Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveiset täältä Dubain auringosta

Vierailija
31.10.2016 |

uima-altaan ääreltä. Paikka kyllä uskomattoman upea, suosittelen. Ihmiset tosi ystävällisiä joka paikassa. Meidän hotelli aivan Jumeriah Beachillä. Merivesi 33 asteista ja ilma tällä hetkellä 36, joten alkaa olla jo hieman liian lämmintä. Kallista täällä on, joten rahaa kannattaa varata reilusti mukaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkemistä ja tekemistä siellä on? Itse olen vain lapsena kerran rantalomaillut.

Vierailija
2/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jumeirah beachilla? Onko siellä pitkät hiekkarannat ja vilkasta beach-elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimies75 on siirtynyt vauva-palstalle...

Vierailija
4/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saisi Dubaihin vaikka maksettaisiin. En halua tukea paikkaa joka on orjatyövoimin rakennettu ja jossa vierastyöläisiä kohdellaan muutenkin kuin omaisuutta.

Vierailija
5/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näkemistä ja tekemistä siellä on? Itse olen vain lapsena kerran rantalomaillut.

No esim. upeat kirkasvetiset uimarannat, maailman korkein rakennus, maailman suurin kauppakeskus, kulta soukit ja vaikka hienot pilvenpiirtäjät. Tänään lähdetään retkelle aavikkosafarille.

Vierailija
6/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen kateellinen mistään, mutta nyt on kyllä pakko myöntää, että OLEN! Terveisiä vaan täältä harmaasta Etelä-Suomesta.

ps. Nauti! Ulos ja kiertelemään, vauvapalstalla ehdit olla kotimaisemissakin! ;)

Vierailija
7/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, tällä palstalla sua syytetään kohta kaikista maailman ihmisoikeusrikkomuksista.

Tällä palstalla ei suvaita Dubainmatkailua, tämän palstan mammat tekevät vaan kestäviä valintoja, pitävät hiilijalanjälkensä olemattomana, taistelevat väsymättä heikompiensa puolesta pyytettömästi ja jos matkustavat, tekevät reissunsa korkeintaan paikkaan, jonka kulttuuri-historiallinen merkitys on huikea ja jossa ei ihmisten tasa-arvoisuudelta ummisteta silmiä.

Hyi, mihinkään Dubaihin nyt kukaan matkusta.

Vierailija
8/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hotellissa olette?

Vierailija
9/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla orjien rakentamassa hotellissa?

Aiotko ostaa omankin orjan?

Kumpi on parempi orjan piiskaamiseen: ruoska vai bambukeppi?

Vierailija
10/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nautinnollisen lämpöisiä lomahetkiä! Olen itsekin ollut pari kertaa ja kerran juuri Jumeirah Beachilla. Viihdyttiin oikein hyvin!

Vierailija
11/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, tällä palstalla sua syytetään kohta kaikista maailman ihmisoikeusrikkomuksista.

Tällä palstalla ei suvaita Dubainmatkailua, tämän palstan mammat tekevät vaan kestäviä valintoja, pitävät hiilijalanjälkensä olemattomana, taistelevat väsymättä heikompiensa puolesta pyytettömästi ja jos matkustavat, tekevät reissunsa korkeintaan paikkaan, jonka kulttuuri-historiallinen merkitys on huikea ja jossa ei ihmisten tasa-arvoisuudelta ummisteta silmiä.

Palstamammat juovat lapsityövoimalla tuotettua kahvia ja syövät lapsityövoimalla tuotettua suklaata, syövät köyhien lasten säilömiä hedelmäsäilykkeitä ja lasten puristamia hedelmämehuja, pukevat itsensä ja lapsensa pikkulasten ompelemiin vaatteisiin, vetävät jalkoihinsa kengät jotka on lapsi myrkyllisillä liimoilla kyhännyt kasaan, koristelevat halloweenina ja jouluna kotinsa lasten väkertämillä koristeilla jne jne, pääasia että kaiken saa halvalla. Samat palstamammat kuvittelevat kuitenkin olevansa superior-ihmisiä koska eivät matkusta Dubaihin.

Vierailija
12/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että olet liian persaukinen matkustelemaan maailmalla ja näkemään omin silmin minkälaista muualla on, noiden siirtomaa-aikaisten mielikuviesi sijaan.

Vierailija
13/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee räntää. Niin että haista itte vaan ;=)

14/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi missään muualla ei poljeta ihmisoikeuksia, mitä nyt esim. Espanjan tomaatit ja hedelmät poimitaan laittomien siirtotyöläisten voimin nälkäpalkalla...

Vierailija
15/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että olet liian persaukinen matkustelemaan maailmalla ja näkemään omin silmin minkälaista muualla on, noiden siirtomaa-aikaisten mielikuviesi sijaan.

Olen omatoimimatkaillut kahdesti maapallon ympäri mutta Dubaihin en menisi ikinä. Haluan matkoillani tukea pieniä perheyrityksiä (majoitus&ruokailu&ostokset)niin paljon kuin voin.

-ei tuo jota lainasit

Vierailija
16/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. upeat kirkasvetiset uimarannat, maailman korkein rakennus, maailman suurin kauppakeskus, kulta soukit ja vaikka hienot pilvenpiirtäjät. Tänään lähdetään retkelle aavikkosafarille.

Jaa, itseä ei rannat tai uudet väkisin korkeaksi rakennenut talot kiinnosta, vielä vähemmän kauppakeskus. 😆 Mutta kaikki tavallaan.

Itsekin olen lomalla, ohjelmassa linnan, luolien ja raunioiden tutkimista ja vuohia mennään 3-veen kanssa kattelemaan haha. Olen kaupunkilomailija, joten vähän erilaista tällä kertaa.

Vierailija
17/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat juovat lapsityövoimalla tuotettua kahvia ja syövät lapsityövoimalla tuotettua suklaata, syövät köyhien lasten säilömiä hedelmäsäilykkeitä ja lasten puristamia hedelmämehuja, pukevat itsensä ja lapsensa pikkulasten ompelemiin vaatteisiin, vetävät jalkoihinsa kengät jotka on lapsi myrkyllisillä liimoilla kyhännyt kasaan, koristelevat halloweenina ja jouluna kotinsa lasten väkertämillä koristeilla jne jne, pääasia että kaiken saa halvalla. Samat palstamammat kuvittelevat kuitenkin olevansa superior-ihmisiä koska eivät matkusta Dubaihin.

Näinhän se menee. Mutta aika monea ei vaan oikeesti kiinnosta Dubai!

Minä ja myös mieheni emme ikinä mene rantalomille, emme jaksa käyttää aikaa kaupoissa pyörimiseen ja meitä kiinnostaa kulttuuri ja historia. Arkkitehtuuri myös, mutta ei Dubain pilvenpiirtäjien muodossa vaan enemmänkin Keski-Euroopan "vanhat" kaupungit ja Nykin arkkitehtuuri.

Vierailija
18/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Dubaissa useammankin kerran ja nähnyt myös sen ikävämmän puolen. Vierastyöntekijöiltä takavarikoidaan passit joten ei voi poistua maasta ilman työnantajan lupaa. Vierastyöläiset elävät karummissa oloissa kuin länsimaalaiset turistit. Vierastyöläiset joutuvat maksamaan majoituksestaan kalliimpia hintoja kuin suomalaisissa kaupungeissa vuokrat yleensä ovat mutta vierastyöläisen keskivertopalkka on 70 euroa.

Vierailija
19/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut palvelua erityisen ystävälliseksi tai se on keinotekoista ystävällisyyttä koska sinusta "rikkaana" länsimaalaisena yritetään hyötyä tai ainakin palvellaan hyvin koska muuten työntekijälle tulee potkut. Aasialaisia kohtaan suoranaista rasismia.

Vierailija
20/26 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saisi Dubaihin vaikka maksettaisiin. En halua tukea paikkaa joka on orjatyövoimin rakennettu ja jossa vierastyöläisiä kohdellaan muutenkin kuin omaisuutta.

Hyvä pysy vaan poissa. Ei se paikka ole sinunlaisillesi hapannaamoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän