SAARA AALTO JATKOSSA!!!
Kommentit (22)
Onneksi putosi.loppui tuon teennäisen kanan lento.0/5.hanki sielu!
Mahtavaa!!! Olen jotenkin positiivisesti yllättynyt, ja niin oli Saarakin näköjään taas :D
Esitin pienen voitontanssin, kun Saaran nimi sanottiin. 😅
saaraoletpaskaa kirjoitti:
Onneksi putosi.loppui tuon teennäisen kanan lento.0/5.hanki sielu!
Hyi, miten kukaan voi sanoa näin rumasti? Sinulta taitaa puuttua sielu, tai ainakin olet todella ruma ihminen sisäisesti.
Pääsikö siis suoraan jatkoon?
Yritin mennä linkin kautta livestreamingia katsomaan, mutta sivusto on epämääräinen: yritti saada minua lataamaan jotain haittaohjelmaa muka varoittamalla viruksista. Jouduin sulkemaan chromen useaan kertaan ennen, kun hävisi.
Joo, Saara pääsi jatkoon suoraan yleisöäänten perusteella. Bottom two:ssa on Gifty ja Four of Diamonds.
Jes jes jes! Näin sen kuuluukin olla.
Miten monta kertaa tuo Saara Aalto oikein pääsee jatkoon? Minun laskujeni mukaan tällä jatkoon pääsyjen lukumäärällä olisi pitänyt voittaa jo koko kisa ainakin kolmasti.
Ei minulla silti ole mitään Saaraa vastaan, hyvä vaan että menestyy. En tosin ole kuullut yhtään hänen lauluaan enkä seuraa britti-tv:tä.
Brittikatsojathan ovat puuhaamassa boikottia koko showlle, kun se on niin tehty ja laskelmoitu, erityisesti nyt Giftyn tiputuksen jälkeen. Lähinnä heitä ärsyttää Honey G:n jatkaminen ja Giftyn tippuminen, koska siinä ei ole mitään järkeä. Saarasta kukaan edes puhu.
Mitähän me ei giftystä tiedetty kun eroon piti päästä😮
Vierailija kirjoitti:
Mitähän me ei giftystä tiedetty kun eroon piti päästä😮
Jostakin syystä ei Gifty tosiaan mahtunut kahdeksan parhaan kiertueelle.... Ehkä oli liian diivamainen ja ns. suuri artisti? Muut on enemmän down to earth?
Aika tylyä oli Giftyn käytös esim. Saaraa kohtaan silloin kun Freddy putosi sing offista Saaran sijasta. Näytti aika selvästi ulospäin ettei lopputulos miellyttänyt ollenkaan. Kun Giftyn instakuviakin on katsonut, on hän selvästi läheinen vain tiettyjen kilpakumppaniensa kanssa eikä muiden seura juurikaan kiinnosta. Kuppikuntaisuus ei toimi jos ollaan yhteiskiertueelle.
Saara Aalto on kehittynyt huimasti lyhyessä ajassa. Hienoa! Kun on käytössä erilaiset (talous)resurssit, osaaminen, tms. kuin täällä Suomessa, niin Aallon kyvyt ovat puhjenneet kukkaan. Hänestä on moneksi!
On myös huvittavaa, kuinka ääni kellossa on muuttunut Aallon suhteen Suomessa nyt, kun hän menestyy Britanniassa. Saara Aalto ansaitsee sen.
Oikein ärsyttää, etten vaan onnistu tykkäämään Saaran äänestä. Toivon hänelle menestystä mutta laulun kuunteleminen on piinaavaa. Ei kuulosta vaivattomalta. Onnea nyt kuitenkin.
Woohooo!