Mies oli eilen baarissa ja ilmoitti lähtevänsä reissuun...
Mun mies oli eilen ystävänsä kanssa baarissa. Tänään aamulla hän sanoi että hän lähtee viikolla x Leville hänen ystävänsä, tämän tyttöystävän ja tyttöystävän ystävien kanssa. Kaverin tyttöystävä oli ilmeisesti voittanut jonkun matkan sinne. Minuakin oli kai pyydetty, mutta mies ja hänen kaveri päättivät, että mä en lähde koska en välttämättä tulisi toimeen muiden naisten kanssa. Siis täh, mikä ihmeen juttu toi nyt on? En ole tavannut kaverin tyttöystävää vielä, mistä sen voi tietää tulenko toimeen vai en ja tuo olisi loistava tilaisuus tutustua. Mutta eipä anneta näköjään edes mahdollisuutta. Ja minä olen ystävällinen ihminen joka tulee kaikkien kanssa toimeen! Ja vaikken tulisi, en näytä sitä enkä todellakaan aiheuta mitään konfliktia, joten en ihan ymmärrä tätä syytä miksen pääsisi mukaan. Onkohan tässä nyt joku ihan muu syy miksi mua ei mukaan huolita, mua oikein suututtaa kun mies ei halua mua mukaan tuollaiselle reissulle. Rupesi oikein epäilyttämään. Viikon reissu olisi siis tuo... Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ootkos varma että pitää paikkansa että sinne on lähdössä useita kavereita? Ettei olis vaan vedätys kun tosiasiassa sinne lähetään neljästään; miehes kaveri tyttöystävieen ja tyttöystävän kaveri (?)jonka kanssa miehelläs on sutinaa meneillään.. nuo muut "kaverit" olivat vaan hatusta vedettyä peittelyä. Tuskin mitään matkaa voitetaan (jos nyt edes on voitettu) isolle porukalle vaan korkeintaan neljälle..
Tätä mäkin veikkaan! Miehellä ollut jo kauan sutinaa ko. naisen kanssa ja nytpä päättivät sitten nelistään tehdä reissun... Kamalaa, mutta on ihan mahdollista. Miten teidän suhde on muuten mennyt? Oletko ennen huomannut mitään hämärää? Epäillyt pettämistä tms.?
Hei ja anteeks pidin teitä pimennossa kun en ehtinyt enää eilen vastailemaan...
Puhuin eilen tästä miehelle ja hän sanoi että eihän tollasesta nyt voi suuttua. Aivan juu ei voi. No todellakin voi ja suutuin entistä enemmän! :( mä ilmaisin asian sit vielä niin, että mitä jos mä menisin mun parhaan kaverin poikaystävän voittamalle lomareissulle suuren mieslauman kanssa ja mun mies ei saa tulla mukaan niin mitä ajattelisi. Ei sanonut mitään, lähti pois. Kiukuttaa tosi paljon, tästä keskustellaan vielä. Joko me lähdetään yhdessä tai ei ollenkaan. Jos hän meinaa väkisin mennä yksin niin olen varma, että tämä suhde oli sitten tässä.
Ja tein tämän keskustelun koska olisin halunnut luottaa ja kuulla jotain muuta kun mitä itsekin ajattelin..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos varma että pitää paikkansa että sinne on lähdössä useita kavereita? Ettei olis vaan vedätys kun tosiasiassa sinne lähetään neljästään; miehes kaveri tyttöystävieen ja tyttöystävän kaveri (?)jonka kanssa miehelläs on sutinaa meneillään.. nuo muut "kaverit" olivat vaan hatusta vedettyä peittelyä. Tuskin mitään matkaa voitetaan (jos nyt edes on voitettu) isolle porukalle vaan korkeintaan neljälle..
Tätä mäkin veikkaan! Miehellä ollut jo kauan sutinaa ko. naisen kanssa ja nytpä päättivät sitten nelistään tehdä reissun... Kamalaa, mutta on ihan mahdollista. Miten teidän suhde on muuten mennyt? Oletko ennen huomannut mitään hämärää? Epäillyt pettämistä tms.?
Huh rupes pyörimään kauhuskenaarioita päässä :( mies on pettänyt mua kerran monta vuotta sitten. Annoin anteeksi ja jatkettiin normaalisti. Meillä menee hyvin, en ole huomannut mitään epäilyttävää. Tietty tää nyt ilmaantunut reissu poisluettuna. Olen luottanut mieheen mut nyt on sellaiset epäilyt että tekisi mieli tarkistaa kännykkä. En vaan haluaisi alentua siihen. Ap