Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän on turha toivoa hankkivansa esim sijoitusasuntoa (joku pieni halpakin kävisi) vaikka se olisi hieno tapa päästä jaloilleen

Vierailija
30.10.2016 |

Olen ollut useamman vuoden työttömänä. Olen miettinyt että pieni sijoitusasunto olisi hyvä tapa päästä tulivirtoihin kiinni mutta eihän nämä Sipilän hallituksen leikkaukset sitä mahdollista. Kokoajan vain otetaan heikoimmilta ja annetaan rikkaille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katkera siitä, että työtä on Suomessa niin vähän, ettei sitä mulle riitä. Suututtaa, että muut saa töitä ja mä en.

Mulla on terveydellinen rajoite ja yliopistotutkinto.

Eli en voi koskaan tienata hyvin, kun on valtava työttömyys vajaakykyiset ei työllisty.

Oliko tämä ap?

Vierailija
22/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuet pienenisi sen vuokratulon verran, eli unohda koko juttu.

Sitten kun menet duuniin niin ongelma ratkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella absurdi aloitus.

Miten niin jos saisin hankittua sijoitusasunnon en enää tarvitsisi niin paljon tukia. AP

Vierailija
24/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella absurdi aloitus.

Miten niin jos saisin hankittua sijoitusasunnon en enää tarvitsisi niin paljon tukia. AP

Totta. Et myöskään tarvitsisi, jos omistaisit kyllin tuottavan osakesalkun. Mutta, kun ET OMISTA, tulisi sinun tehdä jotain varallisuutesi kasvattamiseksi.

Vierailija
25/25 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella absurdi aloitus.

Totta. Et myöskään tarvitsisi, jos omistaisit kyllin tuottavan osakesalkun. Mutta, kun ET OMISTA, tulisi sinun tehdä jotain varallisuutesi kasvattamiseksi.

Ei viitsi, ei osaa, ei pysty, ei ehdi, ei kiinnosta, ei jaksa, ei halua, ei kykene, ei ei ei...