Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli eilen baarissa ja ilmoitti lähtevänsä reissuun...

Vierailija
30.10.2016 |

Mun mies oli eilen ystävänsä kanssa baarissa. Tänään aamulla hän sanoi että hän lähtee viikolla x Leville hänen ystävänsä, tämän tyttöystävän ja tyttöystävän ystävien kanssa. Kaverin tyttöystävä oli ilmeisesti voittanut jonkun matkan sinne. Minuakin oli kai pyydetty, mutta mies ja hänen kaveri päättivät, että mä en lähde koska en välttämättä tulisi toimeen muiden naisten kanssa. Siis täh, mikä ihmeen juttu toi nyt on? En ole tavannut kaverin tyttöystävää vielä, mistä sen voi tietää tulenko toimeen vai en ja tuo olisi loistava tilaisuus tutustua. Mutta eipä anneta näköjään edes mahdollisuutta. Ja minä olen ystävällinen ihminen joka tulee kaikkien kanssa toimeen! Ja vaikken tulisi, en näytä sitä enkä todellakaan aiheuta mitään konfliktia, joten en ihan ymmärrä tätä syytä miksen pääsisi mukaan. Onkohan tässä nyt joku ihan muu syy miksi mua ei mukaan huolita, mua oikein suututtaa kun mies ei halua mua mukaan tuollaiselle reissulle. Rupesi oikein epäilyttämään. Viikon reissu olisi siis tuo... Mitä mieltä olette tästä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampi nainen lähdössä reissulle mukaan. Muussa tapauksessa tuo olisi järjetöntä kiusaamista ja törkeää ulkopuolelle jättämistä.

Vierailija
2/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa epämääräistä. Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos mun mieheni päättäisi vaan mun jäävän pois. Jos kerran sen kaverin tyttöystävä on pyytänyt mukaan, eikö hän sen päätöksen tekisi kun kerran on matkan voittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäpimppaa tiedossa miehellesi

Vierailija
4/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kirjoitettuna hieman toisin. Etkö saanut aiemmin mieleistä vastausta.

Vierailija
5/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette, kuulostaa lapselliselta touhulta.

Vierailija
6/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kirjoitettuna hieman toisin. Etkö saanut aiemmin mieleistä vastausta.

Kaikki samankaltaiset aloitukset on aina saman henkilön tekemiä? :D nyt on kuule eri ihminen kyseessä, en ole tuollaista täällä edes nähnyt! Halusin vain spekuloida tätä koska vaikuttaa musta tosi epäilyttävältä

Vierailija
7/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi lähteä, mutta ei sitten enää palaa sinun luoksesi! Vaihdat lukot nääs.

Vierailija
8/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 25 ja minä 23. Ja joo, saatan olla vähän lapsellinen kun suutun tollasesta, mut on tossa musta jotain mätää

Vierailija
9/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Miehelläsi taitaa olla pahat mielessä..

Vierailija
10/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollaisen jälkeen heivaisin miehen pihalle. Älä vaan ole niin tyhmä, että jatkat vielä suhdetta ja päästät miehen menemään? Kaverin tyttöystävällä vissiin kivoja kavereita, kivempia, kuin sinä.

Vierailija
11/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on bongannut baarista uuden naisen. Nim. kokemusta on.

Vierailija
12/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käynyt jo panemassa jotain kaverin tyttöystävän kaveria. Siltä vaikuttaa.

Vierailija
13/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei haluta mukaan. Tuo muiden kanssa toimeentuleminen on pelkkä huono tekosyy.

Vierailija
14/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkase sitä munille!

Vierailija
15/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies ole mitään selittänyt paremmin? Miksi et muka tulisi toimeen? Kai nyt kysyit, ettet vaan kiltisti nyökytellyt? Mä en edes katselisi tuollaista äijää, joka edes ehdottaa jotain noin typerää.

Vierailija
16/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Et tuu koskaan tapaankaan sitä kaverin tyttöystävää. Teidän suhde on nyt lopussa. Kokemusta on täälläkin.

Vierailija
17/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on miehen reissun aikana hyvä kutsua kavereita teille yökylään, niin miehiä kuin naisiakin. Miestä tuskin haittaa.

Vierailija
18/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on 25 ja minä 23. Ja joo, saatan olla vähän lapsellinen kun suutun tollasesta, mut on tossa musta jotain mätää

Kyllä tuosta voi mielensä pahoittaa. Yksi jätetään ulkopuolelle, SE on lapsellista. Kerro miehelle, että tuo järjestely on mielestäsi täysin perseestä ja että vedät siitä omat johtopäätöksesi. Sitten toivotat hauskaa reissua ja jätät jutun omaan arvoonsa. Sinulla on varmasti läheisiä jotka arvostavat seuraasi, vietä aikaa heidän kanssa.

Vierailija
19/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut oikein sanoa mitään kun mies tuon sanoi, olin niin hiton vihainen. Nyt oon pyöritellyt tätä päässä, niin purkaus tulee sit kun mies tulee kaupasta kotiin... Ap

Vierailija
20/44 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa jotenkin niin provolta... Jos joku ihminen olisi noin kusipää, kuin ap:n äijä, niin onko oikeasti olemassa noin tyhmiä ihmisiä, kuin ap, joka vaan vähän epäilee, että oisko jutussa jotain hämärää... Joo, kyllä on ja paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi