Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikös tuossa miesten ehkäisypistoksessa ole lähestulkoon samat haittavaikutukset kuin naisten hormonaalisessa ehkäisyssä ja siltikään sitä ei tuoda markkinoille?

28.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2016102822531748_se.shtml

Naiset saavat jatkossakin kestää mahdolliset haittavaikutukset kun miehet eivät itse niitä kestä/halua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, naiset vaan perustavat firman ja kehittävät itse tuollaisen ja tuovat markkinoille. Ei kukaan estä!

2/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta, naiset vaan perustavat firman ja kehittävät itse tuollaisen ja tuovat markkinoille. Ei kukaan estä!

Estää kyllä aika monikin taho. Ei lääkkeitä tuoda tuosta noin vain markkinoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iltavuorolla mielipiteitä asiasta?

En kyllä ajattele olevani mikään feministisika, mutta hieman vain ihmetyttää miksi naisten "pitää" kestää noi haittavaikutukset mutta miesten ehkäisipiikkiä ei tuoda suht. samojen haittavakutusten takia markkinoille?

Onneksi itse on päässyt tuosta hormonaalisesta ehkäisyrumbasta eroon. Ei kyllä sopineet e-pillerit tai minit mullekaan.

Vierailija
4/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään? Tarkoitit varmaan siksi juuri, eihän nyt miestä voi tuollaiselle altistaa.

5/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltikään? Tarkoitit varmaan siksi juuri, eihän nyt miestä voi tuollaiselle altistaa.

No joo, näin varmaan tarkoitin.

Vierailija
6/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkefirmojen ja lääkevalvonnan kanta on, ettei miestä voi altistaa hormonaalisen ehkäisyn haittavaikutuksille, koska miestä itseään eivät uhkaa raskaaksi tulemisen riskit. Naisellehan raskaus on hormoniehkäisyä vaarallisempaa.

Itselleni ei hormonaalinen ehkäisy sovi, muttaa yhteiskunta ei anna miehelleni mahdollisuutta edes kokeilla sitä (voisi olla hänelle suht haitatonta).

Toivottavasti saamme pian käyttöön länsimaissakin sen miesten siemenjohtimiin ruiskutettavan aineen, joka pysäyttää siittiöt, mutta jonka voi poistaa siemenjohtimista silloin kun hedelmällisyyttä tarvitaan suolaliuosruiskeella.

Vierailija
7/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen sitä miesten hormoononaalista ehkäisyä tarvitaan. Minä en ainakaan uskoisi yhdenkään miehen puhetta, että on otettu ehkäisy, nyt voi vedellä paljaalla. Kuka uskoisi?

Vierailija
8/8 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh outoa.ihankuin naisen pitäisi vain kärsiä.kyllä noi haittavaikutukset on ihan yleisiä eri ehkäisymenetelmille joten tulkoon markkinoille vaan.