Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen tauko, toimiiko ja millä säännöillä?

Vierailija
30.10.2016 |

Jos joillain kokemusta (ei siis mielipiteitä, niistä ei ole hyötyä nyt kiitos), niin arvostaisin jos jakaisit kokemuksiasi. Ja tauolla tarkoitan vähintään kk erossaoloa, en mitään omaa aikaa päiväksi-kahdeksi tai viikoksi. Sellaiseen on normaalissa parisuhteessa kaikilla mahdollisuus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "luonnollinen" tauko toimii kyllä: on hyvä jos toinen lähtee esim. töihin tai opiskelemaan muulle paikkakunnalle joksikin aikaa. Jos suhde sen kestää, on asiat hyvin.

Sen sijaan jos pitää keinotekoisesti sopia, että asun nyt paikassa x jonkin aikaa ja sovitaan ettei pidetä yhteyttä, on tilanne yleensä lopun alkua. Mikäs siinä - toista ei voi väkisin pitää. Silti olisi ehkä selkeintä yksinkertaisesti erota. Muuten toinen jää odottelemaan ja pistää oman elämänsä hyllylle samalla kun toinen epätoivoisesti etsii uutta suhdetta. Sitten kun ei heti natsaa niin ilmoittaa että tauko riitti.

En enää ikinä ryhtyisi mihinkään taukoihin. Jos on niin epävarma suhteesta ettei voi siihen sitoutua, on selkeintä erota ja etsiä onnea muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi taukoa vaan avoimesti sanoi, että entäs jos se joskus iskee jonain isona kriisinä kun ollaan jo naimisissa ja lapsia.

Jos oikeasti noion on sanonut, niin miettii, onko jossain joku parempi vaihtoehto kuin sinä.

Oikeasti tuolla tavalla ei sano sellainen, joka on korviaan myöten rakastunut.

Tietysti se on siellä pohjalla. Mutta oikeasti, jos en itse olisi koskaan seurustellut ja elämässä tulisi joku isompi kupru, niin voisin kuvitella että se ruoho on vihreämpää jossain muualla ja hinkuisin huonon ajan tullen kokeilemaan. Ollaan oltu yli 5 vuotta yhdessä ja joka ilta nukahdetaan edelleen sylikkäin. Rakkaus on syvää, mutta vuodet tuo jo realismia :) monesta ollaan yhdessä selvitty, itse oisin voinut huonommalla kokemuspohjalla voinut jo lähteä kävelemään, mutta minä jo tiedän, että ei vaihtamalla useinkaan parane.

Ja toisaalta, jos olisikin niin, että hän haikailee jotain minua parempaa, niin miksi vastaus olisi pitää hänestä kynsin hampain kiinni?

Näin juuri. Päästä menemään vaan. siten kannattaa miettiä, otatako takaisin sellaista, jolle sinä et olekaan maailmankaikkeuden keskipiste ja elämän aurinko.

mä luotan kyllä siihen, että ollaan parhaat toisillemme molempien mielestä. pystyn silti, olematta lapsellinen, asettumaan toisen asemaan. Ymmärrän, mitä hän pohtii ja arvostan, että hän sanoo sen ääneen. Toisin kun monessa muussa parisuhteessa, jossa petetään menemään ja silti halutaan takaisin jne. Olen minäkin tuntenut houkutusta, vaikka toinen on mun maailman keskipiste. Osaan sanoa niiden kahden eron, koska olen seurustellut ennenkin ja treffaillut. Toinen ei, koska kokemusta on nolla.

Miellyttävän elämän mittakaavassa tää on iso asia ja tuo varmuutta parisuhteelle ja loppuelämälle.

Varmaan olisi hyvä jos se pääsisi kokeilemaan jotain toista. Tosin miehen nyt voi olla vaikea saada mitään pimperoa minkään tauon aikana.

Niin. Ja kyllähän se mussa tulee herättämään kaikenlaisia lapsellisia ja inhimillisiä tunteita, kun niin käy. Eniten pelottaa että alan itse "kostoksi" ja näytönhalusta sitten sekoilemaan ympäriinsä.. Eniten pelottaa omat tunteet ja tekemiset, suht hyvin luotan kyllä mieheen.

Ehkä se noinpäin voi toimia. Toisinpäin, eli nainen haluaa kokeilla muita, se olisi kyllä melkein kaikille miehille liikaa. Ehkä jos mies olisi joku Axl tuhannen naisen kaataja niin sitten ehkä, mutta yhtään normaalimpi mies ei tuohon lähtisi.

Ah, se oli vain mielipide, tässä kokemus. Nainen halusi nuoruuden suhteessani (22/20v) taukoa, sanoin ok, erotaan vaan. "En mä sitä tarkoittanut." Mutta minä tarkoitin.

Vierailija
24/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen "luonnollinen" tauko toimii kyllä: on hyvä jos toinen lähtee esim. töihin tai opiskelemaan muulle paikkakunnalle joksikin aikaa. Jos suhde sen kestää, on asiat hyvin.

Sen sijaan jos pitää keinotekoisesti sopia, että asun nyt paikassa x jonkin aikaa ja sovitaan ettei pidetä yhteyttä, on tilanne yleensä lopun alkua. Mikäs siinä - toista ei voi väkisin pitää. Silti olisi ehkä selkeintä yksinkertaisesti erota. Muuten toinen jää odottelemaan ja pistää oman elämänsä hyllylle samalla kun toinen epätoivoisesti etsii uutta suhdetta. Sitten kun ei heti natsaa niin ilmoittaa että tauko riitti.

En enää ikinä ryhtyisi mihinkään taukoihin. Jos on niin epävarma suhteesta ettei voi siihen sitoutua, on selkeintä erota ja etsiä onnea muualta.

Kokemattomalle miehelle on aika vaikea tilanne, kun naisen kokemustaso on aivan eri. En oikein usko että nainen voisi ikinä kunnolla ymmärtää tai samaistua miltä miehestä tuntuu tämmöisessä tilanteessa. On eräänlainen epätasa-arvo, jonka ap:n mies haluaisi korjata edes jonkin verran.

Vierailija
25/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän rennosti ap suhtautuu asiaan. Varsinkin jos tauon aikana miehellä on tosiaan aikomus treffailla ja panna muita. Mitä jos

- Se saa jonkun pysyvän sukupuolitaudin josta nautitte sitten loppuelämän

- Entä jos sattuu vahinko ja se saa jonkun random panon raskaaksi

- Entä jos flaksi ei satu kuukaudessa tai kahdessa jne. Kuinka kauan apn kuuluu odotella kun mies yrittää toista naista...

- Entä jos mies sitten rakastuukin toiseen ?

- Odottaako ap tauon ajan kiltisti vai touhuaako hänkin tahollaan (silloin samat uhat myös apn kohdalla).

- Kuinka paljon kokemusta mies tarvii että voi olla varma mitä haluaa tulevaisuudelta ? Monetko treffit ja monenko kanssa panot ?

- Meneekö mies maksulliselle kokeilemaan ?

Ymmärrän tauon jos mietitään mitä elämältä haluaa. Mutta tauko siihen että hommaa lisää kokemusta kuulostaa minusta vastenmieliseltä.

Vierailija
26/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy päästä panemaan muita.

Vierailija
27/27 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan mihinkään taukoon lähtis ihan vaan hätävarjelun takia. En mä tee lapsiakaan sen takia, että entäs jos vanhana kaduttaa ettei tullut tehtyä. Kukaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu, mies voi alkaa haluta mennä vaikka pitäisittekin tauon. Tai olla haluamatta vaikkette pidäkään. Jos mies ei halua sitoutua ennen kuin pääsee kokeilemaan muuta, niin erotkaa ihan suosista. Katsokaa sitten jokusen vuoden kuluttua uudestaan, vieläkö kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän