Onko muita Breaking badin katsonneita jotka pitää sitä ihan hyvänä mutta ei ymmärrä yletöntä hehkutusta?
Maailman paras tv-sarja? Siis mitä ihmettä? Itse olen tänä vuonna katsellut esim. Dexterin ja The Americansin mitkä oli mulle paljon suurempi nautinto kun BB. Puhumattakaan vanhoista kunnon Twin peaksista ja Sopranoksesta. Onko vika minussa vai löytyykö muita jotka pitää Breaking badia yhtenä kelpo sarjana muiden joukossa mutta ei sen kummempana?
Kommentit (11)
Katsoin jaksot melkein silmiä räpäyttämättä. Olihan ne tosi hyviä jaksoja.
Mielestäni se on teoriassa nerokas ja laadukas, mutta ensimmäisellä katselukerralla itse koin sen aika raskaana. Vaikka (mustaa) huumoria löytyykin sieltä täältä kohtia niin keskittymiskykyny herpaantuu välillä kun kasautuu liikaa draamaa putkeen.
Minä olen samaa mieltä! Televisiosarjana sanoisin että ihan ookoo, ei mikään loistava, mutta kyllähän tuota katsoi. Itse olen miettinyt tuota hypetystä myös, onko se liioiteltua vai enkö vain itse tajua? Varmaan jälkimmäistä :D
Montako jaksoa olet ap katsonut Breaking Badia?
Vierailija kirjoitti:
Montako jaksoa olet ap katsonut Breaking Badia?
Kaikki viisi kautta siis koko sarjan. Ap
Tajusin vasta että se pääosan mies on sama kun Kellarin kunkun pölhö naapurin ukko:D Siinä on käynnyt kaverilla mäihä että on päässyt tollasista osista BB:n päärooliin!!
Et ole ainoa. Breaking Bad on hyvä, mutta kaiken hypen arvoinen ei mielestäni missään tapauksessa.
Kyllä. Mielestäni sarjan hyvä maine perustuu paljon siihen, että koko ajan tapahtuu jotain tosi dramaattista tai adrenaliinia nostattavaa,ja siihen, että siinä on muutama visuaalisesti todella pysäyttävä kohtaus. Käsikirjoitus, ohjaus ja käsiteltävien teemojen esille tuominen on mielestäni keskinkertaista. Esimerkiksi se "Kärpänen" -jakso ei kantanut, koska tekijät eivät vaan olleet tarpeeksi hyviä. Ja se lennonohjaaka joka menetti tyttärensä ja aiheutti onnetomuuden oli niin väkisin väännetty juonenkäänne. BB on miellyttävä katsoa, mutta sarjana keskinkertainen.
(Kyllä, katson paljon tv:ta...).
Eka kausi oli hyvä, toinenkin vielä. Mutta sen jälkeen käy kuten useimmissa sarjoissa, siitä tulee loppuun venytetty vitsi.
Varmaan lopulta makuasia. Itse olen tosi valikoiva sarjojen suhteen, enkä jaksa katsoa oikeastaan mitään (ainoat viimeisen 10 vuoden aikana katsomani sarjat ovat Sex and the City, Frasier, Game of thrones, House of Cards, Heroes, Mr.Robot ja BB) , mutta BB meni kyllä kertalaakista ahmimalla.
Vika on sinussa!