Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinderistä jo saatu kaikki parhaat miehet pyydystettyä?

Vierailija
28.10.2016 |

Liityin ensimmäisen kerran Tinderiin vuonna 2014. En tiedä onko aika vaan kullannut muistot, mutta mielestäni silloin siellä oli kovinkin laaja tarjonta. Löysin miesystävän sieltä ja vuoden päivät seurusteltiin, kunnes erottiin.

Nyt latasin Tinderin huvikseen pitkästä aikaa ja olen ihan ihmeissäni:

- Todella paljon ulkomaalaisia käyttäjiä. Ei siinä muuten olisi varsinaisesti mitään, mutta suurimmalla osalla heistä on ihmeellisiä poseerauksia kuvissa tai sitten kuvista löytyy myös ihmeellisiä mietelauseita tai jotain netistä napattuja toisten ihmisten suutelukuvia tms.?!

- Sitten löytyy tosi paljon heitä jotka ilmoittavat olevansa vapaassa suhteessa tai haluavat vain seksiä -> Pisteet rehellisyydelle, mutta tuntuu että näitäkin on tosi paljon.

- Tosi nuoren näköistä porukka myös ja sellaisia kiiltokuvamaisia POIKIA, tai sitten ihan sen näköisiä ja oloisia kuin ois useampi ruuvi löysällä. Monilla myös todella ihmeellisiä esittelytekstejä.

- Monet myös kertovat oman pituutensa. Mä en oikein ymmärrä mikä pointti siinä on?

jne. jne.
Käyttääkö Tinderiä ylipäätään enää kukaan ns. järkevä? Onko parhaat sieltä jo napattu ja nyt joukossa vain ihmeellisiä tyyppejä ja sen oikean HELMEN löytäminen onkin sitten melkoinen haaste?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinderistä mitään helmiä löydetä. Siellä ne top 1% miehistä jyystää pillua vuosikaudet.

Vierailija
2/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa perusmiehistä on jo luovuttanut Tinderin suhteen. Heille sopivat naiset tavoittelevat vain niitä huippumiehiä...ja sitten AV:lla itketään kun mies halusikin vaan kevyen nusaisusuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noita pakolaisia on tosi paljon, Muhammed jne... :(

Vierailija
4/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä kyllä enää kovin kummoisia miehiä vastaan tule. Ihan hirveästi juuri noita maahanmuuttajia. 

Vierailija
5/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi tavallisille tai rumille. Tein feikkiprofiilin jolla testasin naisia ja kummasti miesmallin kuvilla sai aikaan keskusteluja. 33v mies ja tykkäyksiä tuli 20-40v naisilta noin joka toiselta. Monet aloitti myös keskusteluja, laittoi numeroaan.  Oikeastaan olin järkyttynyt miten helppoa joillekin miehille pillun saanti on. Joku 300 matchiä tuli hetkessä. Ja oli kyllä ihan priimaa eukkoa joukossakin. 

Vierailija
6/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen kommentti pitää paikkansa niin nyt ymmärrän miksi naiset itkevät pa*koista Tinder -treffeistä. Moni muukin mies lienee huomannut, että niitä omia kuvia kannattaa parannella raskaalla kädellä tai lainata jostain muualta.

Saldo omilla kuvilla perjantain osalta oli nolla mätsiä vaikka siellä oli ihan tavistason naisia esillä. Ilmeisesti kaikki tykkäilevät niiden parin miesmallin näköisen kuvista. Siinä voi kuvitella miten rankka viikonloppu tuollaisella miehellä on kun yrittää hoidella kaikki ikkunoista ja ovista tunkevat naiset.

Vierailija
7/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut yhtään kiistävää kommenttia naisilta. Bye bye Tinder.

Vierailija
8/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kokemukset!yksi kiva kauppatieteilijä siellä oli mutta ikävä kyllä oli liian seksuaalinen :( itse en mielellään harrasta seksuaalista kanssakäymistä kuin vasta pitkän tutustumisen jälkeen.ja noi nuoret kiiltokuvapojat on kyllä tosi epämiellyttäviä vaikka itsekin olen nuori!jotenkin tulee semmonen olo, että tälläsiäkö nää suomimiehet on.ja noi ulkomaalaiset miehet on kyllä myös semmosia että niistä täytyy pysyä kaukana eli tosi huono tarjonta.ihan läpällä siellä oon.ei sieltä voi ketään löytää paitsi sattumalta.yksi ongelma on myös se, ettei siellä miehet kyllä puhu!eikä vastaa viesteihin. älkääkä väittäkö että olen läski!ulkonäkö on sievä joten ei johdu siitä.

Vierailija
9/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samat kokemukset!yksi kiva kauppatieteilijä siellä oli mutta ikävä kyllä oli liian seksuaalinen :( itse en mielellään harrasta seksuaalista kanssakäymistä kuin vasta pitkän tutustumisen jälkeen.ja noi nuoret kiiltokuvapojat on kyllä tosi epämiellyttäviä vaikka itsekin olen nuori!jotenkin tulee semmonen olo, että tälläsiäkö nää suomimiehet on.ja noi ulkomaalaiset miehet on kyllä myös semmosia että niistä täytyy pysyä kaukana eli tosi huono tarjonta.ihan läpällä siellä oon.ei sieltä voi ketään löytää paitsi sattumalta.yksi ongelma on myös se, ettei siellä miehet kyllä puhu!eikä vastaa viesteihin. älkääkä väittäkö että olen läski!ulkonäkö on sievä joten ei johdu siitä.

Et sitten ole huomannut, että sitä ikähaarukkaa voi muokata? Jos sulle tarjotaan vaan nuoria siloposkia mätsättäväksi?

Vierailija
10/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jonkin verran treffeillä Tinderistä tavattujen miesten kanssa. Kaikki korkeakoulutettuja, työelämässä/opiskelemassa, hyväkäytöksisiä ja täysin normaaleja tapauksia. Osan kanssa tavattu useamminkin, mutta se jokin on vain puuttunut. Olen itse ihan tavallinen korkeakouluopiskelija, jolla on realistisen näköiset kuvat profiilissa. En siis mikään kaunotar tai kumihuuli.

Vierailija
11/16 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannalta sama kuin muissakin treffipalveluissa, aika pieni joukko miehiä kerää suurimman osan naisten huomiosta. Tai no taitaa olla sama normaalisssa elämässäkin. 

Vierailija
12/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin; en koskaan ollutkaan siellä.

Vierailija
14/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinne koko ajan tule lisää miehiä. Enemmän ja enemmän.

Vierailija
15/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä, mutta naisille kelpaa vain alle 10% miehistä.

Vierailija
16/16 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. Kavereistani pari kokeili tinderiä reilu vuosi sitten - ei mitään. Nyt molemmat kokeilivat uudelleen ja löysivät hyvät miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi