Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulette jotain provohahmoa oikeaksi?

Vierailija
31.10.2016 |

Miksi luulette esim kivikissaäitiä oikeaksi eikä jonkun keksimäksi provohahmoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on kivikissaäiti?

Vierailija
22/25 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erityisesti luulet, että se ei ole aito? Yritä nyt ihan oikeasti perustella.

Koska tänne voi kuka vaan keksiä hahmon ja provoilla kun on tylsää. Ihmeen usein kaikki tällaiset jutut menee täällä läpi.

Niin, voi. Se ei silti tarkoita sitä, että tuo mainitsemasi henkilö olisi provohahmo. Lisäksi suurimittainen provoilu vaatii oikeasti lahjoja, ja vaikka hahmo olisikin koukuttava, siitä on tosi vaikea saada realistista (esim. Muru). Lyhyesti sanottuna pitkän tähtäimen hahmoprovoilussa on lähes aina sellaisia elementtejä, jotka ovat keskivertoihmisen arjen ulkopuolella (kuten nyt vaikkapa tuo Murun hahmo). Kivikissaäiti (ei sillä, että olisin kauheasti hänen ketjujaan lukenut) kirjoittaa omista henkisen puolen ongelmistaan. Sellaisista on vaikea kirjoittaa, jos ei niitä koe itse, ja varsinkin kirjoittaa uskottavasti ja tuottaa sitä tekstiä aina lisää ja lisää ja lisää.

Yritäpä nyt vielä perustella, miksi tuo kyseinen hahmo on mielestäsi provo. Perusteluksi ei riitä se, että provoileminen on mahdollista.

"Kivikissaäiti" linjoilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa kun Chicago iidaa pidetään todellisena ihmisenä. Iidaa esittävä tyttö avaa itsestään provoja palstalle, haukkuu ja puolustelee vuoron perään ja nauraa matkalla pankkiin.

Hah :D olen itse -92 syntynyt ja olen ihmetellyt miksi _kukaan_ jokereita kannattava kaverini tai lahtelainen kaverini ole ikinä kuullutkaan kenestäkään Iidasta. Mulla on siis kavereita jotka kävivät sitä koulua jossa Iida väitti opiskelleensa..

Ei kyllä kovin paljoa tuo hahmo tienaa kun just kavereilla ei oo aavistustakaan. Kai joku sen naamalta tuntee ja olis helppo bustata? Vai valehteleeko iän, asuinpaikan yms. myös?

Ainakin Iida/näyttelijä asuu Vantaan Koivukylässä, vaikka blogissa väittää asuvansa Helsingin keskustassa.

Onko sun naapuri, vai mistä tiedät? Blogikuvissa ei ainakaan ole mikään koivukylän talo, vaan vanhempi rakennus.

En tiedä miltä näyttää Helsingin keskustassa tai Koivukylässä, mutta eipä blogikuvia ole mikään pakko kotona ottaa. Varsinkaan jos on jokin rooli päällä.

Vierailija
24/25 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erityisesti luulet, että se ei ole aito? Yritä nyt ihan oikeasti perustella.

Koska tänne voi kuka vaan keksiä hahmon ja provoilla kun on tylsää. Ihmeen usein kaikki tällaiset jutut menee täällä läpi.

No älä! Vähänkö aina ihmettelen ja nauran noille provoilun uskoville. Tän palstan provoilijat on niin surkeitakin, etten ymmärrä miten kukaan normaalilla älyllä varustettu uskoo noihin satuihin. Hyvänä esimerkkinä hel-nyc. Varmaan jonkun moden provo, jolla tarkoitus saada lisää säpinää palstalle, tuo nimimerkki kun viihtyy palstalla 24/7.

Vierailija
25/25 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä vaikka provolta vaikuttava hahmo olisikin oikea :D Niinhän se ammattivalittajakin merjaksi paljastui jolla possunenä ja ylipainoo sekä mies jonka ammatti nuohooja

Eikä ole paljastunut.

Tutkimusten mukaan netissä trollaavat ihmiset ovat usein mielenvikaisia narsisteja. Helppo uskoa. Eihän tuo ihan terveen ihmisen hommaa ole. Vrt. Minttu Vettenterä vai mikä olikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme