Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (22)
Ajattelin tehdä salaatin nyhtöpossusta, jonka otin eilen sulamaan.
Ruisleipä ja kahvi!
Ihanaa kun on kerrankin yksin eikä tarvi kokata muille. Syömistä inhoan myös.
En vielä tiedä. Kasvissosekeiton jämät olisi kaapissa, mutta haluaisin tehdä tänään jotain ns tuoretta ruokaa, uudelleen lämmitetty sapuska ei ole kovin maittavaa.
Pakasteesta kaalipataa, jäätelöä. Myöhemmin syön ehkä pizzan.
Riisiä, currykastiketta ja broilerinleikkeitä. Kastike Knorrin pussista ja leikkeet Lildin pakastealtaasta. Lisäksi vihersalaatti. Jälkkäriksi pakasteesta mansikoita tai lakkoja.
Hokkaidokurpitsaa voissa paistettuna, vuohenjuustoa ja salaattia.
Lounaaksi paistan broilerinfileitä ja tyhjennän oheen kaikki loput kasvikset jääkaapista, sekä fetaa.
Päivälliseksi eilistä kaalilaatikkoa.
Linssikeittoa, kanapastaa ja itse tehtyä pitsaa. Oli jämäpäivä. Kohta kokkaan tofukiusausta, kun edelliset safkat on syöty nyt loppuun. :)
Päivällä minä söin makaronilaatikon jämät, mies ja lapsi söivät karjalanpaistia ja perunaa. Illalle jäi vielä annos k.paistia ja muille sekä huomiselle tehdään lohipyöryköitä ja muusia.
Eikö ole sunnuntain kunniaksi parempia ruokia kuin arkiruokaa?
Eilistä broilerinkoipia ohra/lehtikaalipedillä.
Lisäksi sienikeitto: herkkutateja, kasvislientä, väriä kevytmaidosta, suurustus vehnäjauhoilla. Päälle persiljasilppua.
Ei mitään juustoja ja kermoja. En jaksa semmoisten kanssa räpeltää.
Tarjoudun tekemään mitä tahansa ruokaa, mutta mies nyrpisti naamaansa, joten syömme pakastepizzaa. Itse otin sellaisen Rustico 4 cheese -pizzan.
Perunat on muusia varten kiehumassa juuri, kaveriksi paistan wienerleikkeet + valkosipulivoi. Salaatti.
Burger Kingin ilmaiskupongit vanhenee kuun lopussa. Mies menee teinien kanssa syömään siis whoppereita, mä ja pikkuväki syödään jääkaapista eilisen muusin ja lihapadan jämät.
Juustopastaa, jossa maustamatonta Mifua ja herkkusieniä. Positiivinen yllätys tuo Mifu. Maistui ja suutuntuma sama kuin raejuustossa, mutta kesti paistamista ja jopa ruskistui nätisti.
Makarroonia uunilekkiä ja lantttulaatikkoa
Varmaan pakastepizzan, kun en saanut aikaiseksi syödä sitä eilen. :D