Millä saan ukon lähteen vittuun täältä asunnosta?
Se on kännissä ja valittaa koko ajan että mä olen kuulemma pannut muitten miesten kanssa vaikka tiedän ihan tasan tarkkaan että se on itte iskenyt baarista monta kertaa jonkun hutsun ja käyny panemassa sitä. SE ei sitä ite myönnä vaan väittää et mä olen tässä se kuka on käyny paneen muita miehiä ja haukkuu mua horoakaksi siksi kun se on sitä mieltä. Nää tilanteet aina kärjistyy ihan vitusti kun on otettu viinaa ja menee hermot ihan totaalisesti kun tästäkin piti tulla ihan mukava ilta ja on kutsuttu myös meidän hyviä ystäviä käymään meille!!! Viime viikonloppuna se uhkas lyödä ja uhkasin että soitan poliisin ja sit se ei lyönytkään mut tää on siis tapahtunut jo useita kertoja ja aina just sillon kun se on ihan hirveessä humalassa (okei olin minäkin ja provosoin, että lyö nyt sitten niin et oikein tuntuu mut ei se sit lyönyt).
Kommentit (11)
Juokaa lisää viinaa,kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kokeillut jotain parisuhdeterapiaa tai vaikka jotain yhteistä harrastusta, niin yhteiselo voisi sujua kivuttomammin? :)
Lasketaanko yhdessä dokaaminen harrastukseksi?
Ottakaa sitä alkoa vastedes ainakin vähemmän.. mieluiten ei ollenkaan.
Toivon, ettei teillä ole lapsia..
Ihme wt porukkaa täällä :"D
No ota housut pois, niin eiköhän se onnistu. Tosin jos miehen pitäisi kokonaan sinne mahtua, se voi olla ongelma.
Huh huh.Pakko myöntää,että kuullostaa tutulta.Meillä oli joskus tollasta (tosin ei mitään panemisia),mutta mies oli kännissä sairaan mustasukkainen.Hirveä riitahan siitä seuras,puolin ja toisin.Kaverisuhteetkin viileni ja sitten mies ryhdistäyty.Jäljen se jätti kuitenkin.
Eipä uskoisi mustakaan,korkeasti koulutettu nainen joka vaikuttaa viileältä ja järkevältä.Ihme sekoilua kuitenkin katsoin (en katsoisi enää,kun tiedän mitä siitä seurasi).
Ottakaa nyt helvetti itteenne niskasta kiinni ja lopettakaa toi hulluus. Sä...lopeta sekoilu ha ala käyttäytyyn. Korkki kiinni pitkäks aikaa
Oletteko kokeillut jotain parisuhdeterapiaa tai vaikka jotain yhteistä harrastusta, niin yhteiselo voisi sujua kivuttomammin? :)