Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 21-vuotiaasta kaljuuntuvasta naisesta?

Vierailija
29.10.2016 |

.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani. Mä sairastin pahan hormonihäiriön parikymppisenä. Se vei multa varmaan 80% hiuksista. Hiustenlähtö aikanaan loppui, mutta hiukset eivät ole palanneet ennalleen. Mulla on nykyisin tosi ohut tukka, mutta koetan olla iloinen, että jäi edes tämän verran päähän. 

Miksi sun hiukset lähtee? Oletko hakenut/saanut asiaan mitään apua?

Vierailija
2/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen nainen kertoi minulle alopeciastaan (käyttää peruukkia) ja minulle tuli säälivä olo karusta kohtalosta ja samalla ihastuin vähän lisää.

m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiani. Mä sairastin pahan hormonihäiriön parikymppisenä. Se vei multa varmaan 80% hiuksista. Hiustenlähtö aikanaan loppui, mutta hiukset eivät ole palanneet ennalleen. Mulla on nykyisin tosi ohut tukka, mutta koetan olla iloinen, että jäi edes tämän verran päähän.

Oon hakenu ja en oo saanu... mullakin kai joku hormonaalinen häiriö, mutta jos sait sen kuntoon, miks hiukset ei oo kasvanu takaisin???

Vierailija
4/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aivan sama tilanne. Hiuksista ei ole kuin alle viidennes jäljellä alkuperäisestä mutta olen onnellinen että edes tämän verran jäi. Jos huolellisesti laittaa hiukset niin nippanappa menee normaalista.

Tsemppiä sinne, kiva tietää että meitä on muitakin.

Vierailija
5/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hakenu ja en oo saanu... mullakin kai joku hormonaalinen häiriö, mutta jos sait sen kuntoon, miks hiukset ei oo kasvanu takaisin???

Kun hiustuppi kerran kuolee niin se ei enää herää henkiin..........

Vierailija
6/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kaljuuntuminen. Muut asiat ratkaisee.

Vierailija
7/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hiustuppi kerran kuolee niin se ei enää herää henkiin..........

Miksi se sitten kuolee!? kauan sen kuolemiseen menee...

Vierailija
8/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun viesti sai alapeukkuja? Täällähän on ketju jossa kaljuuntuva kokee syrjäytyvänsä? Varmaan sama ap kun ei täällä ole aikoihin kaljuuntumista käsitelty. Kysyttiin mitä ajattelet?

Vierailija
9/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alapeukuttaa yksilöllisiä kokemuksia sekä faktoja. Onnea vaan sinne.

Vierailija
10/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alapeukutan sen takia kun mua ärsyttää tuollanen sääliminen, voimien toivotus, selittäminen rankasta paikasta ja karusta kohtalosta mikä on muutenkin itsestään selvyys! mä en KOSKAAN aio hyväksyä itseäni tälläsenä ja aion hoitaa tämän ongelman kuntoon, jos lääkärit on niin veemäisiä etteivät saa tätä asiaa hoidettua kuntoon, pitää ehtiä apu sit muualta! Mun äiti sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja isä alkoholisti, lapsuus oli yhtä riitaa ja aikuisena vanhempiin kokonaan välit poikki, kiusaamista ja koulu jäi kesken, yksinäisyyttä, siinä on sitä karua kohtaloa jo tarpeeksi... !!!

Vierailija
11/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
12/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alapeukutan sen takia kun mua ärsyttää tuollanen sääliminen, voimien toivotus, selittäminen rankasta paikasta ja karusta kohtalosta mikä on muutenkin itsestään selvyys! mä en KOSKAAN aio hyväksyä itseäni tälläsenä ja aion hoitaa tämän ongelman kuntoon, jos lääkärit on niin veemäisiä etteivät saa tätä asiaa hoidettua kuntoon, pitää ehtiä apu sit muualta! Mun äiti sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja isä alkoholisti, lapsuus oli yhtä riitaa ja aikuisena vanhempiin kokonaan välit poikki, kiusaamista ja koulu jäi kesken, yksinäisyyttä, siinä on sitä karua kohtaloa jo tarpeeksi... !!!

Mitähän sinä haluaisit kuulla? Taitaa siis olla lettis pienin murhees. Katkeroidut kun huomaat ettei tää nyt menekkään niinkun olet asennoitunut. En tie koska olet diag saanut jos siitä useampi kk niin helvetin huono asenne sinulla.

Vierailija
13/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali

Sultakin pitäis nenä lyödä vinoon, mä en kaipaa mitään turhaa myötätuntoa, vaan parannuksen tähän sairauteen !

Olo on kuin kalalla kuivalla maalla, epätoivosta räpiköintiä, eikä apua tunnu löytyvän mistään...

Vierailija
14/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolta sun elämäs kuulostaa kun omaansa vertaa. Kaikille annetaan sen mukaan mitä jaksavat kantaa. Olet ainakin elossa, raajat tallella. Katkera sairaalle äidilles ja isälles varmaan tämän tukemisesta. Olet siis valinnut itse olla ilman vanhempia. Tukka lähtenyt varmaan katkeruudesta. Koulu jäi kesken koska olet heikko. Kaikkia kiusataan joskus. Älä syyttele ongelmistasi muita. Itse päätät mitä elämälläsi teet. Yksin olet asenteesi vuoksi. Älä jää kotiin kaiveleen napaasi. Vaikka oma napa paras napa.

Vierailija
15/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sinä haluaisit kuulla? Taitaa siis olla lettis pienin murhees. Katkeroidut kun huomaat ettei tää nyt menekkään niinkun olet asennoitunut. En tie koska olet diag saanut jos siitä useampi kk niin helvetin huono asenne sinulla.

Millanen asenne mulla sit pitäis olla?

Vierailija
16/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänellä on jokin sairaus, joka aiheuttaa hiustenlähtöä. Mitä muutakaan?

Vierailija
17/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänen jalkojensa väliin olisi mukavaa painaa kasvot.

Vierailija
18/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi ongelmana.

Paljon vähemmän rajoittava tekijä kuin esim. lyhyys ja hintelyys miehellä.

Vierailija
19/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helpolta sun elämäs kuulostaa kun omaansa vertaa. Kaikille annetaan sen mukaan mitä jaksavat kantaa. Olet ainakin elossa, raajat tallella. Katkera sairaalle äidilles ja isälles varmaan tämän tukemisesta. Olet siis valinnut itse olla ilman vanhempia. Tukka lähtenyt varmaan katkeruudesta. Koulu jäi kesken koska olet heikko. Kaikkia kiusataan joskus. Älä syyttele ongelmistasi muita. Itse päätät mitä elämälläsi teet. Yksin olet asenteesi vuoksi. Älä jää kotiin kaiveleen napaasi. Vaikka oma napa paras napa.

Mä en jaksa enempää! haluan vaan terveen, tasapainoisen ja onnellisen elämän. Kaljuuntuminen on tavallaan kuin vammautuminen.

Vierailija
20/45 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D onpas ap aggressiivinen ja tyly. Ei tee mieli aatella mtn tsemppaavaa kun vittuilet täällä vaan kaikille vastanneille. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän