Onko netissä mitään asiallista ystävän etsintä palstaa?
En siis etsi seurustelusuhdetta vaan ihan oikeita aikuisystäviä leffaan, lenkille ja reissuille. Jotain palstoja selailin, mut lähinnä vanhoja ilmoja ja ikäjakauma noin 20-25.
Olen 40+, perheellinen. Tuttu tarina, koulu- ja opiskeluaikojen kavereista etääntynyt pitkien välimatkojen takia jne jne. Omat ruuhkavuodet alkaa helpottaa ja aikaa&energiaa riittäs muuhunkin.
Tämä palsta ei varmaa otollisin, mutta olisin vinkeistä ja linkeistä kiitollinen
Kommentit (8)
Kirjeenvaihtokaverit.net? Tosin eipä sieltä löydä kuin hetkellistä kirjoitteluseuraa. Kokemusta on. Parempi tietysti sekin kuin ei mitään.
Facebookista jos omalla kaupungillasi on joku ryhmä, tyyliin "Uusia kavereita Jyväskylä"
Harrastan kuntosalia ja ryhmäliikuntaa. Pitäisi varmaan etsiä joku sählyporukka tms..
ap
Olen itse aivan samassa jamassa (nyt saattaa kyllä tuo 1 yksinäinen viiniplo puhua myös), mutta olen 40v. kahden lapsen äiti, ilman kavereita. Nolointa on se, että mun ainoat "kaverit" on työkollegoita eikä niille viitsi laittaa viestiä 23 aikaan illalla yksinäisyydessään saati soitella. Mulla ei koskaan ole ollut paljoa kavereita, aina vaan pari hyvää frendiä kulloinkin, mutta nyt tasan nolla. Olisi kiva, että voisi käydä jonkun kanssa kaffella ja turista niitä näitä. Nyt juttelen lapsilleni tai en kellekään, "mieheni" ei juttukaveria kaipaa...saati muutakaan. Melko tyhjä olo.
Hei, meitä on monta! Mistäpäin te muut? Minä Varsinais-Suomesta. Jotenkin ihmisten pitäisi löytää toisensa, mitä keksittäisiin?
Tuskin on tuollaista ystävän etsintä palstaa. Kaikki palstat taitavat olla enemmän tai vähemmän erittäin seksikeskeisiä tai muuten vain liian orientoituneita johonkin "heti naimisiin tai muuten" -juttuihin...
Ei kai se auta kuin ns. normaalisti vaikuttaa joillain esim. harrastusporukoiden palstoilla yms. Olisiko tuollaiselle ystäväpalstalle mielestäsi markkinarakoa?