Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteytyminen ja lihasten esiin saaminen..

Vierailija
30.10.2016 |

Olen aloittanut elämäntaparemontin joku aika sitten kun todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Pelkästään ruokavalion olen nyt muuttanut ja kilotkin hieman karisseet lääkityksen avulla.
Nyt mietin että kuinka paljon pitää tehdä töitä että saa itsensä fyysisesti parempaan kuntoon? Kannattaako palkata pt?
Salille en kehtaa vielä lähteä 😒 Ja muutenkaan en koe kuntosalia ainakaan vielä omakseni. Kotoa löytyy 8kg kahvakuula ja 2,5kg käsipainot sekä joku ikivanha jumppalaite jaloille (tight master 😂) Pääseekö noilla yhtään alkuun ja kuinka kauan pitää kerralla jumpata että olisi mitään hyötyä? Ja kauanko menee että jotain tuloksia tulee?
Olen 164cm pitkä ja painan 87kg ja olen täysin rapakunnossa. Ongelma-alueista pahin on vyötärö mutta aika tasaisesti läskit on onneksi jakautuneet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt kannattaa ottaa jos kuntosalilaitteet on vieraita. Mutta kyllä siellä yksin pärjää myös tai pyydä kaveri mukaan?

Mä en sinuna tekisi alkuun kuin kerran tai pari selkeää urheilukertaa viikossa, siis kun sun tulee hiki tarkoitan. Alkuun kannattaa käydä vaikka pari kertaa viikossa kävelyllä ja yksi kuntosali/uinti tms. Olet vaan säännöllisesti tekemässä, se on jo paljon muttei innostus kuole.

Kun kunto nousee ja tuntuu että jaksat enemmän niin lisää tehoa tai ota toinen kerta viikossa lisää.

Mä oon noin laihduttanut raskauksien jälkeen ja toimii omalla kohdallani. Tietty ruokavalio kuntoon mutta siinäkin voi tehdä aluksi tarvittavia parannuksia, ei suinkaan lopettaa jotain ja olla kuurilla mutta vähitellen parannella asioita.

Riittävän unen saamisesta kannattaa pitää huolta.

Lisää arkiliikuntaa saa kun koittaa lisätä kävelyä, jää kauempana pois bussista, jätä auto syrjemmälle, valitse rappuset, tee johonkin väliin päivää venyttelyä. Tästä saa tehtyä oikeasti todella mielenkiintoista ja erilaista. Ihan vaan sillä että koita syödä 5 kertaa päivässä ja joka kerta nyrkillinen kasviksia/marjoja/hedelmiä/juureksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla