Olin tunti sitten tekemässä tänne aloitusta, jossa haikailin töihin
Puhelin soi ja pyydettiin haastatteluun, kävin haastattelussa ja ens kuussa alkaa työt.
Kommentit (25)
Nopeastipa ehdit haastatteluun ja sait päätöksen ja ehdit takaisin av-palstan ääreen...
Ohoh! En ihmettele että sait paikan kun olet noin tehokas! Tunnissa kerkesit pukea ja pakata kamat työhaastattelua varten, mennä paikanpäälle, suorittaa haastattelu ja tulla tänne kertomaan tämä! Mahtavaa! 👏
Vierailija kirjoitti:
Nopeastipa ehdit haastatteluun ja sait päätöksen ja ehdit takaisin av-palstan ääreen...
Hyvä pointti
0/5
keksi parempi kokoomus/ek provo ensi kerralla
Vierailija kirjoitti:
Ohoh! En ihmettele että sait paikan kun olet noin tehokas! Tunnissa kerkesit pukea ja pakata kamat työhaastattelua varten, mennä paikanpäälle, suorittaa haastattelu ja tulla tänne kertomaan tämä! Mahtavaa! 👏
Olin juuri tullut koulusta ja saanut tietokoneen päälle, joten ei tarvinnut kuin pukea kengät ja takin päälle ja kävellä 15 min matka sinne. Palkkasi sitten heti haastattelun päätteeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti
0/5
Tässäpä onkin se työllisen ja työttämän ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti
0/5
Hohhoijaa. Palkkas heti paikan päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksen voima... Onnea!!!
Kiitos. Pian voidaan alkaa etsimään poikaystävän kanssa yhteistä asuntoa. :)
Ap
Pitkältä saikulta eka päivä töissä ja ihan perseestä koko touhu, vittukun ei tarvitsisi tulla ikinä enää.
Työnteko ei todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkältä saikulta eka päivä töissä ja ihan perseestä koko touhu, vittukun ei tarvitsisi tulla ikinä enää.
Työnteko ei todellakaan kiinnosta.
No höh. :( itse taas kovastikin tykkään tehdä duunia. Onneksi sain nyt opintojen sivuun työpaikan. Alkaa arkikin helpottamaan, kun alkaa olla varaa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tullut koulusta ja saanut tietokoneen päälle, joten ei tarvinnut kuin pukea kengät ja takin päälle ja kävellä 15 min matka sinne. Palkkasi sitten heti haastattelun päätteeksi.
Ap
Paljastuit jo trolliksi, turhaa enää pyristellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPaljastuit jo trolliksi, turhaa enää pyristellä.
En oo mikään trolli. Kesätöihinkin palkattiin viime keväänä heti haastattelun lopuksi ja sitä edelliseen kesätyöpaikkaan. Ei kaikissa paikoissa pidetä jännityksessä sen suhteen pääseekö töihin vai ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mihin töihin pääsit? Onnea
Pikaruokapaikkaan ja kiitos. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin töihin pääsit? Onnea
Pikaruokapaikkaan ja kiitos. :)
Ap
Mitähän alapeukutettavaa viestissäni oli?
Ap
Hienoa ap! Töissä on kivaa ja se on myös vaihtelua koululle ja muulle arjelle. Ja siitä saa rahaa!
Minutkin on palkattu heti haastattelun päätteeksi, jopa nykyiseen sangen vaativaan vakituiseen työpaikkaan, joten ihan mahdollsta se on. Itselleni on myös käynyt niin, tosin 80-luvulla, kun vielä oli työnvälitystoimistoja, että työkkäristä annettiin lappu käteen, tuolla olisi paikka. Menin sinne samantien ja tunti siitä, kun olin käynyt toimistossa, aloitin työt. Haastattelu kesti 5 minuuttia ja sen pääpointti oli, että onko sulla nyt heti kiire mihinkään.
Good for you!