Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa Tinderistä!

Vierailija
30.10.2016 |

Kertokaahan te fiksummat, että mistä johtuu kun Tinderissä jo aikaa sitten matchattu herra tulee yhtäkkiä uudelleen vastaan? Käsittääkseni jos hän on mut poistanut matcheista, ei pitäis enää olla mahdollista törmätä siellä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän onkin poistanut profiilin välissä?

Vierailija
2/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän onkin poistanut profiilin välissä?

Totta, en tajunnut tätä edes ajatella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaisin että on poistanut profiilin välissä.

Onko muilla muuten sitä ongelmaa, että matchit katoaisivat yllättäen? Minulle on nyt kaksi kertaa viikon sisällä käynyt niin, että kesken mielestäni hyvin edenneen keskustelun koko tyyppi vain häviää. Kai se on vaan uskottava että toisella mielenkiinto lopahtaa lähes kesken lauseen, vaikka olenkin aina luullut olevani hyvä lukemaan ihmisiä ja huomaamaan milloin minusta ei olla kiinnostuneita :D

Vierailija
4/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla häviää välillä kaikki mätchit kerralla!

Vierailija
5/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin että on poistanut profiilin välissä.
Onko muilla muuten sitä ongelmaa, että matchit katoaisivat yllättäen? Minulle on nyt kaksi kertaa viikon sisällä käynyt niin, että kesken mielestäni hyvin edenneen keskustelun koko tyyppi vain häviää. Kai se on vaan uskottava että toisella mielenkiinto lopahtaa lähes kesken lauseen, vaikka olenkin aina luullut olevani hyvä lukemaan ihmisiä ja huomaamaan milloin minusta ei olla kiinnostuneita :D

Kyllä kai näin käy kaikille. Minulta katoaa useinkin matseja, joiden katoamiseen ei mitään ihmeempää syytä tunnu olevan. Saattaa tulla esim joku aloitusviesti ja kun siihen ei heti ehdi vastaamaan ja parin tunnin päästä sitten kun aiot vastata, onkin tyyppi jo hävinnyt.

Vierailija
6/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ei voisi jo kerran matcheista poistettu tyyppi tulla uudestaan vastaan, mistä te tällaisen säännön olette lukeneet? Tottakai voi.

Vierailija
8/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman kerran tullut sama mies vastaan, joka jo löytyy matcheista.

Vierailija
9/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin ei voisi jo kerran matcheista poistettu tyyppi tulla uudestaan vastaan, mistä te tällaisen säännön olette lukeneet? Tottakai voi.

Ainakin Tinder itse väittää FAQssa, että unmatch on pysyvä tila, tiedä sitten onko näin oikeasti.

Vierailija
10/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderhän on sovelluksena täysin kuraa. Itse aikoinani tuli joidenkin miesten profiilit 2-10 kertaa päivän aikana vastaan vaikka joka kerralla olisin antanut ruksia.

Vierailija
11/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän on sovelluksena täysin kuraa. Itse aikoinani tuli joidenkin miesten profiilit 2-10 kertaa päivän aikana vastaan vaikka joka kerralla olisin antanut ruksia.

Minulla myös tietyt miehet tulevat kerta toisensa jälkeen vastaan, mihinhän lie sekin perustuu!

12/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin mätsäysalgoritmit ovat salaisia, mutta todennäköisesti samojen naamojen näyttäminen uudelleen on osittain tarkoituksellista.

Lisäksi tilin poistanut ja uudelleen luonut tyyppi tulee tosiaan vastaan uutena käyttäjänä aivan kuin et olisi koskaan kohdannut hänen naamaansa. Tinderin algorimit tiettävästi myös suosivat uusia käyttäjiä, eli juuri tilin luonutta tyyppiä tarjotaan mätsättäväksi erityisen monille.

Sen sijaan katoavat ja uudelleen ilmestyvät mätsit, mätsien näkyminen tarjokkaissa, virheet etäisyyden näyttämisessä, kyvyttömyys löytää tajokkaita ja muut tuollaiset ongelmat johtuvat siitä, että Tinder on suosioonsa nähden maailman huonoiten koodattu kännykkäsovellus.

Vierailija
13/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma, ettei tätä sovellusta saada toimivaksi sitten millään!

Vierailija
14/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli joskus sellainen bugi että saman miehen profiili kaatoi koko sovelluksen. Siis aina kun avasi sovelluksen uudestaan niin jossain vaiheessa se tietty profiili tuli vastaan ja koko sovellus kaatui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän