Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä 35-v, aviomies kohta 50-v - IHASTUIN NUOREMPAAN MIEHEEN.APUA!!

Vierailija
04.07.2008 |

ja alat hoitaa omaa parisuhdettasi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt rauhoittua, lähinnä olen pettynyt itseeni:Näinkö aina kuitenkin käy??? Oma mieheni on huomannut oudon käytökseni ja on ehdotellut kaikenlaista, esim. jos menisimme ulos syömään tai hän ostaisi uuden moottoripyörän tai muuta..

Ennen ei ole tällaista sattunut, jos olisin jäänyt illanviettoon, en tiedä, miten olisi käynyt

Vierailija
2/8 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri 35-vuoden tienoilla voimakas sukupuolivietti, eikä siinä olisi vanhempi mies kestänyt. Deittailin aikani 10 vuotta nuorempaa miestä ja asetuin sitten muutaman vuotta nuoremman miehen kanssa. Nainenhan on parhaillaan vasta 35-vuodesta eteenpäin ja nyt sinulla on sitten vanha mies, josta lienee vähän apua tuohon paloon.....Paras liitto syntyy vähän nuoremman miehen kanssa, mikäli mies on kuitenkin jo kypsä eikä mikään kakara. En tiedä mitä mieltä muut olette. Toki elämässä on muutakin kuin seksi, mutta kyllä senkin on hyvä toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni teillä liian iso ikäero ja luonnollista jos alat kaipailemaan nuorempaa miestä.

Vierailija
4/8 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti itseäsi 7-10 v. nuorempaan, olet kohta nainen parhaassa iässä ja miehesi on silloin ...

Vierailija
5/8 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti on muka melkein pakko ihastua oman ikäiseen/nuorenpaan, jos on mennyt naimisiin vanhemman kanssa??? Eiköhän kyse ole vain normaalista suhteen arkistumistumisesta ja urautumisesta, iästä viis. Nyt järki käteen ja unohda haihahtelut, menette syömään ja nautitte toisistanne oman miehesi kanssa! Arki on yllättänyt vaan pitkän suhteen jälkeen ja vieraan miehen huomio tuntuu hienolta tauon jälkeen. Arki se joka suhteessa koittaa ja nyt tarvitaan sitä sitoutumista!!

Terveisin itseään kolme vuotta nuoremman nainnut, mutta parisuhteeseen ja sitoutumiseen uskova!

Vierailija
6/8 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksielämässämme ole mitään vikaa sen kannalta, että mies olisi jotenkin "vanha" tai hänellä ei "se" toimisi, päinvastoin, hän on erittäin taitava sängyssä. Kun tapasimme, hän oli hieman yli nelikymppinen, minä olin 27-v. Olin aina ollut itseni ikäisten kanssa ja olin ihan varma, että hänellä on jo potenssiongelmia, mutta eipä ole vielä ainakaan ollut. Nyt kun hän on kuitenkin jo 5-kymppinen, alkaa vanheneminen hänessä toki näkyä, sehän on luonnollista. Itsekin 35-vuotiaana en ole sama kuin kymmenen vuotta sitten - valitettavasti...

Kerroin koko jutun miehelleni tänään, sillä hän näki minusta, että olin "outo". Nyt tuntuu jo paremmalta! Niin se taitaa olla, että suhteeseemme on tullut arki ja tein "paluun nuoruuteen" ... Kiitoksia viimeiselle vastaajalle, puhuit järkeä!!

Vierailija
7/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen ollut naimisissa 5 vuotta itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kaikki on sujunut ihan ok, meillä ei ole yhteisiä lapsia, minulla on "nuoruuden avioliitosta" kohta 16-vuotias poika, miehellä jo aikuiset lapset (2 tyttöä).

Jotenkin viimeaikoina on ikäero ja siitä aiheutuva "sukupolvikuilu" alkanut ärsyttää. Olin eilen viihteellä (viimeksi 2 v sitten) ja tapasin siellä entisen luokkakaverini, miepuolisen siis, juttelimme tuntikausia. Lähdin kiireen vilkkaa kotiin...Tiedän, että tämä on vain jotain pintapuolista ihastusta, mutta tuntuu kauhealta..

Juuri mitään ei eilen kuitenkaan tapahtunut, mutta tuntuu kuin mieheni aavistaisi jotain. Mitä teen, kerronko? Tuo entinen luokkakaverini on lähetellyt sähköpostia tänään ja muuta..

Vierailija
8/8 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa vaiheessa on vielä jotain tehtävissä.

Itse olen päättömän rakastunut 10 vuotta nuorempaan mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan