Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni mutta peruuttamaton riita?

Vierailija
28.10.2016 |

Pienestä asiasta tule riitaa miehen kanssa. Ei useinkaan riidellä ja ollaan onnellisia ja tyytyväisiä yhdessä. Nyt vaan varmaan molempien työstressin ja väsymyksen takia riita paisui. Mies sanoi sitten vihaisena jotain ikävää mitä en voi unohtaa. Riidasta on viikko aikaa, mutta mietin vaan että haluan ottaa avioeron. Hän ei kuulemma tarkoittanut mitä sanoi vaan suuttuneena halusi sanoa pahasti ja keksi sanoa erään asian josta tiesi että se satuttaa minua. En oikein tiedä, hyvä avioliitto meillä ollut (ja on). Mutta hänen sanat sattui niin paljon että en enää tiedä muuta vaihtoehtoa kuin ero :( . Olenko ihan hölmö?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut liikaa itseesi tuosta,anna anteeksi jo ihan siksi että helpottaa sinunkin oloasi,hän ei varmasti tarkoittanut tuota mitä sanoi,muuten hyvä suhde jos on niin ei tuommoisen takia kannata todellakaan erota

Vierailija
22/23 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi mulle riidan aikana "just ton takia sulla ei oo kavereita". Olin siis joskus aikaisemmin itkenyt hänelle kaverittomuutta ja kuinka yksinäinen olo on kun ei ole hyvää ystävää. Tuo nimittäin sattui ja kovasti, en vieläkään ole unohtanut. Noh mieskin alkaa pikkuhiljaa olla ex mies, en vain hyväksy tuollaista. Ja kuten joku aikaisempi sanoi, niin minä olen alkanut välttämään tiedostamatta herkkien kohtien näyttämistä. Tajusin sen kyseisestä viestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.