Olen naistenmies, haluatko kysyä jotain?
Olen tässä jonkun aikaa langoilla ja vastailen parhaani mukaan ja totuudenmukaisesti..
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä jonkun aikaa langoilla ja vastailen parhaani mukaan ja totuudenmukaisesti..
Olet siis naistenmies? Oikeat naistenmiehet osaavat arvostaa naisia eivätkä leveile suorituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luokittelet itsesi naistenmieheksi?
Koska se lienee helpoin tapa kuvata sitä mistä tässä on kyse. Useimmat kuitenkin ymmärtänevät mitä tarkoitan. Pidän naisista ja aika monet naiset ilmeisestikin pitävät minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko rakastavasi?
En. En ainakaan ihan ensimetreillä. Olen muistaakseni muutaman kerran sanonut ja silloinkin on ollut usempi vuosi seurustelua takana. Mutta en siis missään nimessä alkuvaiheessa, koska pyrin olemaan mahdollisimman rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis naistenmies? Oikeat naistenmiehet osaavat arvostaa naisia eivätkä leveile suorituksillaan.
En tietääkseni ole tässä sanallakaan leveillyt yhtään mitään. Ja kyllä, minä todellakin arvostan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko rakastavasi?
En. En ainakaan ihan ensimetreillä. Olen muistaakseni muutaman kerran sanonut ja silloinkin on ollut usempi vuosi seurustelua takana. Mutta en siis missään nimessä alkuvaiheessa, koska pyrin olemaan mahdollisimman rehellinen.
Valehtelitko kun sanoit näin?
Vierailija kirjoitti:
Valehteletko paljon?
En. Pyrin olemaan aina mahdollisimman rehellinen.
Mitä ominaisuuksia arvostat naisen vartalossa (jäntevää sporttisuutta, pehmeää pyöreyttä, twiggy -heikkoutta...)?
Vierailija kirjoitti:
Onko Frederik idolisi? Samaistutko häneen?
Ei ole, ei todellakaan :D Olen kyllä hänet pari kertaa tavannut, mutta ei todellakaan kuulu minun idoleihini. Jonesin Tomppa voisi vähän ollakin, jos tuolta osastolta välttämättä joku esikuva pitäisi olla. Ainakin hänellä on miehhekäs ääni ja melkoinen karisma.
Miten isket naisen? Tai kuinka osoitat huomion sinua kiinnostavaan naiseen?
Mitä teen väärin? Olen ihan hyvännäköinen ja mukava nainen ja yksi mies on jo yli vuoden pörrännyt ympärilläni. Olemme tapailleet, hymyilleet, kirjoitelleet, juoneet vähän viiniä, vähän vahingossa hipaisujakin on tapahtunut, mutta ei mitään muuta. Mies vaikuttaa kaikinpuolin kiinnostuneelta ja jopa melko ihastuneelta, mutta sitä ensimmäistä askelta ei näköjään hänen puoletaan tule. Olen antanut aivan selvästi ymmärtää, että olen myös kiinnostunut, mutta homma ei vain etene.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ominaisuuksia arvostat naisen vartalossa (jäntevää sporttisuutta, pehmeää pyöreyttä, twiggy -heikkoutta...)?
Muodokasta pehmeyttä, jos nyt noista jotain pitäis valita.Missään nimessä ei jäntevää sporttisuutta. Naisessa ei saa olla mitään miesmäistä, eikä mitään muovisuutta. Silikonit ja kaikenlaiset täytteet, sekä tatuoinnit etoo. Luonnollisuus, naisellinen pehmeys ja kauniit kasvot ja muutenkin melko tavallinen, eli sellainen "naapuri tyttö" meninki kolahtaa meikäläiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko rakastavasi?
Valehtelitko kun sanoit näin?
En valehdellut.
Miksi luokittelet itsesi naistenmieheksi?