Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat naiveja, jos luulevat ettei miehet petä heitä

Vierailija
30.10.2016 |

ihan sama, mitä "pelisääntöjä" on sovittu. Ette te voi kieltää aikuista miestä tekemästä mitä huvittää. Ja suurinta osaa nyt vaan huvittaa panna montaa naista (mielellään yhtä aikaa). Miehet, jotka sanovat olevansa uskollisia eivätkä petä, eivät vaan ole tajunneet sitä, että "pettäminen" ei ole väärin ja suurimmassa osassa tapauksista siitä ei jää edes kiinni. Enemmin väärin on kieltää seksi muiden kanssa, se on vapaudenriistoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne miehet jotka kuvittelevat etteivät naiset petä heitä eivät sitten muka ole naiveja?:D

Vierailija
2/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiiiiiiveja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eli mies ei ole mielestäsi kykenevä sopimaan yhteisiä sääntöjä? Ovatko miehet mielestäsi muuten oikeustoimikelpoisia, vai pitäisikö heitä vain holhota kaikessa muussakin?

Vierailija
4/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sama, mitä "pelisääntöjä" on sovittu. Ette te voi kieltää aikuista miestä tekemästä mitä huvittää. Ja suurinta osaa nyt vaan huvittaa panna montaa naista (mielellään yhtä aikaa). Miehet, jotka sanovat olevansa uskollisia eivätkä petä, eivät vaan ole tajunneet sitä, että "pettäminen" ei ole väärin ja suurimmassa osassa tapauksista siitä ei jää edes kiinni. Enemmin väärin on kieltää seksi muiden kanssa, se on vapaudenriistoa.

Naiivia on luulla että kaikki miehet ovat kaltaisiasi häntäheikkejä. Toki sillä on helppo selittää selkärangatonta käytöstäsi, "koska muutkin". Tosiasiassa maailmassa on paljon kunnollisia miehiä joille parisuhde merkitsee jotain.

Vierailija
5/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on taviksille työsskäyville luusereille. haetaan jännitystä muka seksistä. me, kauniit naiset ja älykkäät, kyllä saamme pitää miehemme. on ihan jonoksi tulossa uusia uskollisia. mua joskus huvittaa kattoa, miten nämä tyhjäpäät tyhjentää pusseja toisiinsa ja hakevat sitä äksöniä ja samaan aikaan ovat aivan surkeita tienaamaan rahaa tai tekemään ylipäätänsä mitään muutakaan järkevää. pelkkää draamaa ja vaimojen/miehien kiusaamista :-) ja loukkaamista. ihanaa kuulua vähemmistöön, joka nauttii hieman eri asioista :-)

Vierailija
6/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itsekin olin naivi kuin mikä tämän asian suhteen. Mieheni oli mielestäni minulle hyvä ja rakastava aviomies, meillä oli seksiä, hyvä suhde ja pystyimme puhumaan kaikesta. Lisäksi hän oli aivan mahtava isä lapsillemme. Kunnes sitten kaksoiselämä alkoi vahingossa selvitä. Hänellä on ollut useita rinnakkaissuhteita liittomme aikana jotka hän on joutunut nyt myöntämään. Hän on käynyt myös maksullisissa työmatkoillaan. Oloni on häväisty ja tahrattu, en tunne tuota ihmistä ollenkaan vaikka yli 10 vuotta on yhteistä elämää takana. Ero on vireillä, en tiedä miten tästä selviän, vuorotellen olen vihainen ja taas itken. Päivä kai kerrallaan?

Vierailija
7/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin kiireiset ruuhkavuodet menossa että ei tässä kerkeisi pettämään kumpikaan.

En minä ole kyllä kieltänyt miestä mistään. Ihan itse on kertonut että tahtoo olla yksiavoinen minun kanssani. Näin ollen en riistä vapautta vaan mies on vapaa toimimaan omien arvojensa mukaan.

Vierailija
8/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä alentavaa tuollainen.

Vierailija
9/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaikki eivät ole sellaisia kuin sinä

Vierailija
10/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset naiveja ja miehet siis naivia. Tämä selvä.

Vierailija
11/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät sitten toimi kuin aikuiset ihmiset ja tee kuten haluavat alusta saakka? Eli pysyttele vapaana?

Miksi tunkevat väkisin naimisiin, lupaavat uskollisuutta vaimolle? Ja jos joutuvat kiinni, miksi tulevat takaisin ja itkevät polvillaan että vaimo ottaisi heidät takaisin? Vaikka vaimo on sanonut, että se on kerrasta poikki?.

Ehkäpä naiveja tässä kuviossa ovatkin ne petturi-häntäheikit.

Vierailija
12/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi? Entä jos ei vaan välitä?? Mistä sinä kenenkään suhteista mitään tiedät?

Vierailija
13/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä varmasti ole.

Vierailija
14/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan. Naiivi kirjoitetaan kahdella i-kirjaimella. Mene sen jälkeen kastroimaan itsesi, lobotomia sulle on näemmä jo suoritettu.

Vierailija
15/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat pompoteltaviksi naisten koti- ja prinsessaleikkeihin vain sen yhden asian tähden: pllun.

Eli pitäkääpä tytöt vastavuoroisesti paikat kunnossa ja piukkana, niin miehen ei tarvitse hakea ansaitsemaansa palkkaa muualta.

Ja ajatella, että äitisi repi omat paikkansa synnyttääkseen sinut. Mahtaa vituttaa.

Vierailija
16/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, suurinta osaa ehkä "huvittaisi " panna useampaakin naista, mutta totuus taitaa olla se, että mies saa olla kiitollinen jos saa edes sen yhden jonka kanssa pääsee sänkyyn. Ainakin jos AV_palstaan on uskominen, miesten on todella vaikea saada naista. Täälläkin sitä joka päivä joku mies rääkyy.  Ja kyllähän se oikeassa elämässä on niin, että  monelle miehelle on tarpeeksi siinä, että pitää edes sen yhden  naisen tyytyväisenä ja jokunen ei varmaan edes haluaisi käydä vieraissa. Sinun on sitä ehkä vaikea ymmärtää, mutta niin se vain on. Joillekin miehille perhe on tärkeämpi kuin vieraat naiset. Seksiä saa toki harrastaa monen kanssa kun pysyy sinkkuna. Mutta parisuhteessa täytyy tehdä kompromisseja ja joskus se voi olla niin, ettei se kumppani halua  elämäntoverikseen sellaista joka höylää muitakin .

Vierailija
17/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuvat pompoteltaviksi naisten koti- ja prinsessaleikkeihin vain sen yhden asian tähden: pllun.

Eli pitäkääpä tytöt vastavuoroisesti paikat kunnossa ja piukkana, niin miehen ei tarvitse hakea ansaitsemaansa palkkaa muualta.

Osa sekä meistä naisista, että miehistä kasvaa ihan oikeasti aikuiseks i eikä tuhlaa elämäänsä noihin pelleilyihin, joita kuvaat.

Meillä on molemmilla nuoruus eletty ja hyväksymme sen, että tämä on nyt aikuisuutta ja kumppanuutta, jossa tärkeää on toki myös seksielämä, mutta kaiken pohjana on kumppanuus. Seksiseuraa löytää kuka tahansa, mutta kun löytää kumppanin, jota rakastaa ja kunnioittaa, jonka kanssa voi jakaa kipeimmätkin asiat (myös vanhenemisen ja kuolevaisuuden - joita sinunkaltaisesi pillumiehet eivät itsessään hyväksy, josta nuo tiukkapillujutut kumpuavat), ei tätä kaikkea  missään tapauksessa halua riskeerata.

Puhu siis itsestäsi ja omasta säälittävästä elämästäsi. Totta se on, jotkut eivät oikeasti ikinä kasva tuosta vaiheesta ohi vaan jauhavat tuota samaa scheissea hamaan hautaan asti. Kuolinvuoteella ehkä vasta sitten tulee mieleen, että minä itse se kaiken hyvän elämästäni tärväsin. Mutta myöhäistä se sitten on.

Tämä tuli itse asiassa mulle mieleen, kun mies juuri tänään puhui yhdestä tällaisesta yhteisestä tutusta suoraan sanoen halveksuen ja säälien. Ja totesi, että "ei silläkään reppanalla ole ikinä edes resursseja miksikään muuttua".

Vierailija
18/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. mitä tähän sanoisi. - Voi olla, että useampi mies kuin nainen pettää, mitä itse ikinä uskoisi. - Mutta mitään parisuhdetta saati kaveruus tai ystävyys suhdetta ei ole pakko muodostaa. Mutta jos sellaiisen kuitenkin syystä tai toisesta haluaa muodostaa, niin minust ei ole kovin hedelmällinen lähtökohta jos ajattelee sen kauheimman ja hirveimmän kautta. En tedä onko sitten, ehkä parempi mieluummin olla vain omassa erinomaisessa yksinäisyydessään ja pelätä ja käpertyä vetäytyä sängyn alle ja käärityä peittoon ja toivoa, ettei kukaan näe, saati kuule, koska pahaa näkijä ja tai kuulija haluaa kuitenkin 

Vierailija
19/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. :D ap

Vierailija
20/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, mielenkiintoista. Eli isäsi nai äitisi vain saadakseen pllua. No miten sitten kävi, kun äitisi pllu venyi ja vanui ja repesi kun sinun suuri pääsi , suurine aivoineen repi äitisi vehkeet? Isäsi riensi vieraisiin?  Ja poika isänsä jalanjäljillä? No mutta , mahtavaa! Ja äitisi leikki prinsessaleikkiä. On sulla raukalla kotiolot ollu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi