Mun mieheni on LUUSERI
Olen aivan raivona tällä hetkellä. Olen omassa asunnossani ja mieheni on omassaan. Olen koko helvetin aamun ja päivän jo odottanut, että ukko laittaa viestiä tai soittaa.
Olisi kiva lähteä yhdessä ulkoilemaan. Mulla on viikonloppu vapaa ja mies on työtön. Onko se niin saatanan vaikeaa joskus herätä ihmisten aikaan oman naisensa mieliksi ja tehdä IHMISTEN AIKAAN juttuja?!
Mies ollut kauan työtön ja niin tulee myöskin koko loppuelämänsä olemaan. Hän ehtisi siis ihan hyvin muinakin päivinä loikoilemaan sinne neljään asti- niinkuin hän tekeekin.
Tekis mieli antaa selkään tommoselle laiskalle paskalle. Täytyy varmaan erota, kun tämä asia vituttaa mua niin paljon. Kun mies herää ja ehdottaa että nähdään, niin sanon hänelle, ettei ole mitään asiaa tänään mun luo kun kehtaa tehdä mulle tämmöstä. 4 vuotta seurusteltu ja vähän väliä tämmöstä paskaa!!!! Mua ei työttömyys haittaa, mutta tällainen toiminta ei ole hyväksyttävää. Miksi tuo haluaa edes seurustella, jos oma perse menee aina edelle?!
Vaikutan varmaan hullulta teidän silmissänne, mutta kyllö teilläkin keittäisi tällaiseen toimintaan.
Kommentit (19)
Oikeesti. Tuolla on kiva sää. Aurinko paistaa eikä ole liian kylmä. Olis ollut kiva herätä yhdessä aamulla, syödä aamupalaa ja käydä kaupoilla ja kävelyllä. Kohta tulee pimeää kun tuo luuseri saa itsensä hereille, kaupatkin menee kiinni ja tulee viileämpi. Se siitä kivasta päivästä......
Täytyy oikeesti vaihtaa parempaan mieheen. Mieheen joka arvostaa minua ja haluaa tehdä asioita järkevään kellon aikaan.
AP
Itse vapaaehtoisena työttömänä en ymmärrä useimpien lajitovereiden päivärytmiä. Tykkään olla hereillä siinä aamukuuden aikoihin.
Olisi kiva lähteä yhdessä ulkoilemaan. Mulla on viikonloppu vapaa ja mies on työtön. Onko se niin saatanan vaikeaa joskus herätä ihmisten aikaan oman naisensa mieliksi ja tehdä IHMISTEN AIKAAN juttuja?!
Onko kyseessä taas joku turha vääntö ihmisten vuorokausirytmeistä? Itse teen töitä friikkuna ja voin tehdä rauhassa töitä öisin, koska silloin olen luovimmillani. Ymmärrän hyvin sen, jos jotakuta toista väsyttää iltaisin ja aamulla tekee mieli nousta aikaisin ylös. Sen sijaan en ole tavannut montakaan aamuvirkkua, joka ei uskoisi, että hänen rytminsä on ainoa moraalisesti hyväksyttävä. Voihan se AP:n mies olla itsekäs paska, mutta ensin kannattaisi tarkastella, josko kyseessä sitten olisi asia, jonka voi hoitaa järjestelykysymyksenä.
Etkö osaa itse soittaa tai lähettää viestiä?
Minä olisin parempi mies kuin ap:n mies.
Olen kohtelias ja käyn jopa töissä. Olen älykäs ja päihitän muut miehet fyysisissä mittelöissä koska vain ja miten päin vain ihan missä vain.
Siemennesteeni on myös erityisen hyvää koska olen testannut sen itse mikroskoopilla.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Miksi rakastuit mieheen?
Mies on muuten ihana ja hänen kanssa on hauskaa. Jos hän olisi tutustuessamme kertonut että elää näin, niin en olisi vakavaan suhteeseen kyllä ryhtynyt. Mies puhui itse vielä alkuaikoina yhteen muutosta ja kihloihin menemisistä ja hän heräili ihan siedettäviin aikoihinkin, mutta noin puolen vuoden jälkeen alkoi nämä neljään tai pahimmillaan viiteen asti nukkumiset. Kun mä pääsin koulusta, niin oma mies vielä nukkui. Ihan naurettavaa!
Kun olimme kaksi vuotta seurustelleet, niin sitten selvisikin se, että mies ei haluakaan asua yhdessä, ei aio ikinä mennä enää töihin ja niin edelleen. Tosi kiva juttu...
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa yksin mennä ulos?
