Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat naiveja, jos luulevat ettei miehet petä heitä

Vierailija
30.10.2016 |

ihan sama, mitä "pelisääntöjä" on sovittu. Ette te voi kieltää aikuista miestä tekemästä mitä huvittää. Ja suurinta osaa nyt vaan huvittaa panna montaa naista (mielellään yhtä aikaa). Miehet, jotka sanovat olevansa uskollisia eivätkä petä, eivät vaan ole tajunneet sitä, että "pettäminen" ei ole väärin ja suurimmassa osassa tapauksista siitä ei jää edes kiinni. Enemmin väärin on kieltää seksi muiden kanssa, se on vapaudenriistoa.

Kommentit (25)

21/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten miehet, jotka saisivat sitä seksiä ihan ilman suhdettakin? Jos esimerkkejä haluat, niin etsi mieleisiäsi julkkiksia tai urheilijoita - halukkaita naisia riittäisi vaikka joka yölle, mutta jostain syystä he haluavat sitoutua suhteeseen 'kotileikkiin prinsessan pompoteltavaksi'? Mitä teoriasi sanoo siihen?

Vierailija
22/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat pompoteltaviksi naisten koti- ja prinsessaleikkeihin vain sen yhden asian tähden: pllun.

Eli pitäkääpä tytöt vastavuoroisesti paikat kunnossa ja piukkana, niin miehen ei tarvitse hakea ansaitsemaansa palkkaa muualta.

Osa sekä meistä naisista, että miehistä kasvaa ihan oikeasti aikuiseks i eikä tuhlaa elämäänsä noihin pelleilyihin, joita kuvaat.

Meillä on molemmilla nuoruus eletty ja hyväksymme sen, että tämä on nyt aikuisuutta ja kumppanuutta, jossa tärkeää on toki myös seksielämä, mutta kaiken pohjana on kumppanuus. Seksiseuraa löytää kuka tahansa, mutta kun löytää kumppanin, jota rakastaa ja kunnioittaa, jonka kanssa voi jakaa kipeimmätkin asiat (myös vanhenemisen ja kuolevaisuuden - joita sinunkaltaisesi pillumiehet eivät itsessään hyväksy, josta nuo tiukkapillujutut kumpuavat), ei tätä kaikkea  missään tapauksessa halua riskeerata.

Puhu siis itsestäsi ja omasta säälittävästä elämästäsi. Totta se on, jotkut eivät oikeasti ikinä kasva tuosta vaiheesta ohi vaan jauhavat tuota samaa scheissea hamaan hautaan asti. Kuolinvuoteella ehkä vasta sitten tulee mieleen, että minä itse se kaiken hyvän elämästäni tärväsin. Mutta myöhäistä se sitten on.

Tämä tuli itse asiassa mulle mieleen, kun mies juuri tänään puhui yhdestä tällaisesta yhteisestä tutusta suoraan sanoen halveksuen ja säälien. Ja totesi, että "ei silläkään reppanalla ole ikinä edes resursseja miksikään muuttua".

Mikä matami se sinä olet arvottamaan ihmisten parisuhdepreferenssejä? 

Ukkosi on kääpä, joka on sinut sen tosiasian kanssa, että joutuu tyytymään sinuun, kun ei parempaa saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttismies taas mielukuvittelemassa.

Vierailija
24/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmassa suhteessa ollut todella mustasukkainen ja suhde loppuikin kun se mustasukkaisuus olikin aiheellista. Eli mies petti minua ihan törkeästi.

Nykyinen mieheni tietää, että lähtö tulee, jos pettää kerrankin. En ole lainkaan mustasukkainen, Enkä myöskään oleta, etteikö se pettäisi ikinä. En vaan jaksa asian vuoksi murehtia, niin kuin silloin nuorena.

Jos pettää hänestä tulee ex-mies. Simple as that!

Vierailija
25/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Tosin ihmettelen vähän miksi miehet vauhkoavat sekä haluavansa vapaata seksiä useiden naisten kanssa että vaativan naisten olevan entistä siveämpiä ja uskollisia vain yhdelle. Miesten vaatimukset ovat kaoottisia ja toisensa poissulkevia.

Itse näen naiset myös naiiveina. Typerinä ja epäitsenäisinä jotka ovat valmiita paapomaan vähemmän uskollisia ja perhekeskeisiä miehiä. Naiset ovat liian kuuliaita miehiä kohtaan.

Terveisin 25-vuotias nainen joka ei koskaan ole edes halannut miestä eikä koskaan aio olla miesten kanssa muussa kuin pakollisissa tekemisissä arjessa. :) Itsepähän tahdotte naida, saamanne pitää.