Muita, jotka eivät tee vapaa-ajalla käytännössä mitään?
Vietän lähes kaiken vapaa-aikani kotona. Työpaikalla täytyy ajoittain keksiä, mitä olen viikonloppuisin tehnyt, koska ei viitsi aina sanoa, etten tehnyt mitään. Viihdyn kuitenkin hyvin näin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sinä teet kotona jotain. Minäkin vietän suuren osan viikonlopusta kotona, mutta teen asioita, esim. luen lukematta jääneitä Hesareita.
Kyllä, luen käytännössä jatkuvasti jotain. En kuitenkaan juuri poistu kotoani viikonloppuisin kuin ehkä kauppareissujen vuoksi.
Ap
Juu. Ärsyttää aina kun ihmiset kyselee harrastuksia jne, no ei ole... Mä olen vapaa-ajalla 4v lapseni kanssa. Ollaan kotona, käydään puistoissa, kaupassa, mummolassa... Ei sinänsä tehdä mitään ihmeellistä. Tänään leivotaan huomista varten muffinseja ja siivotaan. Ehkä käydään vähän ulkoilemassa.
En edes jaksaisi arkisin tehdä mitään erikoista. Olen aina tykännyt vain olla, ja nykyään on tosi aktiivinen olo, koska lapsen kanssa tulee väkisinkin tehtyä kaikkea ja on syy mennä vaikkapa ulos. Ennen istuin vain koneella tai luin kirjoja.
Mitä sä ap konkreettisesti teet kotona? Kiinnostaa.
Sama juttu. Ärsyttää kun aina kysellään, mitä teit viikonloppuna.
Mä yleensä vain luen, katson telkkaria, käyn kaupassa ja selailen nettiä, av:) Ja minusta on ihanaa lojua vaan kotona rauhassa. No nyt sentään voin kehua olleeni kirjamessuilla.
Heh, sama! Juuri tuo että yritän keksiä viikonlopun jälkeen mitä olen tehnyt kun ei aina viitsi sanoa etten ole tehnyt mitään muuta kun käynyt kaupassa. Mäkin viihdyn erinomaisesti näin, en kaipaa kauheasti actionia elämääni. Etenkin arkena olen niin poikki töistä etten jaksaisi harrastaa yhtään mitään toisen jälkeen, saati tavata ketään. Olen 36-vuotias perheenäiti, olin ihan samanlainen jo ennen lapsiakin, kouluaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ärsyttää aina kun ihmiset kyselee harrastuksia jne, no ei ole... Mä olen vapaa-ajalla 4v lapseni kanssa. Ollaan kotona, käydään puistoissa, kaupassa, mummolassa... Ei sinänsä tehdä mitään ihmeellistä. Tänään leivotaan huomista varten muffinseja ja siivotaan. Ehkä käydään vähän ulkoilemassa.
En edes jaksaisi arkisin tehdä mitään erikoista. Olen aina tykännyt vain olla, ja nykyään on tosi aktiivinen olo, koska lapsen kanssa tulee väkisinkin tehtyä kaikkea ja on syy mennä vaikkapa ulos. Ennen istuin vain koneella tai luin kirjoja.
Mitä sä ap konkreettisesti teet kotona? Kiinnostaa.
Mainitsinkin jo tuossa aiemmin, että luen paljon. Uskon, että kaltaisiani on paljonkin, mutta herkästi saa vääristyneen kuvan jostain työpaikan kahvipöydästä, jossa innokkaimmin äänessä ovat nämä hyperaktiiviset.
Toinen suuri joukko on varmasti juuri sinun kaltaisesi eli mikäli lapsia ei olisi, vapaa-ajanvietto olisi varsin passiivista ja rauhallista oleilua.
Ap
Minäkään en tee vapaa-aikana mitään ihmeempää. Rentoudun kotona tai ulkoilen. Selaan netistä kiinnostavia asioita, katselen netflixiä. Joskus matkustan jonnekin, mutta harvemmin sitäkään. Suurin syy vapaa-ajan löysäilyyn on henkisesti vaativa työ. Ja ihan hyvällä omallatunnolla vastaan työkavereille viikonlopun jälkeen, etten ole tehnyt mitään ihmeempää. Itse en ole niin kiinnostunut muiden vapaa-ajanvietosta, että kyselisin siitä.
Luultavasti sinä teet kotona jotain. Minäkin vietän suuren osan viikonlopusta kotona, mutta teen asioita, esim. luen lukematta jääneitä Hesareita.