Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa nuo pidennetyt aukioloajat.

Vierailija
31.10.2016 |

Kerran olen käynyt yhdeksän jälkeen. Eli olen maksanut siitä riemusta kohonneina hintoina jo yli sata euroa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa vaikka on perintöä. Tämä opetetaan yläasteella.

Ps. Työpaikkaa voi vaihtaa jos ei työajat (ja ilta sekä pyhälisät) miellytä.

Vierailija
22/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, pääsee ite kauppaan vielä töiden jälkeen 22-00 aikoihin. Ja aamulla hakee maitoo jos on loppunu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih! Kustannukset nousivat n. 3 %. Sen maksavat jalo kauppias ja Joulupukki yhdessä!

Vierailija
24/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen käynyt yhdeksän jälkeen. Eli olen maksanut siitä riemusta kohonneina hintoina jo yli sata euroa.

Valinnan vapaus vituttaa.....?

Only in Finland!

Vierailija
25/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa lakkaa maksamasta.

Vierailija
26/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosikausia käynyt kaupassa useimmiten ainakin klo 20 jälkeen, aika usein klo 21 jälkeen. Vuoden alun aukiolovapautuksilla ei ollut eroa mun lähikauppojen aukioloon kovin paljon. Alle km säteellä on kolme kauppaa, niistä pieni K-market oli jo aiemminkin auki klo 22 asti, Alepakin taisi olla klo 23 asti. Ainoa muutos tuli isompaan K-supermarkettiin, joka on nyt joka päivä auki klo 21 asti. Tämä supermarket ei ensin pidentänyt aukioloaikojaan kuin vähän, esim. viikonloppuisin oli vain klo 19 asti. Kesällä ilmeisesti kokeilivat la ja su klo 21 aukioloaikoja ja nyt ne jäi onneksi pysyväksi. Eli tälle kaupalle ainakin toimii uudet aukioloajat. Ja pienessä K-kaupassakin tuntuisi riittävän asiakkaita kaikesta huolimatta, sen verran asuu ihmisiä tasaisesti näiden kauppojen lähistöllä eri suuntiin.

Näiden lisäksi mulla on kahden km päässä Prisma, joka tunnetusti on auki klo 23 asti nykyään. Sitä ennen vain klo 21. Kesällä kävin siellä esim. reilusti klo 22 jälkeenkin ja oli siellä aina porukkaa silloinkin. Tämän pitkän tarinan pointtina: aukiolojen vapautus ei todellakaan vituta! Kaikkea muuta. Joo, harmittaa toki pienten kauppojen ja kioskien puolesta, jos isommat kaupat saa näiden asiakkaat. Mutta näin se kilpailu toimii.

Vierailija
27/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Only in Finland!

Minä haluaisin valita halvat hinnat ja järkevät aukioloajat. Kun aukioloajat olivat jo ennen uudistusta tuplasti pidemmät kuin kenenkään työajat, mitään ongelmaa ei ollut.

Vierailija
28/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa lakkaa maksamasta.

Vain jos mokaat. Sillon on turha syyttää Kelaa vaan syyllinen löytyy peilistä.

Ps. Jos on perintöä niin miksi veronmaksajien pitää maksaa yhtään mitään?

Pps. Kela ei ota laskelmissaan omaisuutta huomioon, vain tulot. Pikkuserkku on ollut työtön 10v, on omaisuutta (mm omistusasuntoja 2 kpl Helsingissä (asuu toisessa, vuokraa toista)), saa lähes täyttä työmarkkinatukea, ilman vuokratuloja saisi täyttä. On myös saanut perintönä osakkeita parinkymmenen tonnin arvosta. Sossu käskisi myymään toisen asunnon ja osakkeet.

Vierailija
29/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomaa, että asiat ovat ihmisellä hyvin? Kun tällainen "epäkohta" vituttaa:D

Vierailija
30/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuja on ilmeisesti huijannut Kelaa, jäänyt kiinni ja syyttää omasta typeryydessään Kelaa.😂

Vierailija
31/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali ja minäminäminä Ap.

Vierailija
32/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Only in Finland!

Minä haluaisin valita halvat hinnat ja järkevät aukioloajat. Kun aukioloajat olivat jo ennen uudistusta tuplasti pidemmät kuin kenenkään työajat, mitään ongelmaa ei ollut.

Lidlissä on halpaa.

Sinähän et määritä mikä on "järkevä aukioloaika".

Jos kaupanteko on kannattavaa kolmelta yöllä niin se on todellakin järkevää. Mitäs jos antaisit kauppiaan päättää.

Vierailija
33/33 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että ovat pidentäneet aukioloaikoja. Ihmettelinkin kun Vantaan Variston huonekaluliikkeet pistävät lauantaina ovensa kiinni jo viideltä. Niillä ei ilmeisesti ole tarvetta asiakkaille.

Varsinkin lauantaina kauppojen pitäisi olla auki ainakin yhdeksään asti. Silloin ihmiset liikkuvat ja kävisivät ostoksillakin vielä illalla.