Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kylmässä voi kevytuntuvatakkia käyttää?

Vierailija
30.10.2016 |

Harkitsen kevytuntsikkaa, mikä on sen ihanteellinen käyttölämpötila?
Onko kauppareissuilla ok? Tavallinen untsikka on liian kuuma talvella, jos pitää kierrellä jossain isossa ostoskeskuksessa. Mitä käytätte kevytuntsikan alla? Vain ohutta paitaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrospukeutuminen, olet kai kuullut? Villapaita alle. Sen voi ottaa pois kun tulee kuuma.

Vierailija
2/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän saisi kevytuntuvatakin isossa koossa eli 48-50?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö tuota untsikka-sanaa, se on kauhea.

Vierailija
4/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö tuota untsikka-sanaa, se on kauhea.

Mun äiti käyttää sanaa unttis. Oksennan joka kerta suuhuni.

Vierailija
5/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kevyt unttiksesta hyötyä muulloin kuin kylmänä kesänä?

Vierailija
6/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ei ole ollu kun 40 asteen pakkasia.

Vierailija
7/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole henkilökohtainen kokemus mikä on liian kuuma. Mulle villakangastakki on liian kuuma kauppakeskuksissa kiertelyyn vaikka pakkasta olisi kuinka. Jos tarkkoja ollaan, niin nahkatakkikin on liikaa sisätiloissa. En voisi kuvitellakaan toppatakkia, saati untuvatakkia.

Vierailija
8/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sitten valtava riski näyttää Piknik-Paistille.

Vierailija
9/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sitten valtava riski näyttää Piknik-Paistille.

:D

Vierailija
10/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsin lähes koko viime talven Turussa kevytuntuvatakilla. Alle fleeceä tai villaa ulkoillessa, jos on pakkasta. Jos menee alle -10, sitten pitää kaivaa paksumpi takki. Nyt olen käyttänyt kevytuntuvatakkia koirien kanssa lenkillä, alla puuvillatoppi ja pitkähihainen puuvillapaita. Asteita 2-6. Tykkään kun se on niin kevyt, ihana liikkua kun ei ole yhtään raskaan ja kankean tuntuinen.

Vierailija
11/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja kokoja voisi katsella vaikka Hobby Hallista, Ellokselta... Ei kaikki näytä elintarvikekuvioiduilta.

Vierailija
12/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toi "oksennan suuhuni" on termi jonka toivois kuolevan.

Vierailija
13/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en ole vielä päättänyt milloin vaihdan lämpimämpään takkiiin. Löytyy sellanen perustakki ja sit superuntuvatakki - 30 asteeseen. Samaa mietin kengissä, tällähetkellä lenkkarit käytössä ja seurravat on taas sitä - 30 asteeseen sopivat, tai korkeeseen lumeen.

Vierailija
14/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sillä pärjännyt jo kaksi talvea mainiosti, yli 30 asteen pakkasissakin riittää hyvin, kun panee alle villapaidan. Toisaalta ei ole myöskään kuuma, jos käy vaikka kaupassa.

Vierailija
15/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaahan mistä "untsikkanne" täyte on kotoisin. Ettei vaan idän suunnalta kidutetuilta eläimiltä. Kyllä on eläimen kärsimys ja kohtalo kamala ettei vaan ihmisrukkaa yhtään palelisi.

Olen sanoutunut irti uusista untuvatakeista. En halua kierrätettynäkään ostaa, mutta ehkä ne kierrätetyt käytän jotka jo olen hankkinut.

(myös tämä pohjoinen huonekalujätti käyttää kiinalaista raaka-ainetta joka revitään elävän eläimen päältä).

Vierailija
16/20 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Joutsenen kevytuntuvatakki ja olen käyttänyt sitä lokakuun alkupuolelta lähtien (Helsingissä). Ei ole kylmä tullut, mutta ei liian kuumakaan. Ja huppu on hyvä, ei tarvitse tukkaa sulloa pipoon lättääntymään. Suosittelen.

Vierailija
17/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistakaahan mistä "untsikkanne" täyte on kotoisin. Ettei vaan idän suunnalta kidutetuilta eläimiltä. Kyllä on eläimen kärsimys ja kohtalo kamala ettei vaan ihmisrukkaa yhtään palelisi.

Olen sanoutunut irti uusista untuvatakeista. En halua kierrätettynäkään ostaa, mutta ehkä ne kierrätetyt käytän jotka jo olen hankkinut.

(myös tämä pohjoinen huonekalujätti käyttää kiinalaista raaka-ainetta joka revitään elävän eläimen päältä).

Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa miten tai missä takki on valmistettu. Jos takki on hieno ja hyvä päällä sekä kohtuuhintainen, se kannattaa ostaa. Eläinten kärsimys ei tee takista huonompaa.

Vierailija
18/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuljet autolla jokapaikkaan,niin riittää kevyt takki tai kunnon huppari talvellakin.

Mutta jos olet ulkona paikallaan 8h per päivä,niin ei.

Vierailija
19/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarkenen kevytuntuvatakilla max -10 astetta jos alla on villapaita tai mieluummin fleecepusero. Ja ei tuule juurikaan.

Vierailija
20/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuva on erittäin epäeettinen vaate. HYI!