Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22 -vuotias nainen ja kokematon kaikissa seksuaalisissa asioissa?

Vierailija
30.10.2016 |

Huolisitko tällaisen naisen a) yhden yön panoksi b) seurustelukumppaniksi? Puhun aloituksessa itsestäni ja kiinnostaisi tietää, mitä palstalla olevat vastaavat. Pakko myöntää, että jos itse olisin seksuaalisesti aktiivinen, niin en huolisi kokematonta kumppanikseni, koska yleensä ihmiset haluaa hyvää seksiä, ei ketään epävarmaa partneria.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus a ja b...tekemällä oppii jne...onhan se opettaminenki hauskaa

Vierailija
2/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Seurustelen ihmisen kanssa joka oli 29-vuotias neitsyt kun tavattiin kun taas itsellä oli ollut yli kymmenen seksikumppania. Ei haitannut mitenkään, ennemminkin kiva juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Jos kyseessä olisi yhden yön pano ja sanoisit aluksi olevasi neitsyt, niin toteaisin että ei näin ja pistäisin ulos.

M35

Vierailija
4/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 23-vuotiaaksi. En siitä hirveästi ympäriinsä huudellut, mutta yhden nettideitin kanssa asia tuli puheeksi kun olin jo niin turhautumispisteessä. Hän oli ilmeisen kokenut, mutta ei sitten loppujen lopuksi halunnutkaan "sekaantua minuun", vaikka aluksi heittikin jotain vihjailevaa läppää. Hänen mielestään minun piti etsiä joku joka oikeasti pitää minusta, hän kai koki joutuvansa vain ongelmiin kanssani, eikä pystynyt innostumaan yhden yön juttuun.

Lopulta löysin seurustelukumppaniksi miehen, jolle asialla ei ollut merkitystä, ja hän oli itsekin kokematon.

Vierailija
5/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pääsi, ÄLÄ anna muiden MÄÄRITELLÄ ARVOASI oman HENKILÖKOHTAISEN asiasi perusteella. Piste. Itse olin myös huolissani aiemmin mutta nytpä aion harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastan ja joka rakastaa minua.  Tulin uskoon ja saatan jopa avioliittoon odottaa mutta LISÄKSI sanon tämän ihan naiselta naiselle kun ärsyttää tämä kulttuuri välillä josta itsekin olen aiemmin ottanut paineita.

N24.

Vierailija
6/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaankin ei, kyllä ihmisessä on jotain vikaa, jossei teininä mitään seksuaalista ole kokeillut. Usein ovat vielä takertuvaisia

Vierailija
7/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt siitä ole kiinni onko kokemusta jos on asenne kunnossa. Kohtaan a sanon että voin auttaa ulos häkistä ja kohtaan b että katsotaan sitä sitten sen jälkeen.

Vierailija
8/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet olisi ihan innoissaan jos kuulisi että olet kokematon. Suurin osa miehistä on tänäkin päivänä otettuja jos naisella ei ole ollut muita seksikumppaneita tai ollut niitä hyvin vähän. Kannattaa kuitenkin alkaa seurustelemaan sen miehen kanssa ja vasta jonkin ajan kuluttua mennä sänkyyn, sitten kun voit siitä puhua.

Vierailija
9/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemattomuus periaatteessa haittaisi, mutta herättäisi epäilyksen vähäisistä seksihaluista jatkossa.

Vierailija
10/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi yhden yön jutuksi. En siksi, että olisi kokematon, vaan siksi, että mielestäni ekan seksikerran ei pitäisi tapahtua mahdollisesti kovassa humalassa, jonkun ventovieraan kanssa, koska seksuaalisuus on niin iso juttu ihmisen elämässä. En haluaisi, että kokemattomalle partnerille jäisi huonot fiilikset, tai traumoja, jos asiat ei menisi ihan putkeen.

Vierailija
11/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A juttuja en harrasta, mutta b kohtaan kyllä huolisin ja se ei haittaisi minua ollenkaan.

M25

Vierailija
12/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla olisi nyt mahdollisuus pelastaa sen yhden 25-vuotiaan neitsytpoikahörhön elämä ja mielenterveys 😉

Vierailija
13/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut 12 miestä.

Vierailija
14/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä pääsi, ÄLÄ anna muiden MÄÄRITELLÄ ARVOASI oman HENKILÖKOHTAISEN asiasi perusteella. Piste. Itse olin myös huolissani aiemmin mutta nytpä aion harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastan ja joka rakastaa minua.  Tulin uskoon ja saatan jopa avioliittoon odottaa mutta LISÄKSI sanon tämän ihan naiselta naiselle kun ärsyttää tämä kulttuuri välillä josta itsekin olen aiemmin ottanut paineita.

N24.

Ihana lukea tämä. Olisinpa kyennyt ajattelemaan samalla tavalla. Sen sijaan en arvostanut itseäni yhtään ja häpesin kuollakseni omaa kokemattomuuttani. Lopulta 23-vuotiaana harrastin vastentahtoisesti seksiä ihmisen kanssa, joka kohteli minua todella huonosti - minun piti vain saada joku, jolle kelpasin.

Muutenkin tuohon juttuun liittyy sen sortin dramatiikkaa, josta ei täällä voi kertoa. Jos jotain saisi vaihtaa pois niin sen kokemuksen. Sain seurausten muodossa satakertaisen opetuksen siitä. että ihmisen pitäisi tehdä se, minkä sisimmässään tietää itselleen oikeaksi eikä pakottaa itseään mihinkään. 

Vierailija
15/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 26mies ja mulla ei mitään seksikokemuksia.

Vierailija
16/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkein 20v enkä oo ikinä harrastanu seksiä. Tosin mun syyni siihen on uskonto joten en näe asiassa mitään ongelmaa.

Vierailija
17/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas kirjoitti:

Ei kokemattomuus periaatteessa haittaisi, mutta herättäisi epäilyksen vähäisistä seksihaluista jatkossa.

Ei korreloi. Voihan sitä yksinäänkin, vaikkei se olekaan niin kivaa.

Vierailija
18/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi, koska haluan saada hyvää seksiä.

Vierailija
19/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a

Vierailija
20/21 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyttöystäväksi kelpaisi! Miksi ihmeessä kokemattomuutta pitäisi hävetä?! Näen kokemattomuuden seksikäänä ja salaperäisenä. Mukavaa vaihtelua "annan kaikille vastaantuleville muehille/naisille" -ihmisille.

M24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän