa. :)
Ap
Kysytään sitten kun olet tehnyt 20v töitä saavuttamatta mitään ja olet pilannut selkäsi ja nyt vielä ikuinen käsivamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkältä saikulta eka päivä töissä ja ihan perseestä koko touhu, vittukun ei tarvitsisi tulla ikinä enää.
Työnteko ei todellakaan kiinnosta.No höh. :( itse taas kovastikin tykkään tehdä duunia. Onneksi sain nyt opintojen sivuun työpaikan. Alkaa arkikin helpottamaan, kun alkaa olla varaa. :)
ApKysytään sitten kun olet tehnyt 20v töitä saavuttamatta mitään ja olet pilannut selkäsi ja nyt vielä ikuinen käsivamma.
Miks täytyy olla noin negatiivinen? :(
Ap
Ja mä sain potkut YT-neuvotteluissa, sulleko se paikka menikin?
No ei, en ole edes ravintola-alalla. Mutta onnea :D