**LOKAmasut torstaihin**
Kommentit (24)
Ja lähinnä tasapuolisuuden vuoksi, koska muillakin lapsilla on ollut. Esikoinen oli " Juuso" , kakkonen oli " VilmaValtteri" ja kolmas oli " Kirppu"
Nyt sitten huomasin, että laskettu aika on Ursulan päivänä, joten päätettiin sanoa Ursulaksi, mutta se on jotenki vaikee, niin on ollu lähinnä puheessa " Papu" . No, esikoinen sitten toissapäivänä sanoi, että hän on päättäny nimen tulokkaalle, tyttö ois Emma ja poika Kalle. Eilen sitten kututtiin porukalla mun mahaa " EmmaKalleksi" :)
No, uskon että se nimi ajanmyötä vakintuu, mikä sitten lieneekin.
Ja täytyy vielä mainita, että esikoisesta ei tullut Juuso eikä kakkosesta Vilma eikä Valtteri :D
Meillä ei ole mitään työnimeä tulokkaalle, viimeksikin alettiin kutsua vauvaa hänen tulevalla nimellään, kun oltiin se keksitty. Tosin sukupuoliveikkauksemme meni väärin ja nimi piti vaihtaa tytön nimeen=)
Mä joudun varmaankin kertomaan raskaudesta töissä jo ensi viikolla, kun mulla on pomon kanssa neuvottelu ensi syksyn kuvioista. En olisi ihan vielä halunnut paljastaa, mutta en voi alkaa valehtelemaankaan. Toisaalta, kyllä siellä tiedettäisiin jos jotain ikävää sattuisi, joten menköön nyt sinnekin suuntaan ilouutinen. Huomenna aion kertoa omalle äidilleni, mies saa kertoa omalleen kun parhaaksi katsoo:) Muutamat kaverit tietävät ja oma siskoni. Oli kuulemma jo odotellutkin! Johan meillä esikoinen ehti 1 vuotta täyttää...
Meillä on työnimenä " Ruuneperi" , koskapa hän sai alkunsa Runebergin päivänä :)
Mä kerroin töissä jo nyt, syystä että sain eilen kuulla, ettei virkaa tipahdakaan meikäläiselle -> jotenkin siinä hössäkässä tuli asia paljastettua ja sitten aloin itkemään. En olekaan varmaan muuten kertaakaan vielä raskausaikana itkenyt. Meni työtilanne nyt vähän kehnoksi kun olen sitten elokuun alusta työttömänä. Ellei nyt sitten käy tuuri ja virka löydy muualta. Open hommista on kyse.
Mulla ei muuten kummempia, kuvotusta on mutta oksut pysyny loitolla. Vielähän ne ehtii...
Minea rv 6+4
Joku jo edellä pohti, että olo saattaa vaihdella päivittäin. Niin täälläkin. Tänään ollut uskomattoman hyvä päivä. Uskalsin jopa juoda kupin kahvia ollessamme kaupungilla esikon kanssa. Kevättä selvästi rinnassa tänään: ostettiin uusi keittiön matto ja mallailtiin uusia verhoja. Ihania kuoseja tarjolla ja tekisi taas mieli vähän uusia sisustusta. Esikollekin tarttui mukaan 1v. juhlamekko.
Töissä olijat: Miloin aiotte kertoa raskaudesta???? Minä siis menen hoitovapaalta töihin huhtikuun lopussa ja silloin viikkoja on reilusti yli 12. Toisaalta tekisi mieli kertoa jo aikaisemmin, kun ehdin kuitenkin vain käväistä töissä 3kk (välissä minulla pitkä kesäloma). Tuntuu, että saisin mielenrauha, jos kertoisin hvyissä ajoin ennen kuin ehtivät iskeä monta haastavaa ja pitkää projektia kontolleni... Onko kellään muulla tällaist atilannetta, että on vasta aloittamassa nyt työt ???
terkuin,
Jolla, joka tämän päivän perusteella uskoo taas, että hehkeä keskiraskaus vielä koittaa :-)