Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuloksia Pilateksella?

30.10.2016 |

Aloitin kuukausi sitten pilateksen selkävaivojen takia, aluksi kävin kerran viikossa mutta tällä viikolla lisäsin toisen viikkotunnin kalenteriini. Olen tykännyt tosi paljon ja selkä on huomattavasti parempi kuin kuukausi sitten, nyt kiinnostaisikin millaisia kehonmuokkaustuloksia voi odottaa ja minkälaisella aikataululla? Ryhti varmaan paranee pikkuhiljaa ja vatsalihakset kiinteytyy ainakin.

Onko täällä ketään jolla olisi pidempi kokemus pilateksesta?

Olen normaalipainoinen ja kävelen ja fillaroin paljon, mutta muuten en juuri harrasta liikuntaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut pilatesta vuosia, ehkä reilut 15 vuotta ja mulla on keskivartalo ihan täyttä rautaa, kolme raskauttakaan ei ole sitä pilanneet. Lisäksi kroppa on tosi joustava ja kiinteä kauttaaltaan.

Olin aloittaessani ylipainoinen, nyt bmi:n mukaan normaalipainon ylärajoilla mutta käytän kokoa 36. Pilateksen lisäksi harrastan vain hyötyliikuntaa.

Vierailija
2/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt muutaman kk harrastanut säännöllisesti ja ihan selkeän eron huomaan keskivartalon vahvistumisessa. Keskivartalon hallinta on helpottunut ja salilla vatsojen treenaus tuntuu paljon helpommalta nykyään. Ryhti on myös mielestäni parantunut ja vaistomaisesti myös tulee "ilmaistua" vatsat sisään vaikkapa kävellessä. Pilateksen aloittaminen oli ihan paras päätös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin parani pahat alaselkäkivut kokonaan pilateksella. :)

Lisäksi ryhti ja syvät vatsalihakset parani huimasti, ja vaikka luonnostani en ole kovin notkea ihminen niin nyt on liikkuvuus lisääntynyt todella paljon. Kyllähän siinä tuntuu koko kroppa vähän kiinteytyvän.

Olen vähän on-off harrastanut 10v ajan niin en ihan aikatauluista osaa sanoa.

Vierailija
4/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ectomorph-tyypillä parhaat tulokset, mikä on oma ns. luonnollinen kehotyyppisi?

Googlaa jos kiinnostaa: body types ectomorph mesomorph endomorph

Vierailija
5/5 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla mesomorph.

Kiva lukea positiivisia kokemuksia. Mä olen ollut tosi yllättynyt miten nopeasti ja vähällä vaivalla pilates on auttanut selkävaivoihin. Jo ekan tunnin jälkeen olo oli niin helpottunut että teki mieli itkeä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi