Olen naistenmies, haluatko kysyä jotain?
Olen tässä jonkun aikaa langoilla ja vastailen parhaani mukaan ja totuudenmukaisesti..
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Voitatko Ilkka Kanervan ja pelimiehen?
Taistellaan Iken kanssa hieman eri sarjassa, tai no minä en taistele yhtään missään sarjassa, olen vain oma itseni ja sen pitää riittää ja on ainakin tähän asti riittänyt.
Minkä ikäinen olet? Ja minkä näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Miten isket naisen? Tai kuinka osoitat huomion sinua kiinnostavaan naiseen?
Katsekontaktilla. Teen siis itseni nähtäväksi, mutta en mene tyrkylle. Jos nainen vastaa katseeseeni, niin sen jälkeen hieman tarkkailen tilannetta, eli en höntyile. Monesti myös naiset tekevät aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Ja minkä näköinen?
Olen jo veteraani iässä, eli +40 ja olenkin jo jäähdyttelyvaiheessa, eli aktiivisimmat vuodet on jo takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen väärin? Olen ihan hyvännäköinen ja mukava nainen ja yksi mies on jo yli vuoden pörrännyt ympärilläni. Olemme tapailleet, hymyilleet, kirjoitelleet, juoneet vähän viiniä, vähän vahingossa hipaisujakin on tapahtunut, mutta ei mitään muuta. Mies vaikuttaa kaikinpuolin kiinnostuneelta ja jopa melko ihastuneelta, mutta sitä ensimmäistä askelta ei näköjään hänen puoletaan tule. Olen antanut aivan selvästi ymmärtää, että olen myös kiinnostunut, mutta homma ei vain etene.
Teillä on saattanut tapailut jämähtää ystävä moodiin ja kaveri ei siksi uskalla tehdä aloitetta, koska ei ole aivan varma tunteistasi. Minäkin olen melko varovainen, koska pelkään takaiskuja, joten etenen vasta kun olen täysin varmoilla vesillä ja mieluummin odotan naiselta jonkunlaista aloitetta. Ota siis rohkeasti askel pari eteenpäin ja tee miehelle täysin selväksi, millä mielellä olet liikkeellä.
Naistenmies odottaa naisen aloitetta? Ei ehkä kuulosta naistenmieheltä. Naistenmies vie, nainen vikisee.
Riittääkö vanhempaan Nissan Almeraan Bilteman halpa moottoriöljy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitoudu? Oletko koskaan täysin seonnut rakkaudesta?
En ole koskaan seonnut rakkaudesta ja rakkaus on muutenkin vaikea määritellä. En ole ihan varma olenko koskaan oikeasti rakastanut. Olen toki uskonut rakastavani, mutta onko se oikeasti ollut sitä, niin en todellakaan tiedä.
Sitoutuminen on vaikea asia. Olenhan minä useaankin kertaan seurustellut pidempäänkin, mutta aina se vaan on alkanut maa poltella jalkojen alla ja taas on halunnut "baanalle".
Heitä sun ig;) vai tietääkö pappa mikä instagram on:D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsekontaktilla. Teen siis itseni nähtäväksi, mutta en mene tyrkylle. Jos nainen vastaa katseeseeni, niin sen jälkeen hieman tarkkailen tilannetta, eli en höntyile. Monesti myös naiset tekevät aloitteen.
Näinhän se nimenomaan menee. Ensin katsekontakti ja sitten lähestyminen. Tällöin ei juurikaan pakkeja tule jos käyttäytyy asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö vanhempaan Nissan Almeraan Bilteman halpa moottoriöljy?
Kyllä riittää, mutta muistathan pitää auton pakkasilla piuhanpäässä, tai lämpimässä tallissa, sekä vaihtaa öljyt useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se nimenomaan menee. Ensin katsekontakti ja sitten lähestyminen. Tällöin ei juurikaan pakkeja tule jos käyttäytyy asiallisesti.
Nimenomaan näin. Itse olen juurikin varmanpäälle pelaaja ja pyrin muutenkin olemaan herrasmies, enkä missään nimessä vonkaaja, enkä lähentelijä.
Taidat olla myös alanmiehiä?
