Mikä käsirasva sinulla on tällä hetkellä käytössä?
Mulla on hajusteeton Emännän käsivoide. Mulla on ollu sitä hajusteellistakin versiota, ehkä mä siitä tykkäsin enemmän sen tuoksun vuoksi. Mutta on tääkin kyllä erittäin hyvä, tykkään kun imeytyy ihoon niin supernopeasti. 😍
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö dkaikk käsirasvaa? Mä käytän harvoin, silloin kun kädet tuntuu kuivilta. Eli joskus pahimpaan pakkasaikaan, tai jos olen käyttänyt tujuja pesuaineita siivouksessa
Mä en käytä kesällä. Mutta heti kun säät alkoivat kylmentyä ja meillä sisäilma muuttui kuivemmaksi, oli pakko ottaa taas käsirasva avuksi korppukäsiin. Ap
Puhas Loodus -sarjan arnikki-käsivoide
Dermosilin saksanpähkinä käsivoide. Ihana tuoksu ja imeytyy hyvin! Tätä en vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö dkaikk käsirasvaa? Mä käytän harvoin, silloin kun kädet tuntuu kuivilta. Eli joskus pahimpaan pakkasaikaan, tai jos olen käyttänyt tujuja pesuaineita siivouksessa
Hoitoalalla pakko käyttää ennaltaehkäisevästi. Pienikin kuivumisen aiheuttama, ei edes haava, vaan arka paikka, polttelee niin helvetisti kun käsidesiä pitää käyttää n. 60 kertaa päivässä.
t. Nivean perusrasva, enkä todellakaan aiemmin rasvannut käsiä ikinä millään
Dermosilin e-vitamiinivoide ja pahasti kuiviin kohtiin yöksi Vitalis.
Body Shopin mantelirasva ja L'occitanen se peruskäsirasva.
Käyttämättä sen sijaan taitaa jäädä jostain kylkiäisenä saatu L300-rasva, koska en vaan voi sietää hajusteettomien rasvojen tunkkaista hajua. 😑
Himalayan herbalsin käsivoide, joku age preventing tai joku tollanen. Ja sitten toinen on nyt ihan uusi dermosilin linnea käsivoide joka on kotona yöpöydällä. Molemmat ihanan tuoksuisia. Pakko käyttää hoitotyössä ennaltaehkäisevästi. Käsiä joutuu pesemään kokoajan ja esim. Kurahousuja lapselle pukiessa kuivaan käteen saa helposti nirhauman.
O'keefes working hands. Ainoa mikä parantaa syvät haavaumat sormenpäistä.
Dermosil Glyseriinikäsivoide, ihan paras!
Oisin halunnut Doven deep complexia tms, mutta ilmeisesti ei kuulu toisen monopolin hankintalistalle ollenkaan kun en ole normaalien kauppareissujen yhteydessä löytänyt. Ostin sitten jotain vaseliinirasvaa joka kertoi olevansa hajustamatonta, ja tosiaan onkin, ihan kamala öljyinen löyhkä.