Anna ja Sebastian
Siis mitä, mä olen järkyttynyt! Blogi lopettaa ja he ovat eronneet ja muuttaneet erilleen. Haluaisin keskustella tästä asiallisesti teidän kanssa!!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt Sebastian pärjää? Sen kaikki kaverit jne. oli Annan. :(
Varmaan samalla tavalla kuin ennen Annaa?
Voiko Annaa seurata enää missään somessa? Ei varmaan enää blogia perusta. :(
Pakko kommentoida asiaa nyt itsekin, näinkin jälkijunassa kun silloin kun asiasta kuulin oli kaikki keskustelut poistettu enkä itse jaksanut aloittaa.
Mutta siis tosi puskista tuli kyllä tää! Vaikka täytyy myöntää, että postauksia lukiessa useinkin ajattelin, että kuinka ovat edes alunperin yhteen päätyneet. Vastakohdat toisaalta täydentävät toisiaan, mutta elämäntyyli ja tavat tuntuivat olevan ihan älyttömän kaukana toisistaan.
Henkilökohtaisesti ihmetytti myös, että blogin perusteella tuntuivat viettävän hyvin paljon aikaa joko erillään tai yhdessä ystävien kanssa. Ja koko ajan menossa ja tekemässä. Ymmärrän kyllä jokaisen parin ja ihmisen olevan erilaisia, itsekin arvostan ja tarvitsen omaa aikaa, mutta heidän kirjoituksistaan sai kuvan, että eivät juuri ollenkaan vietä aikaa kahdestaan ihan vain kotona oleskellen ilman mitään härdelliä.
Kuitenkin, vaikuttivat kuitenkin rakastavan toisiaan kovasti ja olevansa itse tyytyväisiä suhteeseensa, josta syystä ero oli kyllä todella yllättävä. Ja muakin kyllä harmitti ja ihmetytti tuo tapa, jolla kertoivat erosta. Jokainen tosiaan päättää mitä tekee, ja ymmärrän ettei välttämättä hirveästi eron syitä halua julkisesti lähteä puimaan rankan tilanteen keskellä, mutta siltikin ilmoituksen olisi voinut hoitaa vähän paremmin. Ja mielestäni olisivat kyllä sen lukijoille velkaakin, meistä kun ovat hyötyneet niin taloudellisesti kuin kokemuksellisesti, niin kuin ovat itsekin todenneet.
Joku mainitsikin, että pisti silmään Annan komentti sijoitusasunnon ostosta, joka sopii myös omaan asumiseen jos joskus ero tulee. Sama pisti itselläkin silmään, mutta toisaalta onhan se ihan järkevää ostaa sellainen sijoitusasunto, jossa itsekin voisi asua.
Itse mietin, että olisiko kesän leikkaukset ja pitkät sairaslomat ja sitä kautta yhdessä eri tavalla (rauhassa kotona, kahdestaankin aika paljon kai?) vietetty aika saaneet molemmat huomaamaan, kuinka erilaisia ihmisiä erilaisine tarpeineen loppujen lopuksi ovat? En tiedä, spekulointia vain. Harmi juttu joka tapauksessa.
Eikö kukaan muista enää Annaa ja Sebua? :D
Muistaako kukaan minkä nimistä matkanjärjestäjää Anna ja Sebastian käytti sillä Afrikan reissulla? Harmi, etten ottanu niitä matkavinkkejä ajoissa talteen..
Minusta eivät olleet siirappimaisia ollenkaan, enemmän kaverisuhde heillä, tai siltä ainakin näin ulkopuolisen silmiin vaikutti kaikkine erikseen nukkumisineen ja talo-aina-täynnä-kavereita-iltoineen
Vierailija kirjoitti:
Minusta eivät olleet siirappimaisia ollenkaan, enemmän kaverisuhde heillä, tai siltä ainakin näin ulkopuolisen silmiin vaikutti kaikkine erikseen nukkumisineen ja talo-aina-täynnä-kavereita-iltoineen
Tosta erikseen nukkumisesta mun on pakko sanoa, että ollaan nyt melkein 7 vuotta nukuttu eri sängyssä mieheni kanssa. Johtuu pelkästään siitä, että olen todella herkkä heräämään ja mieheni on todella levoton nukkuja.
perin outoa joskaan ei yllätys. Riitaisaahan heillä oli ja kavereita laumoittain kaiken aikaa.
Kyllä vähän kiinnostais, että miten molempien elämät on jatkuneet eron jälkeen. Kuitenkin melko alusta asti tuli heidän juttuja seurattua, varsinkin hääpostauksia tuli luettua useita kertoja <3
Ovatko todella eronneet !?!?! Apua mua itkettää.
Onkohan kumpikaan aloittanut uutta blogia?
mitään uutta ollut annasta ja sebsusta?
Miten kaks somen aktiivikäyttäjää katoaakaan näin ihan yks kaks. Olis mielenkiintoista tietää, miten näiden kahden elämät ovat jatkuneet jne.
Sebu bongattu laivalla tumman naisen kanssa lämpimissä tunnelmissa maaliskuussa.
no tässä sulle
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:RqvZSOlBSXcJ:annaj…
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IrD3FIbhuYIJ:annaj…
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:k5hduj1ZRysJ:annaj…