Minkäikäiset naiset ovat kohteenasi? Mitä mieltä olet siitä jos nainen flirttaillee sinulle ja tekee aloitteen, lähdetkö mukaan? Etsitkö muuta kuin yhden yön seuraa, ja mitä ajattelet naisesta jälkeenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen väärin? Olen ihan hyvännäköinen ja mukava nainen ja yksi mies on jo yli vuoden pörrännyt ympärilläni. Olemme tapailleet, hymyilleet, kirjoitelleet, juoneet vähän viiniä, vähän vahingossa hipaisujakin on tapahtunut, mutta ei mitään muuta. Mies vaikuttaa kaikinpuolin kiinnostuneelta ja jopa melko ihastuneelta, mutta sitä ensimmäistä askelta ei näköjään hänen puoletaan tule. Olen antanut aivan selvästi ymmärtää, että olen myös kiinnostunut, mutta homma ei vain etene.
Teillä on saattanut tapailut jämähtää ystävä moodiin ja kaveri ei siksi uskalla tehdä aloitetta, koska ei ole aivan varma tunteistasi. Minäkin olen melko varovainen, koska pelkään takaiskuja, joten etenen vasta kun olen täysin varmoilla vesillä ja mieluummin odotan naiselta jonkunlaista aloitetta. Ota siis rohkeasti askel pari eteenpäin ja tee miehelle täysin selväksi, millä mielellä olet liikkeellä.
Naistenmies odottaa naisen aloitetta? Ei ehkä kuulosta naistenmieheltä. Naistenmies vie, nainen vikisee.
Höpöhöpö. Ne on vonkaajia ne ja ne harvemmin vie yhtään ketään yhtään minnekään. Tosi naistenmiehen ei tarvi kuin mennä näytille ja naisia alkaa pörräämään ympärillä.
"Alan miehiä" :D
Voi helvetti teidän kanssa, kuinka typerältä kuulostatkin.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäiset naiset ovat kohteenasi? Mitä mieltä olet siitä jos nainen flirttaillee sinulle ja tekee aloitteen, lähdetkö mukaan? Etsitkö muuta kuin yhden yön seuraa, ja mitä ajattelet naisesta jälkeenpäin?
Kaiken ikäisiä Nuorempana saattoi olla myös huomattavasti itseäni vanhempiakin, mutta nykyään ovat kyllä painottuneet muorempiin. Toki en etsi naisia iän perusteella vaan persoona kiinnostaa, ei numerot. Flirttailu toki toimii, mutta liian hyökkäävät naiset ei kolahda, varsinkin jos persoona ei miellytä.
Etsin ensisijaisesti kiinnostavaa seuraa ja aika näyttää, jääkö se yhteen iltaan, vai kestääkö pidempään. Pisin on kestänyt liki 10 vuotta ja lyhimmät lasketaan tunneissa, tai jopa minuuteissa.
Kiehtooko kylmä nainen? Tai sanotaanko näin, että on kyllä mukava ja suloinen mutta vaikea päästä hänen mieleensä? Salaperäinen eikä päästä helpolla lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken ikäisiä Nuorempana saattoi olla myös huomattavasti itseäni vanhempiakin, mutta nykyään ovat kyllä painottuneet muorempiin. Toki en etsi naisia iän perusteella vaan persoona kiinnostaa, ei numerot. Flirttailu toki toimii, mutta liian hyökkäävät naiset ei kolahda, varsinkin jos persoona ei miellytä.
Etsin ensisijaisesti kiinnostavaa seuraa ja aika näyttää, jääkö se yhteen iltaan, vai kestääkö pidempään. Pisin on kestänyt liki 10 vuotta ja lyhimmät lasketaan tunneissa, tai jopa minuuteissa.
Siis nuorempiin, ei sentään mummoikäisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Kiehtooko kylmä nainen? Tai sanotaanko näin, että on kyllä mukava ja suloinen mutta vaikea päästä hänen mieleensä? Salaperäinen eikä päästä helpolla lähelleen.
Ei kiehdo kylmät, eikä kovin salaperäisetkään. Mieluumminkin hauskat, nauravat ja välittömät.