Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piditkö Saara Aallon eilisestä esityksestä?

Vierailija
30.10.2016 |

.

Piditkö Saara Aallon eilisestä esityksestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyllä. Saara Aallon esitykseksi vähän etäinen, ei aivan täysin hänen tasoaan. Viime viikon Björk oli monta kertaa parempi.

Katsottuani kuitenkin muut illan esitykset, totesin Saaran esityksen illan parhaaksi! Vaativa laulu ja koreografia. Oli illan ainoa esiintyjä joku lauloi, soitti, vaihtoi asua ja tanssi. Illan ehdottomasti paras esitys.

Vierailija
2/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen biisi joka ei sopinut Saaralle.

On taas pudotusuhan alla , epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut parasta Saaraa. Meikki oli ruma ja esitys jotenkin epätasainen. Viime viikko oli kyllä helmi.

Vierailija
4/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella jatkoon. Satsaa nyt näyttävyyteen koska sillä erottuu.

Ekaa kertaa myös kaunis. Kannattaisi värjätä tukka vaaleaksi!

Vierailija
5/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sönkkäät? Ekaa kertaa oli ruma! muut kerrat on stailattu tosi nätiksi mutta nyt ihan hirveä maskeeraus/meikki.

Vierailija
6/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka esitys jonka katsoin, koska aihe ei kiinnosta. En pitänyt, ääni oli jotenkin liian hento paikoitellen esityksen mahtipontisuuteen verraten. Kannattelevaa oli se että lavalla tapahtui paljon, ei itse laulu. En pidä Saaran tuijottavasta tavasta katsella, vaikka varmaan itse pyrkii intensiiviseen katseeseen, tulee vaivaantunut olo. Hymyillessä vaikuttaa odottavan kehuja liiankin innokkaana. Joku kosketuspinta omaan itseensä tuntuu puuttuvan, en osaa paremmin kuvailla.

Vierailija
7/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viimeistä ovat varmasti 4oD ja Ryan. Kolmanneksi mukaan tulee Honey G tai Sam. Honey G:n temppuilut on jo nähty eikä anna enää mitään.

Vierailija
8/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sönkkäät? Ekaa kertaa oli ruma! muut kerrat on stailattu tosi nätiksi mutta nyt ihan hirveä maskeeraus/meikki.

Nyt oli nimenomaan seksikäs Saara ensimmäistä kertaa.

- mies

Vierailija
9/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin taas? Viime viikolla pääsi suoraan jatkoon. Niin varmasti tänäänkin.

Vierailija
10/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kun arvaan: esitti taas coverin jonkun naisartistin kappaleesta. Me miehet kun emme hänen mielestään ole tehneet yhtäkään laulamisen arvoista kappaletta.

Vierailija
11/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin paljon. Kappalevalinnan perusteella odotin tylsää ja yllätyksetöntä esitystä, mutta olin väärässä! Joku muu kappale olisi kuitenkin ollut parempi valinta. Saaran aiemmat esitykset olivat parempia, mutta ei tämäkään huono ollut.

Vierailija
12/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonut parhaita puolia toi biisi esille. Meni hosumiseksi.

Vierailija
13/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, yritin kyllä! Ääni ei vaan ollut hyvä, ei Gagaan verrattuna yhtään. Show oli hyvä, mutta itse laulaminen ei. Aalto sopii kyllä tuollaisiin teatraalisiin esityksiin ja varmaan onkin tulevaisuus ulkomailla, jossain showbisneksessä (toivottavasti)! Enkä ole kateellinen, mutta laulun vaan pitää tuntua tulevan sielusta ja siihen pitää mennä "sisään", muuten jää etäiseksi.

Vierailija
14/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show hyvä, paikoin mahtavakin. Laulu ajoittain meni euroviisujollotukseksi

Vierailija
15/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt....mulle Let it go oli mieluisin koska se ääni kuulosti samaan aikaan heleältä ja vahvalta ja revittely vain muutamassa hyvin valitussa kohdassa. Samoin ne kaksintaistelu esitykset oli upeat LAULAMISEN kannalta.

Vierailija
16/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin taas? Viime viikolla pääsi suoraan jatkoon. Niin varmasti tänäänkin.

Onhan hän ollut vaarassa pudota aiemmin, vaikka viimeksi ei ollutkaan.

Vierailija
17/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Saara laulaa jatkuvasti hieman nuotin vierestä, vaikka äänessä voimaa onkin. Korkeat nuotit menevät huutamiseksi kovaa laulaessa, ja matalien nuottien "karjahdukset" ovat vaivaannuttavia. En ymmärrä hypeä: minusta hänellä ei ole kaunis ääni, ja vireenkin kanssa on tekemistä.

Show ja look iskivät kyllä, äänet vaimennettuna esitys oli siis oikein hyvä.

Vierailija
18/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi alkoi hyvin mutta sitten muuttui hätäiseksi sekametelisopaksi joka kuitenkin meni ihan hyvin, vastasin KYLLÄ koska pidän tuollaisesta yliampuvasta tyylistä ja siitä, että näkee kuinka se laulaja VIIHTYY itse siinä että saa ja uskaltaa tehdä sellaista mitä ITSE tahtoo.

Vertaan vaikka Antti Tuiskuun.

Kun Antti sai itseluottamusta ja rohkeutta alkaa totetuttaa niitä peto on irti jne. niitä vähän "yli" biisejä ja tehdä niitä tanssikuvioitaan, sellaisia mitä Antti itse on haaveillut aina mutta ei ole aiemmin uskaltanut .. niin nyt on kuin eri ihminen, ihan vaan siksi kun tekee sitä mitä ITSE haluaa ja nauttii siitä. Se näkyy. Enkä pidä Antin tuotannosta, mutta nautin kyllä kun esiintyy itsevarmasti ja hymyillen ja vapautuneesti.

Saarassa on tosin vielä joku tunnelukko tms. Odotan että näyttää tunteensa vielä jotenkin .. en osaa sanoa. On rentoutunut tosi paljon ja antaa itsestään esityksessä kaiken mutta jotain "ravistelua" kaipaisi vielö.

Vierailija
19/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt. Saara on kyllä ihan älyttömän hyvä, mutta tuossa kappaleessa hänen äänensä ei päässyt oikeuksiinsa. Tuossa ei siis itse laulamisen kannalta tuotu hyviä puolia ja vahvuuksia esiin. Mielestäni esim. Matt Terryn biisi sopi hänelle loistavasti ja toki hän on muutoinkin todella hyvä!

Vierailija
20/26 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, mutta seuraavaksi Saaran pitäisi tehdä vaihteeksi jotain muuta kuin suurta showta, vaikka laulaa ja soittaa pianoa vähäeleisesti.

X Factorin FB sivulla eniten tykkäyksiä on saanu Emily (huikea esitys), Matt ja Saara, tässä järjestyksessä. Veikkaan, että Ryan tai Four of Diamonds lähtee tänään. Saaralla ei pitäisi olla hätää.