Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies paljasti inhottavan asian menneisyydestään

Vierailija
30.10.2016 |

Olen seurustellut jo pitkään yhden ihanan miehen kanssa ja olemme molemmat hyvin vakavissaan tässä suhteessa. Mies kertoi minulle, että oli teininä rakastunut serkkuunsa ja serkku tähän ja että heillä oli vakavana aikeena mennä naimisiin. Serkun äiti oli sitten lopulta torpannut koko kuvion ja kieltänyt avioliiton. Ja tästä miehen sydän silloin aikanaan murtunut. Vaikka asiasta on jo melkein 20 vuotta aikaa, mies puhui tästä edelleen hyvin vakavana. No, minä empaattisena kuuntelin, mutta en vaan jotenkin nyt pääse yli tästä ajatuksesta, että minusta on tosi sairasta rakastua omaan serkkuunsa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä tulee sisäsiittoisuutta jälkikasvuun, voi ilmetä sairauksina yms ongelmina yllättäen...

Itseasiassa geneettinen riski on huomattavasti pienempi, kuin mitä ihmiset kuvittelevat sen olevan.

http://genetics.thetech.org/ask/ask65

Vierailija
22/22 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ymmärrän hyvin pointtinne enkä missään nimessä tarkoittanut loukata ketään. Tämä serkku on nykyään perheellinen ja asuu ulkomailla, joten eivät ole missään tekemisissä keskenään. En tiedä, miksi se silti vaan tuntuu jotenkin sairaalta mielestäni. Mutta eiköhän tästä ajan kanssa pääse yli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla