Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkarimies avantouintiin Jyväskylässä?

Uimaan ja naimaan
29.10.2016 |

Käyn säännöllisesti uimassa Jyväskylän vesistöissä ja haaveenani on tutustua mieheen, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä uimassa käydessäni. Miehelläkin tulisi olla pääsy avantouimareiden pukeutumistiloihin, jossa olisi lämmintä ja hauskaa harrastaa seksiä ennen ja/tai jälkeen uinnin! Toki ulkonakin mukava nautiskelu käy!
Olen 45-vuotias (varattu) nainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaakos vähän vanhempi ja vatsakkaampi mies? Vaimo ei ole antanut enää vuosiin.

Vierailija
2/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaakos vähän vanhempi ja vatsakkaampi mies? Vaimo ei ole antanut enää vuosiin.

Pääasia on, että haluja ja seisokki löytyvät.

Oletko nopea laukeamaan? Voi nimittäin olla yleensä vain vähän aikaa, koska joku saattaa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä anorektikkopoju sinä olet :( etsin Miestä

Vierailija
4/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

196 cm mies, olen ketjun aloittaja, enkä kirjoittanut edellistä typerää kommenttia.

Kiitos sinulle viestistäsi!

Vierailija
5/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää? Mietippä millainen näky on alle 80kg noin pitkässä varressa.. Kai täällä saa muutkin kertoa millaista miestä hakevat!

Vierailija
6/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää? Mietippä millainen näky on alle 80kg noin pitkässä varressa.. Kai täällä saa muutkin kertoa millaista miestä hakevat!

Aloitapa sitten oma ketju, jos kerta haluat oman mielipiteesi esille!!!

Vierailija
7/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä avoimessa foorumissa saa jokainen kertoa mielipiteensä, kuten myös mittansa. Oma mieheni on bodattu 100kiloinen komea vähärasvainen 188cm alpha. Itse olen kaunis 172cm/62kg. Turha täällä kirjoitella, jos ei kestä kritiikkiä!

Vierailija
8/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä avoimessa foorumissa saa jokainen kertoa mielipiteensä, kuten myös mittansa. Oma mieheni on bodattu 100kiloinen komea vähärasvainen 188cm alpha. Itse olen kaunis 172cm/62kg. Turha täällä kirjoitella, jos ei kestä kritiikkiä!

Tuohon 62 kiloon ei näköjään saatu sopimaan enää aivoja. Kannattaisi olla hiljaa.

Vierailija
9/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu :D täällä olis suurin osa hiljaa, jos pitäisi kommentoida kuvan kera!

Vierailija
10/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi komea 25v nuori mies hyvällä varustuksella Jyväskylästä ;) Millos lähetään uimaan

Vierailija
11/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvän varustuksen määritelmä?

Vierailija
12/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyvän varustuksen määritelmä?

Sähköikkunat, sähköpeilit, xenonvalot, automaattinen ilmastointi, kattoluukku, nahkaverhoilu, alumiinivanteet... nuo nyt ainakin.

Vierailija
13/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei aivoja etsitä eikä myöskään löydetä...

Vierailija
14/14 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horo liikenteessä. Ikävää miehen kannalta :( Ja myös naisten maineen... vittu mitä jengiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi