Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Torstaita HEINÄhattuset***

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa raskauskiekOSSA näillä viikoilla lukee, että kiloja kertynyt n. 6kg. Mutta teillä juuri kellään ei ole lähelläkään sitä määrää:) (paitsi mulla!) Teillä on pakosti lähtenyt sitten läskiä, sillä johan jo vauva painaa sen puolisen kiloa ja vedet, istukat sun muut päälle...mulla on pelkät tissitkin kasvaneet jo ainakin kilon verran!!

1. Paljonko on paino noussut ja millä viikoilla olet? 1.NEUVOLASTA 5,5KG, YHTEENSÄ EN TIEDÄ, JOTAIN 8 VARMAAN!

2. Mitä " vaivoja" ollut nyt? EI MITÄÄN VIELÄ =)

3. Otatko äitiyspakkauksen? EN OTA TÄLLÄ KERTAA.

4. Näkyykö vatsa jo hyvin ulkopuolisille? ON NÄKYNYT JO AINAKIN RV 12 ALKAEN!

5. Syömishimosi? KAIKKI MENEE;) VARSINKIN KAIKKI EPÄTERVEELLINEN!

sitruska rv 22+4

Vierailija
22/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onnen vaihe taas hetkeksi ohi. Mies alkoi taas eilen avautua, miten ahdistunut hän on, kun tulee toinen lapsi ja miten siihen taas menee rahaa. Häntä ahdistaa, kun aion olla kauan kotona (yli vuoden) ja kun ei ole rahaa mihinkään kivaan. Myönsi, että ajattelee itsekkäästi. NIINPÄ! No, me otettiin just pirun iso lainakin, joten ymmärrän, mutta miehen palkka on aika tosi iso. Miten se voi ajatella vauvaa pelkkänä rahanmenona? En käsitä, mutta en aio enää itkeä. Miettiköön mitä miettii, minä kasvatan mahaa ja rakastan lapsia täysillä. Suviandeen verrattuna tämä ei taas ole mitään. Haleja sulle!

Mä oon syönyt ihan hirveästi, leipää menee kerralla niin paljon kuin sitä on (jos en tajua aiemmin lopettaa, yleensä en) ja herkkuja ihan päivittäin. Nyt pitäis tajuta laittaa stoppi. Viime kerralla tuli 16kg ja nyt olen jo puolivälissä sitä...

GALLUP:

1)paino ja rv:t: 24+0, 7-8kg tullut...

2)vaivoja: mahan kipeytyminen ja " kivuttomat" supparit vähänkin kävellessä, miehen oikuttelu ja ahdistava gradu, joka tulee jäämään täysin alkutekijöihin... ;) Pahoinvointi loppui kuukausi aiemmin kuin viimeksi, nyt tuossa rv 13. Ihme, ei vielä selkäkipua niin kuin viimeksi. Toivottavasti ei tulekaan. NÄRÄSTYS päivittäin!

3)äitiyspakkaus: haluaisin kovasti, sininen on mun lempiväri, mutta otan varmaan rahana, että voin edes jossain hankinnassa auttaa rahallisesti miestä. Pitää ostaa turvakaukalo ja kunnollisilla pyörillä olevat hyvät tuplat, täällä on PALJON mäkiä, joita pitää päästä kulkemaan. Esikoiselta odottamassa violetti pakkaus vuodelta 2003.

4)näkyykö maha: kyllä todellakin, sf-mitta rv 23+0 oli 24,5cm, sama kuin esikoisesta tuossa rv 28... Paitoinakin vain mammapaitoja käytössä.

5)ruokahimot: ruisleipä ja hapankorppu!! Onkohan nämä poikahimoja, tyttöä odottaessa himoitsin Domino-keksejä. Makeaakin syön KOKO ajan, mutta niitä en himoitse. Mielummin syön ruisleipää kuin suklaata (tosi outoa vain mitä).

Liinaharja 24+0

KYSYMYS MUILLE: te, jotka tiedätte sukupuolen, miten päätätte kenelle paljastatte sen ja kenelle ette?? Vai kerrotteko kaikille?

Musta oli sitten kuitenkin hyvä, että ei kysytty ultrassa, koska olis ollut vaikea päättää kenelle kertoa. Jotkut kaverit olis kysynyt sen suoraan ja odottanut vastausta. En olis osannut valehdella. Sekin on tyhmää, että sitten osa saa tietää ja osa ei. Olen kolmelta kaverilta arvannut puheesta sukupuolen (jotka on tiennyt). Esim. yksi näytti ihanaa vauvan asua, jonka oli hankkinut (ei kertonut sukupuolta, mutta näytti vaaleansinista paitaa ja housuja) ja yksi puhui, että " toivottavasti siitä ei tule kamalan iso" jotenkin niin pojasta puhuttavaan tyyliin, että heti tiesin.

Sellaista tänään. Lähden syömään ihan pienen pikkuruisen snadin leipäpalan ;) Onneks en tavallisesti ole lihoavaa sorttia enkä syö näin paljon... Kai nämä kilot saa stten kuriin... Joskus, tuossa vuoden päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä diili jonkin kanssa, joka voisi ottaa äitiyspakkauksen ja myydä sen sitten sulle yli sillä 140 eurolla mutta alle sillä paketin ostohinnalla. Täällä näkyy tehtävän paljon tällaisia kauppoja. Äitisi saa sen siten varmasti halvemmalla. Mä en uskalla harkita, koska heti kun saisin kotiin sen paketin niin avaisin ja penkoisin enkä malttais enää myydä :) Parempi siis etten edes näe sitä.

wekku:

3)äitiyspakkaus: Ostan, eli ulkomammana en saa tuota pakettia, mutta se on pian minua odottamassa siellä Suomessa, kun meidän äiti maksaa sen mulle=) Tosi hieno juttu tuo paketti!!

Vierailija
24/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinaharja:

Yritä tehdä diili jonkin kanssa

Vierailija
25/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sitä tilaamista kannattaa venyttää mahd. pitkään jos haluaa uuden pakkauksen.

Vierailija
26/26 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viimeinkin myös tältä suunnalta! Saatte vain uskoa, kuinka tätä päivää on ilolla odotettu, varsinkin kun muut täällä ovat jo niin paljon pidemmällä kuin itse olen. Olen jo saanut pitkän matkaa lukea kaikenlaisia mukavia juttuja/ultrakuulumisianne. :D

No, kaikki näytti olevan kunnossa. Pikkuruinen imi nyrkkiään ja heilutteli huuliaan, sellaisen kuvan hänestä saimme itsellemme :D Vilkasliikkeiseltä kaverilta tämäkin vaikuttaa, lieneekö sittenkään siskoaan rauhallisempi. :) Vauvan koko vastasi rv 19+3, eli näyttäisi siltä, että joko hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin tai sitten vauva on vain siro, kuten äitinsäkin. Epäilenpä siis odottavani toista tytärtä! Sukupuolta ei näkynyt varmaksi, mutta kun peppua kuvattiin ja reisiluuta mittailtiin, niin ei siellä jalkovälissä kyllä killuttimia näkynyt :) Ihana asia, olipa kumpi hyvänsä. Onpahan iso kasa hyväkuntoisia tytön vaatteita jo valmiiksi varattuna.

Laskettua aikaa ei kuitenkaan muutettu miksikään, vaikka siinä olikin 7 vrk:n heitto. Meillä päin saa kuulemma olla yli 10vrk ennen kuin laskettua aikaa lähdetään muuttamaan. Mites muilla? Olin lukevinani, että sitä oli muutettu, vaikka n. viikon verran oli heittoa...Saas nähdä siis, siirrynkö täältä vielä elokuisiin, vai kuinka meille käy :D Kohdunkanavan/sisäsuun tilanne tarkistettiin myös, sillä myös minulla on ollut pieniä supistuksia. Kaikki oli kuitenkin ok, paikat kiinni + kiinteät.

Myös meillä päin on käyty tiukkasävyistä keskustelua siitä, mitä tuleman pitää. Saattaa olla, että vielä muutto tulossa, mikäli mies saa vaihdetuksi opiskelupaikkansa toiselle paikkakunnalle. Sitten onkin taas miettimistä, kun synnytyssairaalat, neuvolat yms. vaihtuvat tässä vielä loppuraskauden aikana. Kunhan nyt katsellaan, mitä tuleman pitää...

Sitten kyselyyn vastauksia...

1. Paljonko on paino noussut ja millä viikoilla olet?

Painoa on tullut n.2kg verrattuna lähtöpainoon rv 20+0

2. Mitä " vaivoja" ollut nyt?

Päänsärkyä ajoittain, iskiaskipuja selässä, mielialan ailahteluja(ainakin nyt voi hyvällä omallatunnolla laittaa ne raskauden " piikkiin" :D) Lisäksi pieniä supistuksia ajoittain.

3. Otatko äitiyspakkauksen?

Kyllä, ajattelin ottaa vaikka edellisetkin tavarat v.2004 ovat vielä hyvässä kunnossa. Senverran ihanan näköisiä pikkuisia vaatteita, en malta olla ottamatta. Muuten ei varmaankaan tule niin kovin paljoa hankittua uusia vaatteita, kun niitä on niin paljon edelliseltä jäänyt...

4. Näkyykö vatsa jo hyvin ulkopuolisille?

Jep, mutta ei ehkä sellaisille välttämättä, jotka eivät minua tunne. Olen pieni ja hoikka, tutut ihmiset huomaavat minusta aika pian. Sf-mitta oli viikko sitten 14-15.

5. Syömishimosi? Appelsiinit, appelsiinimehu, näkkileipä, pinaattikeitto

Tsemppiä ja halauksia kaikille, joilla on ollut hankalia kokemuksia tässä viime aikoina! Voimia, jaksamista ja rutkasti positiivisia ajatuksia! Kuulemisiin,

t. SaraIda + pikkuruinen rv 20+0 (19+3?)