Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsi 9v kutsua lestadiolaisen luokkakaverin halloween-juhliin?

Vierailija
29.10.2016 |

Vai onko se loukkaavaa? En tunne tätä perhettä ja sen verran tiedän että heillä ei (vanhemmatkaan tytöt) meikkaa tai käytä koruja, televisiota eivät omista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi kutsua, se on kohteliasta. Varmaankin kieltäytyvät kutsusta, mutta se ei ole teidän syynne.

Vierailija
2/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kutsua mutta todennäköisesti ei tule koska (vanhemmat) "eivät usko tuollaiseen" :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kutsua! Vanhemmat tekevät sitten päätöksensä.

Vierailija
4/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin. Kutsuminen on ok, on kutsutun vastuulla päättää ottaako kutsun vastaan.

Vierailija
5/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kutsutaan, vaikka jättäisikin tulematta. Varmasti tuntuisi ikävältä, jos kaikki kaverit kutsutaan ja yksi ei saa edes sitä kutsua. Kun ratkaisu jätetään vanhemmille, ei lapsen tarvitse pohtia, miksi häntä ei ole kutsuttu.

Vierailija
6/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin edelliset kommentoijat, eli tottakai voitte kutsua. Kyllähän sinäkin päätät itse mihin menoon sinä ja lapsesi osallistutte ja mihin ette. Ei sinun tarvitse tehdä valintoja muiden puolesta.

Vierailija
7/7 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttava lesta perhe viettää halloweenia :D heistä se on hauska juhla. Kerran järjestivät isotkin juhlat. Muutenkin ovat aika rentoja vaikka elävät aika vanhollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä