Mies oli eilen baarissa ja ilmoitti lähtevänsä reissuun...
Mun mies oli eilen ystävänsä kanssa baarissa. Tänään aamulla hän sanoi että hän lähtee viikolla x Leville hänen ystävänsä, tämän tyttöystävän ja tyttöystävän ystävien kanssa. Kaverin tyttöystävä oli ilmeisesti voittanut jonkun matkan sinne. Minuakin oli kai pyydetty, mutta mies ja hänen kaveri päättivät, että mä en lähde koska en välttämättä tulisi toimeen muiden naisten kanssa. Siis täh, mikä ihmeen juttu toi nyt on? En ole tavannut kaverin tyttöystävää vielä, mistä sen voi tietää tulenko toimeen vai en ja tuo olisi loistava tilaisuus tutustua. Mutta eipä anneta näköjään edes mahdollisuutta. Ja minä olen ystävällinen ihminen joka tulee kaikkien kanssa toimeen! Ja vaikken tulisi, en näytä sitä enkä todellakaan aiheuta mitään konfliktia, joten en ihan ymmärrä tätä syytä miksen pääsisi mukaan. Onkohan tässä nyt joku ihan muu syy miksi mua ei mukaan huolita, mua oikein suututtaa kun mies ei halua mua mukaan tuollaiselle reissulle. Rupesi oikein epäilyttämään. Viikon reissu olisi siis tuo... Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (44)
Olet kenties selvähkösti paremman näköinen kuin reissun muut muidut?
M35
Ilmoita iloisesti, että sinäkin lähdet viikon lomalle parin miehen kanssa sillävälin.
0/5 ei jaksanut edes lukea loppuun oli alku jo niin surkea
Kiusaamista kun yksi jätetään ulkopuolelle. Ja vielä oma mies kapellimestarina. Taitaa haluta jotain ihan muuta kuin teidän suhteen. Jos haluaisi sinut, ei missään tapauksessa lähtisi tuommoiselle reissulle ilman sinua, poikien reissut on asia erikseen mutta tuonne on menossa ns. sekalauma.
Hyvä että mies ilmoitti aikeistaan. Mielestäni kohteliasta.
Mieheni mielipide; kaverin tyttöystävän kaverit kiinnostavat enemmän kuin oma tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mielipide; kaverin tyttöystävän kaverit kiinnostavat enemmän kuin oma tyttöystävä.
No, tuohan nyt on ihan selvä! Luulisi ap:n ymmärtävän myös.
Vierailija kirjoitti:
Olet kenties selvähkösti paremman näköinen kuin reissun muut muidut?
M35
?
Oletko ikinä nähnyt esim. jotain kuvia tän miehen kaverin tyttöystävästä, sekä hänen kavereistaan? Ovatko jotain pinnallisia blondiklooneja? Ja sinä olet ihan tavis? Jotain lorttoja, joita miehesi haluaa päästä panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette, kuulostaa lapselliselta touhulta.
Mies on 25 ja minä 23. Ja joo, saatan olla vähän lapsellinen kun suutun tollasesta, mut on tossa musta jotain mätää
On muute mätää. Jos olis vaan miehet menossa, kyseessähän olisi vaan äijäreissu. No girls allowed.
Nyt kyseessä on että sua ei haluta mukaan ja jos miehelläs olisi yhtään järkeä päässä, se ei lähtis itse mukaan, koska sua syrjitään ja kiusataan. (Tietty syynä voi olla että pääsee lämmittelemään tunteita jonkun muun vieraan kanssa...)
Sun päätös nyt on, haluatko jatkaa suhteessa, jossa miehesi hyväksyy, että sua syrjitään eikä pidä puoltasi.
Veikkaan että Ap on sellainen tiukkisilonpilaaja, että siksi ei haluta mukaan.
Tai sitten mies haluaa vaan lähteä reissuun kaverinsa kanssa. Ajatuksena saunoa ja parantaa maailmaa sen kaverin kanssa samalla kun eukot keksii keskenään tekemistä. Pelkää sun tulevan mukaan ja takertuvan koko reissun ajaksi, ettei voi saunakaljojakaan ajatella kun alat kiukuttelemaan jos poikkiksesi on mielestäsi katsonut väärällä tavalla jotain näistä naisista, eikä huomioi sinua. Ajatteli varmaan sen olevan sulle helpompi selitys niellä, että pelkää ettet tule toimeen muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei haluta mukaan. Tuo muiden kanssa toimeentuleminen on pelkkä huono tekosyy.
Jep. #jännämies haluaa luoda otolliset olosuhteet, jotta pääsisi pesälle
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies haluaa vaan lähteä reissuun kaverinsa kanssa. Ajatuksena saunoa ja parantaa maailmaa sen kaverin kanssa samalla kun eukot keksii keskenään tekemistä. Pelkää sun tulevan mukaan ja takertuvan koko reissun ajaksi, ettei voi saunakaljojakaan ajatella kun alat kiukuttelemaan jos poikkiksesi on mielestäsi katsonut väärällä tavalla jotain näistä naisista, eikä huomioi sinua. Ajatteli varmaan sen olevan sulle helpompi selitys niellä, että pelkää ettet tule toimeen muiden kanssa.
No, onhan tuo silti väärin! Jos sinne lähtee myös muitakin naisia, niin kyseessä ei ole todellakaan mikään "jätkien maailmanparannus". Minä en IKINÄ sietäisi mitään tuollaista omalta mieheltäni. Jätkäporukalla on eri juttu, kuin sekaporukalla ja yhtä syrjitään vieläpä oman miehen toimesta! Kuvottavaa.
Jos miehellä olisi jo jotain sutinaa jonkun kanssa, tai edes suunnitelmissa, niin ei kai hän olisi kertonut ap:lle, että reissuun lähtee muita naisia? Kyllä nuo panoreissut markkinoidaan aina "poikaporukan" mökkireissuina.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä olisi jo jotain sutinaa jonkun kanssa, tai edes suunnitelmissa, niin ei kai hän olisi kertonut ap:lle, että reissuun lähtee muita naisia? Kyllä nuo panoreissut markkinoidaan aina "poikaporukan" mökkireissuina.
Noup. Tai sitten mies haluaa vaan erota ja tekee tällaista kiusaa. Miltä sinusta tuntuisi, jos sinun kumppanisi päättäisi sinun puolestasi, ettet tule mukaan johonkin sekaporukkaan, koska et tule muka toimeen muiden kanssa?? Ihmisiä, joita ap ei ole edes tavannut. Kyllä nää kaverin tyttöystävän kaverit ovat niitä, joita mies haluaa päästä tapaamaan... Tai on varmasti jo tavannutkin ties missä merkeissä.
Jos tulee kaupasta kotiin... Jos edes meni kauppaan?