Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ *EnSiKoIdEn ToRsTaI* ~~

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tulla raapustaan muutaman rivin.. Sain just vietyä ukon töihin, pitäis kai mennä vielä pötkölle.. Menen pian :)

Eli viimeksi su:na olemme pupuilleet.. Eilen taisi " munarakkula" lähteä johtimesta " liikenteeseen" , sen verran tuntui tossa vasemmalla puolella. Taidettiin pupuilla liian aikaisin.. Valkovuotoa ei ole tullu paljon ollenkaan, mutta.... Jos vielä tänään sais pupuiltua, niin vois olla et tärppäis.. Vai? Vauva-lehden ovulaatiolaskurisivulla (kai) lukee, että siittiöt voivat elää 5 vrk.

En ole viitsinyt ottaa ovistikkuja vielä käyttöön, ajattelin odottaa tädin suraavaan visiittiin asti. Näkee minkälainen kierto tulee..

En tiedä.. Taas tuntuu jotenkin toivottomalta.. Tuskin tärppää tässä kuussa, on tainnu toivo mennä..

Kirjoittelen taas pian!

:) L.

Vierailija
2/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritetään pitää kiukkua aisoissa !

Menossa kp25-24 eikä tätiä näy ei kuulu.

kp 23/24 tein aconin 10:llä negatestin, joten tuskin olen raskautunut.

Kaipasin niin vahvistusta asialle, jospa testasin sittenkin liian aikaisin ( toiveikas yritän olla vaikka tulos jo aika selvä ) Lämmöt eilen 37.1 tänään 37.3 hulluksihan tässä tulee....

Onkohan se tämä kevät sää kun alkaa tulla valoa niin kroppakin menee sekaisin vai liekö se tämä stressi joka moisen aiheuttaa.

Ulkona on kauhistuttavan kylmä -15 astetta, voisi jo vähän lämmetä jotta pääsisi ulkoilemaan, koirakin on lihonut kilon ( kyseessä kääpiö snautseri ) kun ei viitsi tehdä niin pitkiä lenkkejä.

Puhumattakaan emännän orastavasta vatsamakkarasta.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet81, ihan hyvin ajoitus on varmasti onnistunut. Sunnuntaistahan on 3-4 (kokonaista) päivää, joten kaikki on mahdollista! Vähän onneakin matkaan, ja kaksi kaunista viivaa ilmestyy parin viikon päästä =).

AinoAurora, toivottavasti tätiä ei tulekaan sinne (eikä minnekään muuallekaan)!

Maltoin kuin maltoinkin olla testaamatta aamulla =). Voi tiputtakaa minut näistä kuvitelmista, jos viitenä päivänä on tullut vähän tuhrua ja vähän verta, niin eihän sitä voi olla raskaana? Vaikka ihan vähän sellaista olenkin ruvennut toivomaan =).

EmmaAnna kp 27/28

Vierailija
4/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pinoudun mutta taustalla ollaan aktiivisesti oltu joka päivä ja iloittu jokaisesti ihmeplussasta! Paljon onnea minunkin puolestani kaikille plussanneille=)

(.) Fiilikset on tänään alamaissa (huomenna tuleva täti ilmoittelee näin tulostaan). Olen jo täysin luopunut toivosta että oma haave joskus täyttyisi.

Näin äsken ystävän 2 vk:n ikäisen tyttären, joka oli aivan syötävän suloinen! Hänen puolestaan olen oikein sydämentäydeltä onnellinen.. mutta kyllä tämä oma vauvankaipuu yltyi täysin käsittämättömiin atmosfääreihin;( nyyh!

Anteeksi omanapaisuus, mutta täällä on varmaan saman tunteen kokeneita, joille tämä epätoivoisuus on tuttu asia. Kaipa täältä taas noustaan.

Näistä fiiliksistä huolimatta kaikille tasapuolisesti aurinkoista torstaita:)

HH

Vierailija
5/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu, täällä tosiaan toivutaan viikko sitten tapahtuneesta km ja sairaala reissusta, joten näin alussa olen vielä vähemmän mukana palstailussa, kunnes kunnolla toivun ja voimme aloittaa uutta yritystä.

vauva2006

Vierailija
6/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH, epätoivo on ihan tuttua, kuten myös kateus muiden pikku nyyteistä. Mutta kaikella on aikansa. Meidänkin aikamme vielä koittaa :)

vauva2006, osanottoni. Palaudu rauhassa ja käy välillä kurkkaamassa mitä meille kuuluu kunnes sitten tulet taas ihan kunnolla mukaan yrittämään.