Totta kai osaan. Teen sitä päivittäin. Viikonloppuisin kun mulla on aikaa, niin olisi vain mukavaa mennä silloin yhdessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä taas joku turha vääntö ihmisten vuorokausirytmeistä? Itse teen töitä friikkuna ja voin tehdä rauhassa töitä öisin, koska silloin olen luovimmillani. Ymmärrän hyvin sen, jos jotakuta toista väsyttää iltaisin ja aamulla tekee mieli nousta aikaisin ylös. Sen sijaan en ole tavannut montakaan aamuvirkkua, joka ei uskoisi, että hänen rytminsä on ainoa moraalisesti hyväksyttävä. Voihan se AP:n mies olla itsekäs paska, mutta ensin kannattaisi tarkastella, josko kyseessä sitten olisi asia, jonka voi hoitaa järjestelykysymyksenä.
Normaalilla ihmisellä tämä vuorokausirytmin ero on tyyliin, että aamuvirkku herää kuudelta ja aamun torkku joskus ysin aikaan. Ihan turha yrittää puolustella mitään iltapäivään nukkumisia rytmin eroilla. Kun valvotaan aamuyöhön pelaten pleikkaria, katsoessa nhl:ää, eikä tehdä mitään rasittavaa päivällä, jne niin tottakai sitten myös nukutaan pitkään. Kokemusta on tästäkin.
Ei tämän palstan mammoilla juuri muunlaisia miehiä olekaan.
Kumma juttu, sillä itse he ovat lähes täydellisiä. Paitsi haksahtamalla tuollaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse soittaa tai lähettää viestiä?
Osaan osaan, mutta hän nukkuu. Puhelin on äänettömällä eikä hän siis kuule. Hänelle voi yrittää soittamista vasta 4 aikoihin. Joskus puoli neljän.
ap
Teillä on liian erilaiset elämäntavat nyt.ihmiset muuttuu. Otan osaa mutta en usko että voit muuttaa toista. Voit vaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilla ihmisellä tämä vuorokausirytmin ero on tyyliin, että aamuvirkku herää kuudelta ja aamun torkku joskus ysin aikaan. Ihan turha yrittää puolustella mitään iltapäivään nukkumisia rytmin eroilla. Kun valvotaan aamuyöhön pelaten pleikkaria, katsoessa nhl:ää, eikä tehdä mitään rasittavaa päivällä, jne niin tottakai sitten myös nukutaan pitkään. Kokemusta on tästäkin.
Veit sanat suustani! Mieheni tosiaankin katselee aamuun asti NHL:ää, kehittelee pitkävetoja sun muuta. Ei tee siis mitään rasittavaa.
Joskus jos hän joutuu heräämään vaikka 12 aikaan tai 13-14 välillä, niin hän valittelee miten pää on kipeä ja väsyttää, niskat on jumissa ja häntä ärsyttää.
Itse en kehtaisi valittaa, jos eläisin noin ja toinen puoliskoni tekee töitä ja käy koulussa.
Ap
Teillä sujuu sängyssä hyvin. Kyn siihen ei mene kuin tunti päivässä, niin kai se yhteinen hereilläolotunti on helppo järjestää? Miksi valitat pikkuasioista. Meitä muita harmittaa kun äijä kyylää perässä joka minuutin eikä sillä edes seiso kunnolla.
Miksi olet miehen kanssa jota haukut?
Ei tulisi mieleenkään olla sellaisen kanssa joka mua haukkuis enkä mä ikinä hauku miestäni kenellekkään.
Et rakasta miestäsi vaan halveksit. Miestään pitää voida kunnioittaa oli hän minkälainen vaan. Haluat vissiin vaan tuntea paremmuutta kun olet miehesi kanssa kun haukut sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet miehen kanssa jota haukut?
Ei tulisi mieleenkään olla sellaisen kanssa joka mua haukkuis enkä mä ikinä hauku miestäni kenellekkään.
Et rakasta miestäsi vaan halveksit. Miestään pitää voida kunnioittaa oli hän minkälainen vaan. Haluat vissiin vaan tuntea paremmuutta kun olet miehesi kanssa kun haukut sitä täällä.
Mä rakastan häntä oikeasti. Oon aina rakastanut. Mua silti sattuu hänen toimintansa.
Mä oon hehkuttanut mun miestäni mun ystäville ja perheelle ja kaikki pitää hänestä paljon, mutta mua on alkanut kalvamaan nämä jotkut asiat ihan liikaa. Mä olen ehdottanut kompromisseja ja ollaan puhuttu asioista, mutta mun pitäisi vaan tyytyä siihen mitä hän on. Mä en sais valittaa.
En vaadi mitään täydellistä elämäntapamuutosta, vaan pikkuasioita, joilla ois mulle iso merkitys. Rakastan häntä tuollaisena kun hän on, mutta hän vois arvostaa mua enemmän ja näyttää että rakastaa. Asettamalla herätyskellon vaikka lauantaiaamuksi soimaan klo 12 ei ole paljoa vaadittu? Tai että jäisi joskus arkenakin mun viereen nukkumaan, eikä vain viikonloppuisin. Kyllä munkin olohuoneessa saa nhl katsoa arkena ja tulla yöksi viekkuun....
Jätä se