Kissatietäjiä paikalla? Leikattu kissa yrittää astua..
Meillä on 9v poikakissa, leikattu vajaan vuoden iässä. Samanikäinen ja samaan aikaan leikattu tyttökissa ollut taloudessa yhtä kauan.
Nyt viime aikoina poikakissa on yrittänut astua (?) tyttökissaa usein, vaikkei vuosiin ole ollut touhusta kiinnostunut?
Tyttöä ei tunnu sen kummemmin häiritsevän, mutta minua ihmetyttää. Miksi se tekee noin? Keskeytönkö touhun vai annanko niiden touhuilla? Nylkyttää siis ilmaa/tyttökissan selkää ja puree niskasta.
Kommentit (5)
Anna toisten nussia rauhassa. Miltä tuntuisi jos sinun seksuaalisuuttasi rajoitettaisiin?
Joo, mulla kanssa leikattu kissapappa yrittää astua veljeään. Kyseessä on nimenomaan nokkimisjärjestyksen osoittaminen kuten äskeinen sanoo. Kysyin asiasta aikoinaan eläinlääkäriltäkin. Ihan normaalia kissoilla!
Anna niiden naida. Ei kannata mennä estelemään, se saattaa tulehduttaa kissojen välit.
Joo, meidän kolli puoli vuotta leikkauksen jälkeen osoitti olevansa jälleen panomies. Että ei se leikkaaminen haluja täysin vie. ;)
Mulla on kaksi 12-vuotiasta pentuna leikattua veljestä.
Toinen on aina astunut pienempäänsä. Nyt tämä "alistettu" veli on sitten ruvennut nylkyttämään minua.
Kai se on vain se nokkimisjärjestys😁