Hyviä oviksenbongailuja täällä! Nyt vaan pupuilua reippaasti! Itse tuossa kirjoittelinkin että meilläkin taitaisi olla sopivat päivät käsillä (en onnistu bongaamaan ovista enkä vielä ole tikutellut), mutta pupuiluinto jää yleisen stressin ja väsymyksen alle. Tänä aamuna sitten päätin ettei meidän tapauksessa taida kannattaa luottaa pelkkään pyhään henkeen ja talutin (hämmästyneen) ukon makkarin puolelle. Kivaa oli ja töihin tulin vähän myöhässä.. ;-)

Nyt sitten vaan toivotaan parasta. Ja tietty täytyy koittaa vielä jatkaa pupuilua - ei parane luottaa " kerta laakiin"

Muillekin nyt auringosta, pakkasesta ja kevään odotuksesta tsemppiä!

Muistelen täällä lukeneeni, että plussia on tullut kun koko kierron parhaan ajan on vähintään joka toinen päivä jaksanut pöllytellä lakanoita. Ja lähetetään ne tädit vaikka pulkkamäkeen, tänne niitä ei haluta!

Leppis

PS Vielä koirajuttu muille koiraihmisille: meidän 10.5 kk " teinari" on muuttunut ihan mahdottomaksi tällä viikolla! On ollut kuin pikku enkeli aikaisemmin, mutta nyt tuhooa kaiken mikä eteen sattuu. Ollaan miehen kanssa ihan pihalla, että kuka on vaihtanut meidän koiran tuohon tuholaiseen... Tän viikon saldoa: mun nahkasaappaat, kotiteatterin kajareiden johdot, 2 krt kussu sänkyyn, kukkaruukku ikkunalaudalta jne... Aikasemmin ei mitään. Omia lelujaan vaan retuuttanut.

Toivottavasti on vaan vaihe, joka menee (pian!) ohi.

Vierailija
7/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirilla niinkuin lapsillakin tulee niitä uhmäikiä ja murkkuikiä, ja tekevät pahaa minkä kerkiivät.

Ei kannata huolestua se menee ohi.

Jos vaan pystyt niin väsytä aamuisin koiruus, jätä muuta tekemistä kuten luita " aktiivileluja" kuten " namipallo" esille.

Jospa se siitä saisi virikkeitä eikä tuhoaisi.

nimim. 3 silmälasit, 1 aurinkolasit 15 kirjaa ja sängyn menettänyt koiraimmeinen

Vierailija
8/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aamulenkkejä ollaan pidennetty ja tänään viritettiin kämppä täyteen jippoja. Nameja piiloihin, keittiöpaperirullan hylsyihin nameja, hauvan aamuruoka temppupalloihin jne... toivotaan että sillä on siellä nyt riittävästi askaretta.

Aamulenkillä päiviteltiin tilannetta koiratuttujen kanssa ja paras saldo oli erään koiran aiheuttama vesivahinko! hui! aika pientä noi kengät ja kajarit siihen nähden...

Vierailija
9/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiruus (joka nyt jo hauvojen taivaassa) yritti myös kaikki kepposet, kengistä lähtien ja olipa sitten yksi päivä keksinyt repiä lattian muovimattoa eteisestä!!! Oli jopa niin ovela, että oli ensin siirtänyt maton syrjään ja sitten vasta aloittanut puuhastelun. Silloin oli pinna pikkasen kireällä. Annettiin sille sitten meidät vanhat kengät tuhottaviksi, joita emme enään käyttäneet. " Oireet" loppuivat aika pian.

Kiva kun tänään on jo torstai ja huomena taas perjantai ja vkl vapaa!! Tänään on taas tellun katselu ilta kun sieltä tulee monia hyviäsarjoja! Pokka pitää, salkkarit, kotikatu ja lost.

(.) Kp.21/27-29 ja nippailut ja vihlomiset jatkuneet. Menkkojen tuloon pitäisi olla vielä yli vko, joten ei pitäisi olla niitä ennakoivia kipuja mutta eipä niistäkään tiedä?!? Olen huomannut, että tämä lapsen teko sellaista salatiedettä ettei siitä meinaa välillä ottaa selvää itse Erkkikään :D Miten sitä ennenvanhaan vaan raskauduttiin tostavain ja lapsia perheessä oli 5-10kpl?!? Muutta kyllä se siitä sutviintuu ja uskon, että jokainen meistä saa sen ihanan vauvantuoksuisen käärön syliin ennemmin tai myöhemmin!

Oikein mukavaa päivää!

- JP -

Vierailija
10/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätinpäs viettää vapaapäivän,ei jaksanu ajaa parin tunnin takai kouluun.

Olin tiistaina ihan suru puserossa koko päivän,kun se täti tuli. Onneks meni ohi jo se paha mieli ja uutta yritystä vaan. Ihmettelen itekki miten mul yhtäkkiä tuli takasin se mun optimistinen ajatusmaailma. Koko viime kierron olin niin pessimistinen, tai oon ollu koko ajan sen km:n jälkeen. Must tuntuu, et silloin ku ajattelen optimistisesti, niin asiat saattaa jopa mennä niinkuin tahtoo,mut jos jo valmiiks suhtautuu negatiivisest, ni sit ei tuu mitää mistään.

Heh. Ihan oikeesti:D

Juu.Iisan galluppiin.. Eli mulla alko vauvakuume vuosi sitte ihan yhtäkkiä. Ostin kaikki mahd. vauvalehdet, lainasin kirjastost kaikki vanhat lehdet:) Päätettiin et syksyl alotetaan vast yritys. Se puolen vuoden odotuksen odotus oli muuten aika kamalaa. Aina oon aatellu, et haluun suht nuorena lapsen, ja syyskuussa jätin sit ne pillerit pois.

Harmittaa vaan se,et ehti jo ton edellisen raskauden aikana kertoa sit muille siitä ja et se oli toivottu, niin nyt sit niin moni tietää näist haaveista. Tulee vaan paineita. Toivon niin paljon, et koht lähtis raskaus alulle ja kestäis täl kertaa loppuun asti hienosti:)

Mun pitäs alkaa lukee tenttiin. En oo lukenu viel ollenkaan, ja ois 2 kirjaa luettavaan ens viikoks.. Hyvä minä taas.

Yritän alottaa lueskelun.

Piinalijoille bdbdbdbdbdbdbd!!+++++++++

Ja kaikille muille myös PLUSSAonnea!!++++++++

Oviksen bongareille myöls tsemppiä:)

Ja tädin riivaamille lohtuhaleja yhdeltä riivatulta. :D

-lara

Vierailija
11/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- JP -

Vierailija
12/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein just ruokaa, joka epäonnistu. oon kans yks kokki kolmonen.

voi elämän kevät. :D

no ei lannistuta.en oo vieläkään avannu tenttikirjaa..kai se pitäs pikkuhiljaa.

-lara

Vierailija
13/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää sen verran kiirettä, ettei meinaa ehtiä täällä käymään juuri lainkaan ja iltaisin sitä vaan löhähtää sohvalle. Mukava on kuitenkin lueskella tapahtuneita juttuja.

Itselläni ei mitään uutta. Viikon päästä pitäisi olla paras pupuiluaika, joten tässä vähän kerrallaan harjoitellaan :) On tuo kierto vähän sekaisin ja saattaa kestää 34-40 kp. Siinä on sitten vaikeampi täsmätä yritys oikeaan hetkeen. En ole vielä aloittanut ovishetken testaamista :)

Tsemppiä jälleen kaikille meille!

Tuisku

Vierailija
14/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen päivä töissä ja sain kuin sainkin itseni raahattua vielä jumppaan siihen päälle! Nyt on hyvä olo! Omaan napaan ei juuri muuta kuulukaan.

Lisbetille pupuiluintoa vielä tälle päivälle! ;)

Ainollahan on jännät paikat! Onhan niinkin käynyt, että tuossa vaiheessa näyttää negaa, mutta raskaana ollaan. Koska aiot testata uudestaan?

Ja Emmalla! LAkuraskaudesta voi kyllä olla tuhruttelua, joten älä vielä luovu toivosta!

Tervehdys Haavehahtuvalle! Mites sä nyt toivosta luovut? Kauanko teillä onkaan ollut yritystä? Kyllä me kaikki joskus se nyytti saadaan!

++++++++ ONNEA KAIKILLE!

Vierailija
15/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vähän kehua kun on niin reipas olo, kun kävin töiden jälkeen hiihtolenkillä tuolla läheisellä järvellä. Lakosta huolimatta kotimatka töistä sujui tänään niin sutjakkaasti, että kotiin kävellessä iski innostus enempäänkin ulkoiluun ja nyt on hyvä fiilis siitä :-) Ja lakkokin näyttäisi loppuvan, joten huomenna pääsee töihinkin helpommin. Ja sitten alkaa loma eli ens viikko nettipimennossa...

Viikon päästä ilmestyy se uus Potter. Täytyy varmaan heti silloin suunnata kirjakauppaan. Ei niin, että se pakko ois ihan heti saada, mut oishan se silti kiva.

Salkkarit alkaa, täytynee siirtyä sohvalle (jokseekin koukussa kun olen)...

Vierailija
16/16 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kamut!

Ultrakuulumiset:Pikkunappula olikin yli viikon vanhempi,joten LA aikaistu 10.9 ;)Nyt siis kasassa jo 13+4....;)Niskaturvotusta oli 1,2mm ja istukka takaseinässä ja pituutta kaverilla oli 7,54cm.Että tällasta!

Moolille ja Killalle vilkutukset!!!!!!Ja plussasäteitä kaikille roppakaupalla!!!!!