Onko teidän mielestä outoa käytöstä?
Mihene kaveri käy aika usein meillä. Silloin kun sillä ei ollut tyttöystävää ja nyt kun on sellainen.
No, ei siinä mitään. Tykkään että meillä käy vieraita, mutta mua on ihmetyttänyt sellainen asia, kuten tarjottavat.
Aina meillä on jotain pullaa leivottuna tai muuta ruokaa. Ja kaveri kyllä syö ja kiittää kovasti. Ja välillä onkin pyytänyt että tekisin joitain ruokia mistä hän todella paljon on tykännyt.
Ja kun he jäävät yöksi, niin aina meillä on ostettuna ihan hirveesti aamupalaa, että varmasti riittää kaikille.
No, kerran he tulivat tyttöystävänsä kanssa meille vähän aloittelemaan ja mieheni sanoi että meillä ei sitten tällä kertaa ollut mitään trajottavaa, kun olimme itsekin tulleet vasta kotiin jostain (en muista mistä).
Kun he sitten saapuivat meille, niin heillä oli mukanaan 2 pientä pakastepizzaa, jotka laittoivat uuniin ja söivät ne kahdestaan.
Me vaan miehen kans katsottiin vierestä....
Muilla samanlaisia ystäviä?
Kommentit (7)
Samanlainen tyyli kirjottaa ja käyttää lauseiden alotuksessa No-sanaa...
Ei muuta, ku vähä häiritsevää...
Mutta muille ei kyllä tuo koskaan muuta kun itelleen. Pihi tyyppi. Kerran tämä pihi tarjosi ruuan toiselle kaverille ravintolassa, kun oli pyytänyt tältä jotakin isohkoa palvelusta. Ruuan maksoi, mutta siiderin sai tämä toinen kaveri maksaa itse. Mua nolotti tän pihin puolesta ihan korvat punasena!
Olimme koko perheen voimin ystäväpariskunnalla yökylään menossa. Saavuimme iltapäivällä ystävien luo. Olimme juoneet matkalla (3-4 tunnin ajomatka) kahvit. Kun olimme pari tuntia olleet kylässä, isäntäväki alkoi tekemään ruokaa. Vatsa alkoi kurnimaan herkullisista ruoan tuoksuista. Jonkun ihmeen takia he eivät sitä kuitenkaan meille ruokaa antaneet. Itse söivät ruoan, kun me istuimme olohuoneessa. Kun he olivat syöneet, he tulivat meidän kanssa seurustelemaan. Parin tunnin päästä oli sitten jo ihan kauhea nälkä. Kun isäntäväki ei tehnyt mitään sen eteen, että olisivat ruokaa tarjonneet, menin minä sitten omatoimisesti keittiöön tekemään omalle perheelleni ruokaa/iltapalaa...
onneksi ei ole osunut vielä kohdalle
Yritän aina av-viesteistä poimia ne pois. :D En ole ap, enkä sen rakkaista - viestin kirjoittaja.
Olette olleet liian hyviä isäntiä näille ihmisille. Vaikuttavat todella moukilta. Seuraavan kerran kun tulevat kyläilemään, syökää oman perheenne kesken ja sanokaa ettei nyt valitettavasti ollut varattuna ruokaa vieraille.