Madonna lupasi suihinoton kaikille, jotka äänestävät Hillary Clintonia: ”Ja kyllä, minä nielen”
>Äänestä Hillarya
>Saat suihinoton Madonnalta
Madonna lupasi suihinoton kaikille, jotka äänestävät Hillary Clintonia: ”Ja kyllä, minä nielen”
Madde se ei suotta kainostele. Pop-ikoni oli kuuluttamassa New Yorkin Madison Square Gardenin lavalle stand up -koomikkotähti Amy Schumeria, kun laulajatar innostui veistelemään itsekin.
”Minun täytyy lopettaa nyt, koska eräs mielipuolisen hauska ihminen on tulossa lavalle. Vielä yksi asia, ennen kuin kuulutan seuraavan esiintyjän: lupaan antaa suihinoton jokaiselle, joka äänestää Hilarya. Ja minä olen hyvä! Otan aikani, pidän paljon katsekontaktia ja kyllä, minä nielen”, Madonna kuulutti.
Puhe tallentui luonnollisesti myös katsojan videolle, joten tässä todistusaineistoa visuaalisessa muodossa. Madde on kova! http://www.soundi.fi/uutiset/madonna-lupasi-suihinoton-kaikille-aanesta…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa, että noin kauhean näköinen ottaa poskeen?
Minä ja miljoonat muut miehet.
M43
Madonna=Trumpin paras ase vaaleissa
On jokusen kyrvän joutunutkin uransa aikana imemään, jotta on tuohon asemaan päässyt. Lahjakkaampi suunsa kanssa siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lassukka, mutta siitä huolimatta minulla on omanarvontunto ja sen vuoksi en antaisi Madonnan ottaa munaani suuhunsa. Mieluummin yksin kuin ruman naisen suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja miljoonat muut miehet.
M43
Oon kyllä kuullut että miehet tykkää mummojen suikkareista, kun tekarit on laitettu vesilasiin. Mutta luulin sitä urbaanilegendaksi...
Vierailija kirjoitti:
hyi vittu joku 60v mummeli
Ikä 58.
Vierailija kirjoitti:
Madonna ei tartte enää Halloween-naamariakaan. Huonoa työtä kirurgeilta.
Hyi, mikään ei saisi minua äänestämään Clintonia. Varma ääni Trumpille.
Urakalla joutuu imemään jos meinaa jokaisen clinttonia äänestävän miehen hoidella. Niitä on kuitenkin miljoonia. Ehtii presidentillä kausikin loppua ennenkuin saisi kaikki hoideltua. Mikähän mahtaa olla todistetusti suurin määrä peräkkäisiä suihinottoja?
Uskooko se oikeasti sperman nuorentavaan vaikutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Madonna=Trumpin paras ase vaaleissa
tää
Kumpaakohan Trump nyt äänestää;) Bill ei varmaan ainakaan malta odottaa uurnille pääsyä vaan ottaa varaslähdön ja käy jo ennakkoäänestyksessä.
Obamaa on jo nyt ikävä. Myös rouvaa.