Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko imarreltu jos lenkkipolulla vastaan tuleva mies vaihtaisi juoksusuuntaansa pysyäkseen perässäsi

Vierailija
29.10.2016 |

Tein näin eilen pururadalla. Aluksi hymyilin vastaan tullessa parilla kierroksella itsevarmasti ja vinkkasin silmää, sitten vaihdoin juoksusuuntaa ja otin hänet kiinni siten että juoksin n. 50 metrin päässä ja annoin silmän levätä hänen vaivattomasti edestakaisin keinuvassa takapuolessa. En uskaltanut mennä juttelemaan mutta ajattelin että jos tulee vielä vastaan niin voisin alkaa heittää jotain jutun tynkää. Olisitko kovinkin otettu jos herättäisin miehen mielenkiinnon näin vahvasti?
M25

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... oletko vain yksinkertainen vai oikeasti hullu stalkkeri?

Vierailija
2/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vastaan sinulle miehenä. En usko naisten olevan tuollaisesta imarreltuja. Enkä muuten olisi miehenä minäkään imarreltu, jos joku mies vaihtaisi juoksusuuntaansa ja vahtaisi takapuoltani.

Vierailija
4/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaisin mieleen itsepuolustuskurssin opit. Hanskat pois, tasapaino, mihin isken, mitä kautta pakenen.

Vierailija
5/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan joko ärsyyntynyt tai peloissani riippuen tilanteesta.

Vierailija
6/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin.

Vierailija
7/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää seurata vieraita?

On sitä kaikenlaisia tyyppejä näköjään.

N22

Vierailija
8/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla mammat tykkäävät esittää että eivät pidä miesten huomiosta, pidä tämä mielessäsi vastauksia lukiessa.

Vierailija
9/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä juoksemassa, ei kiinnosta ketkään perseenvahtaajastalkkerit. Onneksi olkoon, annoit itsestäsi juuri tooooosi ällön vaikutelman. Ei irtoo p*ua.

Vierailija
10/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein näin eilen pururadalla. Aluksi hymyilin vastaan tullessa parilla kierroksella itsevarmasti ja vinkkasin silmää, sitten vaihdoin juoksusuuntaa ja otin hänet kiinni siten että juoksin n. 50 metrin päässä ja annoin silmän levätä hänen vaivattomasti edestakaisin keinuvassa takapuolessa. En uskaltanut mennä juttelemaan mutta ajattelin että jos tulee vielä vastaan niin voisin alkaa heittää jotain jutun tynkää. Olisitko kovinkin otettu jos herättäisin miehen mielenkiinnon näin vahvasti?

M25

Soittaisin hätäkeskukseen stalkkerista. Tämän vastauksen perässä sinä varmaan oletkin.

Vierailija
11/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin vähän imarreltu, jos hyvännäköinen nuori mies flirttailisi minulle lenkillä. Olen itse 35-vuotias ;) Mutta kaikkein kauneimmat naiset taitavat vain olla kyllästyneitä jatkuvaan huomioon. Itse olen ihan nätti, lievästi ylipainoinen. Kaipaisin huomiota. 

Vierailija
12/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se Ulin viikonloppu tällaisiakin miettiessä.  Hyi ei! 

Vierailija
13/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu, totta kai. Mitä syvemmällä pusikossa ilman silminnäkijöitä, sen parempi. Sä muistaisit sen lopun ikääsi, jos sitä elämää edes kovin kauan olis jäljellä. Katsos hyökkäys on puolustuksen tukipylväs, enkä jäisi odottelemaan kertomustasi siitä, miten kovasti mua halusitkaan imarrella.

Vierailija
14/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, miks helvetissä oisin imarreltu jonkun ahdistavan pervessin kyyläämisestä? Sais aika äkkiä tällanen imartelija kokea mun "kiitollisuuden"...

Vierailija
15/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähinnä peloissani.

Vierailija
16/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin eihän se mies tuossa tapauksessa vaihtaisi suuntaa pysyäkseen perässä.

Vierailija
17/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ruukaan imarrella kaupan kassoja siten, että kun olen ostamssa yhtä olut pulloa niin vinkkaan silmää tälle kaunokaiselle ja sanon, että olisi kiva tavata "kaiken kivan" merkeissä ja ehdotan, että tavattaisiin parkkipaikalla kun työaika loppuu. No monasti eivät vastaa mitään ja sitten kun illalla olen odottelemassa parkkipaikalla niin ottavat juoksuaskelia kun kiirehdin heidän peräänsä ja parikymmentä metriä ennen autoa availevat jo ovet ja kun karjun heille että annathan sinä muillekin miehille niin mikset minulle niin on se kumma kun kiltisti kysytään ja huudetaan vastaan vaan, että "painu helvettiin vitun pervo!". Miksi kilteistä miehistä ei pitedä?

Vierailija
18/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti juoksisin kovempaa kotia kohti ja soittaisin poliisit, kertoisin jonkun epämääräisen miehen jahtaavan. Tai jos andrenaliinia riittäisi kääntyisin kysyisin mikä sun ongelma on saatanan stalkkeripervo ja sitte soittaisin poliisit. =) Kaikille miehille tiedoksi ettei kukaan nainen tykkää tollasista seuraavista stalkkereista jotka juoksee perässä.

Vierailija
19/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen imartelisi. Turha väittää muuta :)

Vierailija
20/39 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ruukaan imarrella kaupan kassoja siten, että kun olen ostamssa yhtä olut pulloa niin vinkkaan silmää tälle kaunokaiselle ja sanon, että olisi kiva tavata "kaiken kivan" merkeissä ja ehdotan, että tavattaisiin parkkipaikalla kun työaika loppuu. No monasti eivät vastaa mitään ja sitten kun illalla olen odottelemassa parkkipaikalla niin ottavat juoksuaskelia kun kiirehdin heidän peräänsä ja parikymmentä metriä ennen autoa availevat jo ovet ja kun karjun heille että annathan sinä muillekin miehille niin mikset minulle niin on se kumma kun kiltisti kysytään ja huudetaan vastaan vaan, että "painu helvettiin vitun pervo!". Miksi kilteistä miehistä ei pitedä?

Olisin voinut vannoa, että "pitedä" oli oikein kirjoitettu, mutta väärinhän se oli. Onko aivoni vihdoin pettämässä minut? Saatanan aivot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä