Mitä hienoa on olla alkoholin vaikutuksen alaisena?
Join tuossa perjantai-illan ja lauantaiyön aikana n. 15 alkoholiannosta kotona ja baarissa, tulin humalaan, en tullut kännissä mitenkään iloiseksi, en muuttunut humalassa yhtään sosiaalisemmaksi, muisti pätkii sen illan tapahtumista. Seuraavana päivänä oli vähän väsynyt ja heikko olo, muttei oksentaminen ollut kuitenkaan lähelläkään.
Silti varmaan suurin osa suomalaisista rakastaa alkoholinkäyttöä yli kaiken, miksi?
Kommentit (27)
En ole koskaan juonut vitutukseen enkä masennukseen enkä stressiä laukaisevana keinona.
Juon kun on kivaa, kavereitten tai puolison kanssa. Ja mulla se vaikuttaa sillein, että mukava muuttuu mukavammaksi. Puhekanavat aukeaa, nauru on herkemmässä, pienessä sievässä on kivaa. Joten siinä sitä hienoutta.
15 annoksen jälkeen olisin sairaalahoidossa... Ehdoton maksimi on 6, useimmiten 2-3 tekee tuon hyvän fiiliksen. Ja siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
MDMA kirjoitti:
Ei se enää niin hohdokasta ole, kun on tottunut paljon parempiinkin aineisiin.
Mämmiin liittyy ainakin minun piireissäni niin vahva sosiaalinen stigma, ettei se ole hyvä vaihtoehto. En halua joutua salailemaan tai vähättelemään päihteidenkäyttöäni. Alkoholin parhaat puolet on sen hyväksyttävyys ja erittäin kehittynyt alkoholikulttuuri viineineen, oluineen, viskeineen ja cocktaileineen.
Mitä ainetta sanotaan mämmiksi? Muuta kuin sitä epäilyttävän näköistä ruskeaa juttua jota pääsiäisin jotkut syö. Päihteistä ainakin kannabis on paljon parempaa kuin alkoholit. Siitä ei sentään ole seuraavana päivänä niin kipeä kuin juomista. Kehittynyt alkoholikulttuuri? Älä yritä naurattaa.
MDMA.
mämmi mdma kirjoitti:
Johan se nimimerkissä mainittiin, että mämmi on mdma.
Aha en hoksannut. Jos pitäisi valita niin ennemmin sitä kuin oikeaa mämmiä. Se näyttää, kuulostaa ja maistuu pahalta.
Hienoa? Et sitten elämässäsi ole tavannut yhtään ainutta humalaista tai edes alkoholinvaikutuksenalaista, jos kuvittelet siinä olevan jotain "hienoa" ja edes kysyt sellaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut vitutukseen enkä masennukseen enkä stressiä laukaisevana keinona.
Juon kun on kivaa, kavereitten tai puolison kanssa. Ja mulla se vaikuttaa sillein, että mukava muuttuu mukavammaksi. Puhekanavat aukeaa, nauru on herkemmässä, pienessä sievässä on kivaa. Joten siinä sitä hienoutta.
15 annoksen jälkeen olisin sairaalahoidossa... Ehdoton maksimi on 6, useimmiten 2-3 tekee tuon hyvän fiiliksen. Ja siihen se jää.
Ei haluta ajatella kuinka monta annosta meni eilen. Vieläkin tekee pahaa vaikka olen loiventanut kahdella kaljalla ja kolmella siiderillä. Pahus kun krapulaan ei saa toimivia lääkkeitä ilman reseptiä.
Ehkä muut osaa juoda vähemmän kuin 15 annosta? Mulla on ollut maksimi ikinä 8, ja sen jälkeen oli aika armoton darra. Muisti ei ole ikinä pätkinyt tai tullut oksenneltua.
Johan se nimimerkissä mainittiin, että mämmi on mdma.