Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexalla taas uusi asuntoprojekti

Vierailija
29.10.2016 |

Aikovat ostaa 120 neliön asunnon ja vanha sitten vasta myyntiin.
Rohkea veto. Vanhasta on ihan varmaan vielä lainaa, eli uusi ostettaisiin täysin velkarahalla.

Kova luottamus vanha menee heti kaupaksi ja tietty kovaan hintaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tämäkin joku perijätär? Ja pakko asua tietenkin Punavuoressa?

Vierailija
2/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tämäkin joku perijätär? Ja pakko asua tietenkin Punavuoressa?

Ullanlinna ja Eirakin käy.

Mimmillä on hyvin tiukka alueraja missä haluaa asua.

Ihmettelen hänen syvää luottamusta asunto menee kaupaksi ja pankki antaa lainaa uuteen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pankki anna lainaa tänä päivänä

Vierailija
4/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä varmaan vanhemmat takaavat lainan...

Vierailija
5/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se suomenruotsalainen KTM-avomies tienaa ihan reilusti ja tulee varakkaasta suvusta?

Vierailija
6/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kotinsa menee ihan taatusti kaupaksi ja hyvään hintaan. Tästä mulla ei ole epäilystäkään.

Asunto on todella kaunis ja hyvällä maulla, laadukkailla materiaaleilla, sekä tarpeeksi neutraalisti remontoitu.

Katson joka päivä Etelä-Helsingin myytävät asunnot läpi (harrastus tämäkin ;) ja Alexan koti tulee olemaan yksi ns. helmistä.

Se on myös sen kokoinen, että kauppa käy. Pidemmät myyntiajat on yli miljoonan maksavissa hehtaariasunnoissa, joissa neliöitä voi olla yli parisataa. Alexan koti on reilu 90 neliöinen kolmio(ko?).

Mun veikkaus on, että Alexan asunto löytää ostajan suht nopeasti. Tai sitten heillä on ostaja jo nyt ja siksi Alexa uskaltaa puhua asuntosuunnitelmista näinkin avoimesti.

Esim. meidän kerrostalossa (Etu-Töölö) asuva pariskunta odotti 20 vuotta (!!), että samasta rapusta tulisi myyntiin kolmio heidän lastansa varten. Kun yhdessä kolmiossa asuva naapuri vinkkasi muuttoaikeista, tämä em. pariskunta osti asunnon saman tien suoraan tältä naapurilta.

Itse asiassa, meidän kerrostalossa on ollut 4 asuntoa myynnissä kuuden vuoden sisällä ja kaikki menneet nopeasti. Kahden muun asunnon myyntiaikoja en seurannut, mutta remonttia vaativa 120 neliöinen asunto meni viikossa.

Mielenkiinnolla odotan Alexan seuraavaa asuntoprojektia. :)

Vierailija
7/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän kotinsa menee ihan taatusti kaupaksi ja hyvään hintaan. Tästä mulla ei ole epäilystäkään.

Asunto on todella kaunis ja hyvällä maulla, laadukkailla materiaaleilla, sekä tarpeeksi neutraalisti remontoitu.

Katson joka päivä Etelä-Helsingin myytävät asunnot läpi (harrastus tämäkin ;) ja Alexan koti tulee olemaan yksi ns. helmistä.

Se on myös sen kokoinen, että kauppa käy. Pidemmät myyntiajat on yli miljoonan maksavissa hehtaariasunnoissa, joissa neliöitä voi olla yli parisataa. Alexan koti on reilu 90 neliöinen kolmio(ko?).

Mun veikkaus on, että Alexan asunto löytää ostajan suht nopeasti. Tai sitten heillä on ostaja jo nyt ja siksi Alexa uskaltaa puhua asuntosuunnitelmista näinkin avoimesti.

Esim. meidän kerrostalossa (Etu-Töölö) asuva pariskunta odotti 20 vuotta (!!), että samasta rapusta tulisi myyntiin kolmio heidän lastansa varten. Kun yhdessä kolmiossa asuva naapuri vinkkasi muuttoaikeista, tämä em. pariskunta osti asunnon saman tien suoraan tältä naapurilta.

Itse asiassa, meidän kerrostalossa on ollut 4 asuntoa myynnissä kuuden vuoden sisällä ja kaikki menneet nopeasti. Kahden muun asunnon myyntiaikoja en seurannut, mutta remonttia vaativa 120 neliöinen asunto meni viikossa.

Mielenkiinnolla odotan Alexan seuraavaa asuntoprojektia. :)

Kalliimpien asuntojen myyntiajat voivat olla hyvinkin pitkiä, eli tämä valmiiksi katsottu ostaja helpottaa suunnittelua.

Pahimmassa tapauksessa jää kahden asunnon loukkuun ja jos uusi pitää vielä rempata.

Kyllä kaikki asunnot menevät kaupaksi kun tarpeeksi kauan hintaa laskee.

Vierailija
8/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpa usko, etta tassa asiassa kannattaa kenenkaan pelata kahden asunnon loukkoa. Eiko Alexa aiemmin kommenteissa sanonut, etta edellisesta asunnosta he saivat niin hyvan myyntivoiton, etta tata asuntoa varten ei oikeastaan tarvittu asuntolainaa, mutta sen sijaan he nostivat remonttilainan?

Olen aikalailla satavarma, etta Alexan ja hanen puolisonsa asuntobisnekset ja varallisuus on sellaisissa kantimissa, etta meidan muiden ei tarvitse huolehtia.

Emme edes tieda, kuka asunnon ihan oikeasti omistaa paperilla ja mista rahoitus tulee. Enta jos sukua on omistajuussuhteiden takana? Tama silkkaa spekulaatiota.

Vierailija
9/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointi

bloggaajalla-näyttelijällä Venla Savikujallakin on uusi asuntoprojekti meneillään. Ostivat pommin, remppasivat itse ja juuri myivät. Nyt remppaavat uutta asuntoa. Kauhistellaan nyt tätä ja arvellaan kenen vanhemmat maksavat!

Vierailija
10/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateelliset kokoontuvat

Vierailija
11/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt miksei Alexan elämää ruodita ja kauhistellla kuten Xenian. No, ollaanhan sitä ajan tasalla :D. Mut oikeesti, älkää mukamas huolehtiko hänen elämästään. Siellä tiedetään tasan tarkkaan miten toimia. Minäkin odotan uutta projektia innolla, niitä on kiva seurata.

Vierailija
12/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Tykkäsin seurata asuntobloggausta, nyt tulee taas uutta.

Vierailija
13/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Alexa kirjoittanut, että sopivaa asuntoa ei ole vielä löytynyt?

Eli ihan just nyt ei ole luvassa vielä uutta remonttiprojektia.

Vierailija
14/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Alexan tavallisissa postauksissa ei ole mitään sisältöä, mutta remppapostauksista tykkään. Uutta kohdetta odotellessa...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan