Luetelkaa huonoimmat/typerimmät työkengät?
Kommentit (50)
nauhalliset turvakengät sekä ilmastoidut turvakengät.Liian isokokoiset turvakengät ovat myös huonot.
Kangastossut
Tasapohjaiset tennarit (Vans, duffy, converse, dinsko)
Turvakengät!!! Toki niissä on hyvätkin puolensa (pistosuoja pohjassa, teräskärki jne) mutta helkutti miten EPÄMUKAVAT jalassa, hiostavat, raskaat, rumat ja huonot kävellä ne ovat.
Jotkut parin euron kopio-crocksitkin peittoaa nuo niin käyttömukavuudessa kuin ulkonäössä.
Korkosaappaat
Yhdellä rouvalla on lähes joka päivä korkosaappaat työkenkinä, seisomatyö ei mahdollisuutta istua kertaakaan 7,5h työpaivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on pitää nahan tai kankaankappaleesta valmistettuja kenkäsuojuksia (Jumppatossu) työkenkänä?
Olen kanssasi samaa mieltä.
nainen haalareissa kirjoitti:
Turvakengät!!! Toki niissä on hyvätkin puolensa (pistosuoja pohjassa, teräskärki jne) mutta helkutti miten EPÄMUKAVAT jalassa, hiostavat, raskaat, rumat ja huonot kävellä ne ovat.
Jotkut parin euron kopio-crocksitkin peittoaa nuo niin käyttömukavuudessa kuin ulkonäössä.
Mulla on sievin planar 3 ja ne ne vasta on mukavat jalassa. En vaihtaisi mihinkään ja käytän välillä vapaa-ajallakin.
Minun mielestäni 20 € jumppatossut on paljon paremmat kuin aidot crocsit. Jumppatossut mahtuu taskuun, crocsit ei.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni 20 € jumppatossut on paljon paremmat kuin aidot crocsit. Jumppatossut mahtuu taskuun, crocsit ei.
Minä käytän jumppatossuja työkenkinä nuorisotilassa, ja monet nuoret ovat sitä mieltä että jumppatossut ovat yksi parhaimmista työkengistä mitä voi olla olemassa, ja lisäksi jumppatossut mahtuu taskuun ja pieneen tilaan. Itse asiassa nuorisotilan nuorista muutama käyttää sisäkenkinä jumppatossuja nuorisotilassa.
Jumppatossut voittaa crocsit 100-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ballerinatossut
Miksi? Entäs jumppatossut? Minkälaiseen kategoriaan laitat kyseiset jalkineet?
Balettitossut hiostaa ja ovat liian hankalat pukea aamulla kiireessä.
Jumppatossuissa ei ole kovaa pohjaa, joten voi tulla haavereita töissä.
Mutta... Jumppatossut menee pieneen tilaan.
Jalas-sandaalit
Crocs
Ballerinat
Pistokkaat
Puukengät / hollannikkaat kopinan takia ainakin
Rantasandaalit