Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko hyvä löytö kirpparilta? Primadonna muumimuki 15e

Vierailija
29.10.2016 |

Eikös se ole monta vuotta sitten ollut? Selkeesti joku tietämätön myi kun mymmeli muki oli myös 15e

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä. Minulla on mymmelimuki kaapissa, ihan on kahvittelukäytössä ja pestään pesukoneessa. Jos myisin, en varmaan kehtaisi kahta euroa enempää pyytää käytetystä mukista. Muumimukien keräily on vähän noloa, omani olen kaikki saanut lahjaksi.

Vierailija
2/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä. Minulla on mymmelimuki kaapissa, ihan on kahvittelukäytössä ja pestään pesukoneessa. Jos myisin, en varmaan kehtaisi kahta euroa enempää pyytää käytetystä mukista. Muumimukien keräily on vähän noloa, omani olen kaikki saanut lahjaksi.

Pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joa yhtään osaat lukea niin aloituksessa ei ollutkaan mitään puhetta että mymmeli muki olisi tuon 15e arvoinen

Vierailija
4/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie "arvokasta" mukiasi ainakaan työpaikalle. Joku voi pölliä sen.

Vierailija
5/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita ovat lasten mukit nykyään, huh huh!

Vierailija
6/6 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se primadonna mikään harvinaisuus ole. Olisko ollu 4-5 vuotta sitten kaupoissa? Meillä kaikki ~40 muumimukia käytössä, myös ne oikeasti harvinaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä