Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän löytäisin kumppanin?

Vierailija
28.10.2016 |

..tai rohkeutta lähestyä tuntematonta ihmistä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä.

Vierailija
2/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki muut oikein tutustuvat toisiinsa? Ja miten.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää mistä vain ja aina itseään parempitasoisemman miehen.

Mies ei löydä mistään tai jos löytää niin itseään alempitasoisempaan on tyytyminen.

Vierailija
4/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki muut oikein tutustuvat toisiinsa? Ja miten.. Ap

Täällä AV:lla. Kerrot vaan itsestäsi vähän ja pistät sähköpostin mihin voi ottaa yhteyttä.

Vierailija
5/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin sanoa, että lähestyminen on helppoa, mutta sen lähestymisen muuttaminen suhteeksi on käsittämättömän vaikeaa.

Vierailija
6/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sanoa, että lähestyminen on helppoa, mutta sen lähestymisen muuttaminen suhteeksi on käsittämättömän vaikeaa.

Kun edes pääsisi lähestymään jotakuta. Ap

Vierailija
7/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun seurustelusuhteet on alkaneet aina ensin tuttavuus- tai kaveruussuhteesta ja edennyt lopulta vakavammaksi, vuodessa tai parissa. Viimeisimmän kanssa päädyin sit naimisiin :) Oon itse niin ujo etten voisi kuvitellakaan puhuvani tuntemattomalle saatika tapailla.

Vierailija
8/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun seurustelusuhteet on alkaneet aina ensin tuttavuus- tai kaveruussuhteesta ja edennyt lopulta vakavammaksi, vuodessa tai parissa. Viimeisimmän kanssa päädyin sit naimisiin :) Oon itse niin ujo etten voisi kuvitellakaan puhuvani tuntemattomalle saatika tapailla.

Kuulostaa ihanteelliselle tilanteelle itseäni ajatellen. Kunpa noin kävisi minullekkin. Ap

Vierailija
9/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei löydä mistään tai jos löytää niin itseään alempitasoisempaan on tyytyminen.

Selitäpä tuolla logiikallasi, että miksen ole 30-vuotiaana löytänyt yhtään ketään? Rakastan kodinhoitoa, kroppa treenattu, painoa 50kg, korkeakoulututkinto löytyy ja olen yrittänyt iskeä kaikenlaisia miehiä duunareista insinööreihin.

Ei kannata naisia syyllistää kun teille miehille ei kelpaa kuin se prosentti.

Vierailija
10/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä tuolla logiikallasi, että miksen ole 30-vuotiaana löytänyt yhtään ketään? Rakastan kodinhoitoa, kroppa treenattu, painoa 50kg, korkeakoulututkinto löytyy ja olen yrittänyt iskeä kaikenlaisia miehiä duunareista insinööreihin.

Ei kannata naisia syyllistää kun teille miehille ei kelpaa kuin se prosentti.[/quote]

Taidan hankkia kissan.. Ap

Vierailija
11/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta yhtälö ettetkö löytäisi "yhtään ketään" noilla tiedoilla.

Missä päin asut? Onko sun mahdollista laittaa kuvaa sähköpostiin?

Vierailija
12/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ikää vaan hieman vähemmän. Kaikenlaisia miehiä olen lähestynyt mutta ei mitään + jopa av:lla ei olla uskottu, että tällainen nainen ei pääsisi tinderistä edes treffeille.

Vierailija
13/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin suomea elät? 

Vierailija
14/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran täydelliset naiset eivät herätä kiinnostusta niin miten ihmeessä minä sitten.. :( ap

Vierailija
15/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran täydelliset naiset eivät herätä kiinnostusta niin miten ihmeessä minä sitten.. :( ap

Ei tarttee olla ns. täydellinen. Minä esimerkiksi sytyn monenlaisista naisista. 

Vierailija
16/16 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun et halua lapsia, etkä vaadi mieheltä töissäkäyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi