Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ehkä enää kestä tän selkäkivun kanssa

Vierailija
30.10.2016 |

Makoilin pari päivää sitten sängyllä, alaselkään alkoi sattumaan hyvin paljon, niinkuin yleensä makoilusta. Ainut ero että tämä vain voimistuu kokoajan, viimeyönä sain hädintuskin kivulta ja heikotukselta nukuttua. Ruokaa ei tee mieli, oksettaa, maha on turvoksissa kun join maitoa kun nesteitä saan alas mutta kiinteää ei AAGH!
Kokoajan nestehukkainen olo, join pari litraa vettä eilen ja silti tuntui että kuolen suolan makuun suussa..

Otin äskön tramal 50mg, auttaakohan tämä vai pahentaako oloa?:( En pystynyt nielemään mitään panadolia vaan ajatuskin sai oksettamaan niin otin sitten pienemmän vaihtoehdon.
Milloin tämän pitäisi vaikuttaa?
Entä jos ei vaikuta :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kokoajan järkyttävän kylmä ja joka paikkaan sattuu kun koskee

Vierailija
2/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilin pari päivää sitten sängyllä, alaselkään alkoi sattumaan hyvin paljon, niinkuin yleensä makoilusta. Ainut ero että tämä vain voimistuu kokoajan, viimeyönä sain hädintuskin kivulta ja heikotukselta nukuttua. Ruokaa ei tee mieli, oksettaa, maha on turvoksissa kun join maitoa kun nesteitä saan alas mutta kiinteää ei AAGH!

Kokoajan nestehukkainen olo, join pari litraa vettä eilen ja silti tuntui että kuolen suolan makuun suussa..

Otin äskön tramal 50mg, auttaakohan tämä vai pahentaako oloa?:( En pystynyt nielemään mitään panadolia vaan ajatuskin sai oksettamaan niin otin sitten pienemmän vaihtoehdon.

Kuule, eiköhön kannata mennä päivystykseen?

Sulla voi olla esimerkiksi munuaisaltaan tulehdus. Onko lämpöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eiköhön kannata mennä päivystykseen?

Sulla voi olla esimerkiksi munuaisaltaan tulehdus. Onko lämpöä?

ei ole lämpöä, kylmä sen sijaan on, tosin täällä huoneessakin on kylmä mutta olen kietoutunut 2 peittoon 

Vierailija
4/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ainakin huomenna mennä terkkarille jos kipu ei lopu tai pahenee tai haittaa! Voiko se vain nakata jotain kipulääkettä kouraan  tai sanoa että johtuu menkoista? En todellakaan usko tämän olevan mitään menkkakipua ja tämmöistä ei ole ennen ollut? Ja tuo selkäkipu on niin jyystäävää ja muutenkin muut oireet ei viittaa mihinkään menkkoihin. Tosin en minä mikään lääkäri ole, mutta pelottaa että se vastaa noin? Varsinkin kun selkäkipu alkoi makoilusta.

Vierailija
5/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omgg nyt tuli mahakipu kun söin omenan, sattuu. Kuumeinen olokin tuli, johtuneekohan tosta tramalista D: 

Vierailija
6/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivi aiheuttaa hirmuisen kivun jos sellainen jää munuaiseen kiinni.

Voisi siis olla sellainenkin.

Ehkä päivystys olisi oikea paikka, tai voithan sinä myös soittaa sinne ja kysyä mitä teet.

Vierailija
7/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin munuaistulehdusksen oireita ja painelin selkääni, munuaisten (ainakin luulen niin) koputtelu aiheutti kipua. Kaikki oireet viittaisivat siihen paitsi päänsärkyä ei ole D: Minulla on paljon virtsatietulehdus taustaa, ja lapsena monet näistä jäi hoitamatta D: voi ei, toivottavasti olisi jo huominen niin pääsisi sinne terkkarille :/ Kiitos avusta!

Vierailija
8/12 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettelin munuaistulehdusksen oireita ja painelin selkääni, munuaisten (ainakin luulen niin) koputtelu aiheutti kipua. Kaikki oireet viittaisivat siihen paitsi päänsärkyä ei ole D: Minulla on paljon virtsatietulehdus taustaa, ja lapsena monet näistä jäi hoitamatta D: voi ei, toivottavasti olisi jo huominen niin pääsisi sinne terkkarille :/ Kiitos avusta!

Tuon kanssa ei ole leikkimistä. Päivystykseen!!!!!!!

Vierailija
9/12 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta terkkarilla. Oksensin yöllä 5 kertaa, mutta selkäkivut ovat huomattavasti pienemmät. Kramppaa ainakin vatsaa kun linkussa sitä jännitin etten oksentanut ja huono olo jne. Toivottavasti minut otetaan vakavasti :| Kuumetta ei tunnu olevan.

Vierailija
10/12 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten, mikä oli tuomio.

Vierailija
11/12 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt päivystyksessä, join 1,5l vettä mutta virtsa ei tule!:( Kävin äskön oksentamassa vedet pois ja oksennus oli ällöttävän vihreää vaikka mitään vihreää ole syönyt :(

Itkettää kun ei onnistu mikään !

Vierailija
12/12 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oikein hyvältä kuulosta, joudutko jonottamaan? Sinun pitäisi päästä nopsaa eteenpäin, munuaiset pettäää....vihreätä tuleekin koska on sappinestettä kun vatsassa ei ole muuta. Kuulostaa että suolenperäistäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi